Help!!! Skaner PLUSTEK Optic Pro UT12...



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "=?iso-8859-2?Q?Andrzej=20=AF=F3=B3towski?=" <andrzej_at_nospam_poczta.warynski.net>
Subject: Help!!! Skaner PLUSTEK Optic Pro UT12...
Date: Fri, 07 Mar 2003 00:43:00 +0100


Witam Państwa!

Jestem posiadaczem (bo raczej nie użytkownikiem...!) skanera UT12 Plustek.

Mam następujący problem: czas podjęcia pracy przez skaner zależy od ...
temperatury otoczenia! W chłodnym pomieszczeniu skaner "odpala" po około 40
minutach, w ciepłym (lub po podgrzaniu obudowy w okolicy elektroniki suszarką
do włosów) czas ten skraca się do około 15 minut.
Rozgrzany (obudowa nad elektronika wyraźnie ciepła) skaner pracuje w miarę
stabilnie.

Komputer: Duron850 z płyta główna ECS K7VZA133VIA (czy tp.).

Od około roku próbuję wyegzekwować od MMV (polski przedstawiciel PLUSTEKA)
naprawę albo wymianę skanera.

Serwis MMV twierdzi, że u nich skaner pracuje prawidłowo i reklamacje są
nieuzasadnione. Oczywiście MMV jest w Warszawie ja zaś mieszkam w
Gliwicach :> :> :> - więc udowodnienie im moich racji jest nierealne!


erwis twierdzi, że jest to wynik "niedopasowania" pomiędzy płytą główną ECS i

elektroniką skanera - ja kwestionuję to choćby z racji tego, że urządzenie
cyfrowe charakteryzuje sie tym, że albo od razu pracuje albo nie!

Zaś to b. długie "nagrzewanie się" skanera jest (przynajmniej dla mnie)
ewidentną wadą produkcyjną.

Pytanie:

1/ czy ktoś z Państwa ma lub miał podobne kłopoty z tym konkretnym modelem
skanera???

2/ jak długo powinno się oczekiwać na zadziałanie skanera po jego
uruchomieniu???
Mam na myśli wyłącznie UT12 - bo sądzę, że ktoś z Państwa posiada ten model.

3/ jak się on sprawuje z Duronami i Athlonami??? Plus płytą ECS...

Znamienne: model Optic Pro UT12 całkowicie zniknął ze sklepów - w
przeciwieństwie do starszych modeli jak 1200, 1248U i P12, które wciąż są
dostępne. Nie wierzę, ze nagle i wszędzie został wykupiony!!!!

Pojawił się za to identyczny wizualnie i funkcjonalnie model UT16. Sprawia to
wrażenie jakby UT12 celowo został wycofany z rynku - w ofercie Plustek Polska
też już go nie ma (a starsze modele są)!

CO MAM DALEJ ROBIĆ???

Serdecznie pozdrawiam! Andrzej Żółtowski
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Adam Szendzielorz" <adam_at_nospam_NOSPAMkonta.pl>
Subject: Re: Help!!! Skaner PLUSTEK Optic Pro UT12...
Date: Fri, 7 Mar 2003 02:59:08 +0100


Witam,

CO MAM DALEJ ROBIĆ???

Proponuje postraszyc sadem (najlepiej do karty gwarancyjnej
razem ze skanerem dolaczyc pozew do sadu, badz wniosek do
prokuratury) - troche sie trzeba napracowac i poszukac
paragrafow ale efekt powinien byc :)

A tak wczesniej to proponuje WYDRZEC RYJA (bez urazy;)
przez telefon na ten ich serwis i ZARZADAC wymiany - jezeli
beda oporni nie oszczedzaj slow. Popros rozmowe z
przelozonym, jakims dyrektorem i z nim kulturalnie pogadaj -
jestem pewien, ze poskutkuje!
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006




========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news-stoc.telia.net!news-stoa.telia.net!telia.net!news.tele.dk!news.tele.dk!small.news.tele.dk!newsfeed.icl.net!newsfeed.fjserv.net!colt.net!news.maxwell.syr.edu!sn-xit-03!sn-xit-06!sn-post-01!sup