Kodowanie kaset video



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Kiler" <kiler8_at_nospam_poczta.fm>
Subject: Kodowanie kaset video
Date: Thu, 11 Jan 2001 21:02:03 +0100


Poszukuje informacji gdzie w sieci mozna znalezc informacje na temat zabezpieczania
kaset
video przed kopiowaniem, oraz o zasadzie dzialania TV. Nie interesuje mnie dekoder,
ale
w jaki sposob jest to realizowane.

--

Pozdrawiam
kiler8_at_nospam_poczta.fm
Kiler







Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "grajek" <gz_at_nospam_2com.pl>
Subject: Re: Kodowanie kaset video
Date: Thu, 11 Jan 2001 21:37:21 +0100


Poszukuje informacji gdzie w sieci mozna znalezc informacje na temat
zabezpieczania
kaset
video przed kopiowaniem, oraz o zasadzie dzialania TV. Nie interesuje mnie
dekoder,
ale
w jaki sposob jest to realizowane.

zamiast impulsow synchronizacji pionowej jest zapisywany sygnal zalocajacy,
magnetowidy dostosowuja do niego poziom zapisu i przez to obraz na tasmie
jest nieczytelny

pare lat temu byl na ten temat artykul w ktorym czasopismie elektronicznym

pozdrowienia



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "PK" <przemek_at_nospam_gryf.com.pl_usun_to>
Subject: Re: Kodowanie kaset video
Date: Fri, 12 Jan 2001 07:08:39 +0100


"grajek"
Poszukuje informacji gdzie w sieci mozna znalezc informacje na temat
zabezpieczania
kaset
video przed kopiowaniem, oraz o zasadzie dzialania TV. Nie interesuje
mnie
dekoder,
ale
w jaki sposob jest to realizowane.

poszukaj www.elektroda.pl
P.


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Kiler" <kiler8_at_nospam_poczta.fm>
Subject: Re: Kodowanie kaset video
Date: Fri, 12 Jan 2001 20:07:27 +0100



poszukaj www.elektroda.pl
P.


Tam jest bardzooooo malo informacji na ten temat, tylko ok. 3 zdan,

--

Pozdrawiam
kiler8_at_nospam_poczta.fm
Kiler




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "grajek" <gz_at_nospam_2com.pl>
Subject: Re: Kodowanie kaset video
Date: Sun, 14 Jan 2001 09:21:05 +0100



poszukaj www.elektroda.pl
P.

Tam jest bardzooooo malo informacji na ten temat, tylko ok. 3 zdan,

mysle, ze troche wiecej, i na dodatek sa rysunki :))

https://www.elektroda.pl/video/rozkodywkaset.html

pozdrowienia
grajek



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Kiler" <kiler8_at_nospam_poczta.fm>
Subject: Re: Kodowanie kaset video
Date: Sun, 14 Jan 2001 19:43:47 +0100


mysle, ze troche wiecej, i na dodatek sa rysunki :))

https://www.elektroda.pl/video/rozkodywkaset.html

Moze i sa rysunki, ale z opisem kodowania jest bardzo zle.


--

Pozdrawiam
kiler8_at_nospam_poczta.fm
Kiler



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "grajek" <gz_at_nospam_2com.pl>
Subject: Re: Kodowanie kaset video
Date: Tue, 16 Jan 2001 15:01:38 +0100


mysle, ze troche wiecej, i na dodatek sa rysunki :))

https://www.elektroda.pl/video/rozkodywkaset.html

Moze i sa rysunki, ale z opisem kodowania jest bardzo zle.

nie rozumiem czego ci jeszcze trzeba, sa rysunki, jest opisana
dokladnie zasada kodowania i sposob dekodowania
nie widze problemu,
w razie watpliwosci proponuje podlaczyc sobie sygnal z zakodowanym
filmem do oscyloskopu i wszystko staje sie jasne (jak tak kiedys zrobilem)

pozdrowienia
grajek



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "MAc" <m_bal_at_nospam_friko3.onet.pl>
Subject: Re: Kodowanie kaset video
Date: Fri, 12 Jan 2001 14:45:41 +0100


Keyword: Macrovision
nieglupi link jest z www.digital-digest.com
Pozdro
MAc



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Kiler" <kiler8_at_nospam_poczta.fm>
Subject: Re: Kodowanie kaset video
Date: Fri, 12 Jan 2001 20:10:21 +0100



Keyword: Macrovision
nieglupi link jest z www.digital-digest.com
Pozdro
MAc

Dzieki za link, ale jakby byly jakies polskie.

