Jak podłączyć komputer PC do systemu audio w samochodzie dla MP3?
pc i car
From: <wojciech_siekan_at_nospam_interia.pl>
Subject: pc i car
Date: Sun, 31 Mar 2002 03:33:59 +0200
moze to juz bylo ale..
chcialbym podlaczyc pc`ta do samochodu
tzn plyte glowna ,hdd ,karte muzyczna w celu sluchania mp3'jek
czy komus to sie udalo??
pozdrawiam
From: "N30" <n30_at_nospam_host.sk>
Subject: Re: pc i car
Date: Sun, 31 Mar 2002 14:28:04 +0200
Użytkownik <wojciech_siekan_at_nospam_interia.pl> napisał w wiadomości
news:a85ot6$e9b$1_at_nospam_news.tpi.pl...
moze to juz bylo ale..
chcialbym podlaczyc pc`ta do samochodu
tzn plyte glowna ,hdd ,karte muzyczna w celu sluchania mp3'jek
czy komus to sie udalo??
hehehehe ja kcve samego cd podlaczyc :DDDD
moj problem to jak z 12 volt zrobic 5 ....
--
Pozdrawiam
n30_at_nospam_skrzynka.pl
personne n'est parfait, ainsi je suis personne :D
ninguém é perfeito, assim que eu sou ninguém :D
From: "Robert K" <tylko_at_nospam_grupa.pl>
Subject: Re: pc i car
Date: Sun, 31 Mar 2002 18:46:13 +0200
Osobiście mi się udało podłączyć laptopa IBM do gniazdka zapalniczki. Z
klasycznym PC-tem są problemy: musisz wygenerować +3V, +5V, +12V, -5V, -12V.
Robert.
Użytkownik <wojciech_siekan_at_nospam_interia.pl> napisał w wiadomości
news:a85ot6$e9b$1_at_nospam_news.tpi.pl...
moze to juz bylo ale..
chcialbym podlaczyc pc`ta do samochodu
tzn plyte glowna ,hdd ,karte muzyczna w celu sluchania mp3'jek
czy komus to sie udalo??
pozdrawiam
From: "damdam" <damdam_at_nospam_kki.net.pl>
Subject: Re: pc i car
Date: Sun, 24 Mar 2002 20:02:40 +0100
witam,
klasycznym PC-tem są problemy: musisz wygenerować +3V, +5V,
+12V, -5V, -12V
moze przetwornica 12-220 a potem zasilacz PC??
)))))
z okazji swait zycze wszystkim mokrego... jajka
From: ladzk_at_nospam_waw.pdi.net (Dariusz K. Ladziak)
Subject: Re: pc i car
Date: Sun, 31 Mar 2002 20:43:31 GMT
On Sun, 31 Mar 2002 18:46:13 +0200, "Robert K" <tylko_at_nospam_grupa.pl> wrote:
Osobiście mi się udało podłączyć laptopa IBM do gniazdka zapalniczki. Z
klasycznym PC-tem są problemy: musisz wygenerować +3V, +5V, +12V, -5V, -12V.
Robert.
Ale to nie "problemy" a tylko upierdliwa robota. Problemu nijakiego
nie widze - kuluje sie pare klockow stosownych przetwornic impulsowych
albo robi samemu jedna wielonapieciowa - i po klopocie.
tyle ze dla niezorientowanych nalezy wyraznie powiedziec ze
przetwornice te powinny zapewniac albo separacje galwaniczna albo miec
potezne filtry (warystory, dlawiki, kondensatory...) bo w instalacji
samochodowej szpile napiecia potrafia przekraczac 100V - elektronice
mogloby nie sluzyc...
--
Darek