Praca z ukadami scalonymi



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Krzysiek" <elfa_at_nospam_kki.net.pl>
Subject: Praca z ukadami scalonymi
Date: Mon, 21 Feb 2000 23:52:56 +0100


This is a multi-part message in MIME format.

------= NextPart000_001D_01BF7CC6.C63B3100
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-4"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

Ksztalc=EA si=EA w zawodzie technika elektronika operatora systemow =
komputerowych.
Jestem na IV roku i potrzebuj=EA dobrego pomyslu zeby nie powielac moich =
poprzednikow.
Jesli chodzi o praktyk=EA to nie czuj=EA si=EA zbyt pewnie wi=EAc =
podejrzewam, ze potrzebowalbym pomocy
w wykonaniu jakiegos projektu.=20
Jednak o scalakach kilka rzeczy wiem i potrzebny mi pomysl jak t=B1 =
wiedz=EA wykorzystac.
Myslalem o zaprojektowaniu jakiegos urz=B1dzenia (ze scalakiem =
oczywiscie) elektronicznego, ktore robiloby "cos ciekawego" co moglo by =
przypasc mojemu profesorowi do gustu.
Za przyklad moznaby wybrac tu dowolny zestaw popularnych KIT-ow lub =
schemat z czasopisma ELEKTRONIKA PRAKTYCZNA. To jednak nie zaskoczy =
mojego belfra.
Ja musz=EA si=EA skupic glownie na cz=EAsci teoretycznej (schemat i opis =
dzialania). Cz=EAsc praktyczna to rzecz dodatkowa dla lepszego =
zilustrowania pomyslu. Nie jest konieczna.=20
Jak b=EAd=EA mial juz plan pracy to wtedy pomysl=EA czy si=EA nie =
zabawic w konstruktora. Poki co wystarczy mi dobry pomysl i jakies =
materialy, ktore moznaby wykorzystac do jego opisu.
=
=
=
Krzysiek
P.S.
W kazdym razie dzi=EAki za zainteresowanie moj=B1 spraw=B1.

------= NextPart000_001D_01BF7CC6.C63B3100
Content-Type: text/html;
charset="iso-8859-4"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-4" =
http-equiv=3DContent-Type>
<META content=3D"MSHTML 5.00.2314.1000" name=3DGENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<DIV align=3Dleft><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>Kszta&#322;c=EA si=EA =
w zawodzie technika=20
elektronika operatora system&oacute;w komputerowych.<BR>Jestem na IV =
roku i potrzebuj=EA=20
dobrego pomys&#322;u &#380;eby nie powiela&#263; moich =
poprzednik&oacute;w.<BR>Je&#347;li chodzi o praktyk=EA=20
to nie czuj=EA si=EA zbyt pewnie wi=EAc podejrzewam, &#380;e =
potrzebowa&#322;bym pomocy<BR>w=20
wykonaniu jakiego&#347; projektu. <BR>Jednak o scalakach kilka rzeczy =
wiem i=20
potrzebny mi pomys&#322; jak t=B1 wiedz=EA =
wykorzysta&#263;.<BR>My&#347;la&#322;em o zaprojektowaniu=20
jakiego&#347; urz=B1dzenia (ze scalakiem oczywi&#347;cie) =
elektronicznego, kt&oacute;re robi&#322;oby=20
"co&#347; ciekawego" co mog&#322;o by przypa&#347;&#263; mojemu =
profesorowi do gustu.<BR>Za przyk&#322;ad=20
mo&#380;naby wybra&#263; tu dowolny zestaw popularnych KIT-&oacute;w lub =
schemat z czasopisma=20
ELEKTRONIKA PRAKTYCZNA. To jednak nie zaskoczy mojego belfra.<BR>Ja =
musz=EA si=EA=20
skupi&#263; g&#322;&oacute;wnie na cz=EA&#347;ci teoretycznej (schemat i =
opis dzia&#322;ania). Cz=EA&#347;&#263;=20
praktyczna to rzecz dodatkowa dla lepszego zilustrowania pomys&#322;u. =
Nie jest=20
konieczna. <BR>Jak b=EAd=EA mia&#322; ju&#380; plan pracy to wtedy =
pomy&#347;l=EA czy si=EA nie zabawi&#263;=20
w konstruktora. P&oacute;ki co wystarczy mi dobry pomys&#322; i =
jakie&#347; materia&#322;y, kt&oacute;re=20
mo&#380;naby wykorzysta&#263; do jego=20
opisu.<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nb=
sp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbs=
p;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp=
;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;=
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&=
nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&n=
bsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nb=
sp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbs=
p;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp=
;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;=
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&=
nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&n=
bsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nb=
sp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbs=
p;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp=
;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;=
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&=
nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&n=
bsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nb=
sp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Krzysiek<BR>P.S.<BR>W=20
ka&#380;dym razie dzi=EAki za zainteresowanie moj=B1 =
spraw=B1.</FONT></DIV></BODY></HTML>

------= NextPart000_001D_01BF7CC6.C63B3100--


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Adam Dybkowski <adybkows_at_nospam_amwaw.edu.pl>
Subject: Praca z ukadami scalonymi
Date: Tue, 22 Feb 2000 21:03:14 +0100


Hej.

Jestem na IV roku i potrzebujć dobrego pomysłu żeby nie powielać moich
poprzedników.

[...]

Za przykład możnaby wybrać tu dowolny zestaw popularnych KIT-ów lub
schemat z czasopisma ELEKTRONIKA PRAKTYCZNA. To jednak nie zaskoczy
mojego belfra.

No wlasnie - to jest najlepszy pomysl. Postudiuj w EP opis dzialania
jakiegos kitu, a potem sprobuj go zaprojektowac po swojemu, dodac nowe
mozliwosci, napisac soft itd. Zrob cos, co ci sie bedzie podobalo w
dzialaniu, bylo przydatne ale i wyczerpujace od strony projektowej
(bedzie duza ocena za "teorie" - czyli polaczenie techniki analogowej z
cyfrowa, do tego program na jakis mikrokontroler i zaprojektowanie
plytki drukowanej). Ile masz na to czasu?

--

Adam Dybkowski
adybkows_at_nospam_amwaw.edu.pl
http://www.amwaw.edu.pl/~adybkows