Praca z ukadami scalonymi
Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl
From: "Krzysiek" <elfa_at_nospam_kki.net.pl>
Subject: Praca z ukadami scalonymi
Date: Mon, 21 Feb 2000 23:52:56 +0100
This is a multi-part message in MIME format.
------= NextPart000_001D_01BF7CC6.C63B3100
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-4"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Ksztalc=EA si=EA w zawodzie technika elektronika operatora systemow =
komputerowych.
Jestem na IV roku i potrzebuj=EA dobrego pomyslu zeby nie powielac moich =
poprzednikow.
Jesli chodzi o praktyk=EA to nie czuj=EA si=EA zbyt pewnie wi=EAc =
podejrzewam, ze potrzebowalbym pomocy
w wykonaniu jakiegos projektu.=20
Jednak o scalakach kilka rzeczy wiem i potrzebny mi pomysl jak t=B1 =
wiedz=EA wykorzystac.
Myslalem o zaprojektowaniu jakiegos urz=B1dzenia (ze scalakiem =
oczywiscie) elektronicznego, ktore robiloby "cos ciekawego" co moglo by =
przypasc mojemu profesorowi do gustu.
Za przyklad moznaby wybrac tu dowolny zestaw popularnych KIT-ow lub =
schemat z czasopisma ELEKTRONIKA PRAKTYCZNA. To jednak nie zaskoczy =
mojego belfra.
Ja musz=EA si=EA skupic glownie na cz=EAsci teoretycznej (schemat i opis =
dzialania). Cz=EAsc praktyczna to rzecz dodatkowa dla lepszego =
zilustrowania pomyslu. Nie jest konieczna.=20
Jak b=EAd=EA mial juz plan pracy to wtedy pomysl=EA czy si=EA nie =
zabawic w konstruktora. Poki co wystarczy mi dobry pomysl i jakies =
materialy, ktore moznaby wykorzystac do jego opisu.
=
=
=
Krzysiek
P.S.
W kazdym razie dzi=EAki za zainteresowanie moj=B1 spraw=B1.
------= NextPart000_001D_01BF7CC6.C63B3100
Content-Type: text/html;
charset="iso-8859-4"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-4" =
http-equiv=3DContent-Type>
<META content=3D"MSHTML 5.00.2314.1000" name=3DGENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<DIV align=3Dleft><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>Kształc=EA si=EA =
w zawodzie technika=20
elektronika operatora systemów komputerowych.<BR>Jestem na IV =
roku i potrzebuj=EA=20
dobrego pomysłu żeby nie powielać moich =
poprzedników.<BR>Jeśli chodzi o praktyk=EA=20
to nie czuj=EA si=EA zbyt pewnie wi=EAc podejrzewam, że =
potrzebowałbym pomocy<BR>w=20
wykonaniu jakiegoś projektu. <BR>Jednak o scalakach kilka rzeczy =
wiem i=20
potrzebny mi pomysł jak t=B1 wiedz=EA =
wykorzystać.<BR>Myślałem o zaprojektowaniu=20
jakiegoś urz=B1dzenia (ze scalakiem oczywiście) =
elektronicznego, które robiłoby=20
"coś ciekawego" co mogło by przypaść mojemu =
profesorowi do gustu.<BR>Za przykład=20
możnaby wybrać tu dowolny zestaw popularnych KIT-ów lub =
schemat z czasopisma=20
ELEKTRONIKA PRAKTYCZNA. To jednak nie zaskoczy mojego belfra.<BR>Ja =
musz=EA si=EA=20
skupić głównie na cz=EAści teoretycznej (schemat i =
opis działania). Cz=EAść=20
praktyczna to rzecz dodatkowa dla lepszego zilustrowania pomysłu. =
Nie jest=20
konieczna. <BR>Jak b=EAd=EA miał już plan pracy to wtedy =
pomyśl=EA czy si=EA nie zabawić=20
w konstruktora. Póki co wystarczy mi dobry pomysł i =
jakieś materiały, które=20
możnaby wykorzystać do jego=20
opisu.<BR> &nb=
sp; &nbs=
p;  =
; =
&=
nbsp; &n=
bsp; &nb=
sp; &nbs=
p;  =
; =
&=
nbsp; &n=
bsp; &nb=
sp; &nbs=
p;  =
; =
&=
nbsp; &n=
bsp; &nb=
sp; Krzysiek<BR>P.S.<BR>W=20
każdym razie dzi=EAki za zainteresowanie moj=B1 =
spraw=B1.</FONT></DIV></BODY></HTML>
------= NextPart000_001D_01BF7CC6.C63B3100--
From: Adam Dybkowski <adybkows_at_nospam_amwaw.edu.pl>
Subject: Praca z ukadami scalonymi
Date: Tue, 22 Feb 2000 21:03:14 +0100
Hej.
Jestem na IV roku i potrzebujć dobrego pomysłu żeby nie powielać moich
poprzedników.
[...]
Za przykład możnaby wybrać tu dowolny zestaw popularnych KIT-ów lub
schemat z czasopisma ELEKTRONIKA PRAKTYCZNA. To jednak nie zaskoczy
mojego belfra.
No wlasnie - to jest najlepszy pomysl. Postudiuj w EP opis dzialania
jakiegos kitu, a potem sprobuj go zaprojektowac po swojemu, dodac nowe
mozliwosci, napisac soft itd. Zrob cos, co ci sie bedzie podobalo w
dzialaniu, bylo przydatne ale i wyczerpujace od strony projektowej
(bedzie duza ocena za "teorie" - czyli polaczenie techniki analogowej z
cyfrowa, do tego program na jakis mikrokontroler i zaprojektowanie
plytki drukowanej). Ile masz na to czasu?
--
Adam Dybkowski
adybkows_at_nospam_amwaw.edu.pl
http://www.amwaw.edu.pl/~adybkows