Jak działa serwomechanizm w modelach samolotów? Szerokość impulsu i wychylenie

serwomechanizm ?





Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Andrzej" <anok_at_nospam_ceti.pl>
Subject: serwomechanizm ?
Date: Sat, 25 Mar 2000 01:12:14 GMT


witam

mam takie serwo z modelu samolotu
ma to 3 kable: +, MASA i sterowanie
nigdy sie tym nie bawilem ale to
chyba jest sterowane szerokoscia impulsu

czy to jest jakis standard ?
jesli tak to jaka czest.
i jaka szerokosc imp. odpowiada jakiemu wychyleniu ?

dzieki
andrzej




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Michał Anuszewska" <michala_at_nospam_gazeta.pl>
Subject: Re: serwomechanizm ?
Date: Sat, 25 Mar 2000 09:26:34 +0100


Co 10-30ms impuls '0.X'-3ms
niestety jest kilka standardów to co Ci podałem
jest zakresem pokrywajšcym wszystkie.
(np: co 20ms impus od 0.7ms do 1.7ms (prawa-lewa)
położenie środkowe -> 1.3ms)
Zazwyczaj serwa sš dość elastyczne jeśli chodzi o
zależności czasowe impulsów i niestety nawet z tej samej serii
różniš się między sobš ...
Bedziesz musiał eksperymentować ...

Pozdrawiam
Michał Anuszewski

Andrzej wrote in message ...
witam

mam takie serwo z modelu samolotu
ma to 3 kable: +, MASA i sterowanie
nigdy sie tym nie bawilem ale to
chyba jest sterowane szerokoscia impulsu

czy to jest jakis standard ?
jesli tak to jaka czest.
i jaka szerokosc imp. odpowiada jakiemu wychyleniu ?

dzieki
andrzej