VW Passat 92 - nietypowe zachowanie nagrzewnicy i problemy z regulacją ciepłego powietrza

VW Passat - problem z nagrzewnicš





Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Aleksander Ewich <kto_at_nospam_powinien.ten.wie>
Subject: VW Passat - problem z nagrzewnicš
Date: Fri, 15 Mar 2002 14:56:43 +0000 (UTC)


Witam!

Jak w temacie - kOlega ma problem z nagrzewnica w swoim passacie (r. 92).
KOnkretnie jest tam uklad elektroniczny ktory steruje przepustnica regulujaca doplyw
cieplego powietrza. Regulacja odbywa sie potencjometrem a elementem wykonawczym jest
silnik pradu stalego z przekladnia i dosc "zakreconym" ukladem ruchomych stykow na
osi sterujacej przepustnica. W czym problem? Po wlaczeniu zasilania na uklad calosc
potrafi tylko zamknac przepustnice calkiem lub calkiem ja otworzyc. Trzeba pare razy
"machnac" od min do max. polozenia zeby zaczelo dzialac poprawnie (tzn. zaleznie od
polozenia potencjometru ramie sterujace przepustnica ma zatrzymac sie w roznym
polazeniu). Potencjometr wyglada na sprawny, nie ma zimnych lutow, jedyne co widac
to nieco nadpalone styki na osce sterujacej (ale dokladnie nic nie daje czyszczenie,
doginanie etc.). Czy ktos mial moze kontakt z ww. ustrojstwem i wie jak do niego
podejsc?

pozdrawiam
Aleksander Ewich
aewich_at_nospam_poczta.onet.pl