--

Pozdrawiam
kiler8_at_nospam_poczta.fm
Kiler



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "MAc" <m_bal_at_nospam_friko3.onet.pl>
Subject: Re: Kodowanie kaset video
Date: Fri, 12 Jan 2001 14:44:21 +0100



pare lat temu byl na ten temat artykul w ktorym czasopismie elektronicznym

pozdrowienia



W starym AVHiFi (noo tym co to najpierw byl dodatkiem do radioelektronika)
MAc



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Kiler" <kiler8_at_nospam_poczta.fm>
Subject: Re: Kodowanie kaset video
Date: Fri, 12 Jan 2001 20:09:18 +0100



W starym AVHiFi (noo tym co to najpierw byl dodatkiem do radioelektronika)
MAc



Jezeli Masz ten artykul zeskanowany lub wiesz w jakim numerze?

--

Pozdrawiam
kiler8_at_nospam_poczta.fm
Kiler






Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Kiler" <kiler8_at_nospam_poczta.fm>
Subject: Re: Kodowanie kaset video
Date: Fri, 12 Jan 2001 18:07:22 +0100


Po dłuższym zastanowieniu przydałby mi się schemat dekodera wraz z opisem dzialania,
aby się dowiedzieć w jaki sposób dekoduje sie to.
Jezeli posiadacie jakies skany lub znacie adresy to byl bym wdzieczny.


--

Pozdrawiam
kiler8_at_nospam_poczta.fm
Kiler




Użytkownik "Kiler" <kiler8_at_nospam_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:93l33s$qbm$1_at_nospam_news.tpi.pl...
> Poszukuje informacji gdzie w sieci mozna znalezc informacje na temat
zabezpieczania
> kaset
> video przed kopiowaniem, oraz o zasadzie dzialania TV. Nie interesuje mnie
dekoder,
> ale
> w jaki sposob jest to realizowane.
>
> --
>
> Pozdrawiam
> kiler8_at_nospam_poczta.fm
> Kiler
>
>
>
>
>
>



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "grajek" <gz_at_nospam_2com.pl>
Subject: Re: Kodowanie kaset video
Date: Fri, 12 Jan 2001 21:50:47 +0100


Po dłuższym zastanowieniu przydałby mi się schemat dekodera wraz z opisem
dzialania,
aby się dowiedzieć w jaki sposób dekoduje sie to.
Jezeli posiadacie jakies skany lub znacie adresy to byl bym wdzieczny.

na www.elektroda.pl jest wszystko czego potrzebujes

pozdrowienia
grajek



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Kiler" <kiler8_at_nospam_poczta.fm>
Subject: Re: Kodowanie kaset video
Date: Sun, 14 Jan 2001 19:38:41 +0100


na www.elektroda.pl jest wszystko czego potrzebujes

Zbudowalem ten schemat ze strony www.elektroda.pl, dziala dobrze przy kasetach
z firmy Vision, ale np. taki Armageddon, z nim ma problemy do tad az sie nagrzeje
tzn.
musi pochodzic ok.30 min aby poprawnie dekodowal.
--

Pozdrawiam
kiler8_at_nospam_poczta.fm
Kiler



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "grajek" <gz_at_nospam_2com.pl>
Subject: Re: Kodowanie kaset video
Date: Tue, 16 Jan 2001 15:04:31 +0100


Zbudowalem ten schemat ze strony www.elektroda.pl, dziala dobrze przy
kasetach
z firmy Vision, ale np. taki Armageddon, z nim ma problemy do tad az sie
nagrzeje
tzn.
musi pochodzic ok.30 min aby poprawnie dekodowal.

ciekawostka, proponuje zbadac sprawe oscyloskopem, moze cos jest nie tak,
moj sprzet chodzi pare lat bez wiekszych problemow

pozdrowienia
grajek