serwis...



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "milo001" <milo001_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: serwis...
Date: Thu, 22 Mar 2001 22:23:30 +0100


Witam

Mam pytanie.
Spalila sie karta Sound Blaster Live 5.1 (z winy wzmacniacza) czy jest w
warszawie jakis serwis ktory podjalby sie naprawy ?
Na karcie widac spalone elementy (rezystory), sa one miniaturowej wielkosci
i stad moje pytanie czy wogole takie elementy sie wymienia ?

pozdrawiam sznownych grupowiczow





Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Robert Skłodowski" <robert_sklodowski_at_nospam_actioncare.com.pl>
Subject: Re: serwis...
Date: Fri, 23 Mar 2001 08:16:29 +0100


Z tego co wiem to raczej takiej miniaturki nikt nie wymieni.
A jeżeli serwis podejmie się naprawy to kosz będzie równy cenie nowej karty
(która przecież ma gwarancję).



Robert





Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: <milo001_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Odp: serwis...
Date: Fri, 23 Mar 2001 11:54:10 +0100




Z tego co wiem to raczej takiej miniaturki nikt nie wymieni.
A jeżeli serwis podejmie się naprawy to kosz będzie równy cenie nowej
karty
(która przecież ma gwarancję).

Oczywiscie gwarncje ma ale spalenie wyniklo z "mojej" (wzmacniacza) winy i
pewnie gwarancja tez poszla z "dymem" :-(



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Robert Skłodowski" <robert_sklodowski_at_nospam_actioncare.com.pl>
Subject: Re: serwis...
Date: Fri, 23 Mar 2001 12:44:33 +0100


Warto spróbować. Czasem serwis nie jest tak mądry i daje się oszukać.
Wiem, że nie jest to do końca uczciwe, ale tak to w życiu bywa.
Jak się nie uda to się mówi trudno. Jak by serwis pytał to mówisz że "się
samo tak zrobiło"

Robert


Użytkownik <milo001_at_nospam_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99f9bo$9pf$1_at_nospam_news.onet.pl...


Z tego co wiem to raczej takiej miniaturki nikt nie wymieni.
A jeżeli serwis podejmie się naprawy to kosz będzie równy cenie nowej
karty
(która przecież ma gwarancję).

Oczywiscie gwarncje ma ale spalenie wyniklo z "mojej" (wzmacniacza) winy i
pewnie gwarancja tez poszla z "dymem" :-(





Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "milo001" <milo001_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Odp: serwis...
Date: Fri, 23 Mar 2001 17:09:30 +0100


dzieki sprobuje, moze sie uda :-)

pozdrawiam

Użytkownik Robert Skłodowski <robert_sklodowski_at_nospam_actioncare.com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:99fe53$fah$1_at_nospam_h1.uw.edu.pl...
Warto spróbować. Czasem serwis nie jest tak mądry i daje się oszukać.
Wiem, że nie jest to do końca uczciwe, ale tak to w życiu bywa.
Jak się nie uda to się mówi trudno. Jak by serwis pytał to mówisz że "się
samo tak zrobiło"

Robert


Użytkownik <milo001_at_nospam_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99f9bo$9pf$1_at_nospam_news.onet.pl...


Z tego co wiem to raczej takiej miniaturki nikt nie wymieni.
A jeżeli serwis podejmie się naprawy to kosz będzie równy cenie nowej
karty
(która przecież ma gwarancję).

Oczywiscie gwarncje ma ale spalenie wyniklo z "mojej" (wzmacniacza) winy
i
pewnie gwarancja tez poszla z "dymem" :-(







Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Jelo" <env_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: serwis...
Date: Tue, 27 Mar 2001 23:15:41 +0200


A jak w serwisie czytaja ta grupe? :-)))

nawiasem mowiac tez kiedys z mojej winy wypalilem dzwiekowa... i nie bylo
problemu z gwarancja...
naczy byl... miesiac czasu czekalem ;-)


Pozdrawiam,
Jelo