kondesator na plycie dziwny bardzo



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "vl" <valdman_at_nospam_spamalpha.net.pl>
Subject: kondesator na plycie dziwny bardzo
Date: Mon, 8 Mar 2004 01:19:47 +0100


cze
komp nie chce sie wlaczyc nie zapala sie dioda power, brak oznak zycia
rozkrecilem kompa na plycie zauwazylem obok procesora 2 kondesatory
przechylone lekko
reszta pionowo.
kondesatory podniesione a miedzy obudowa kondesatora a plyta jakby
brazowawy nalot duzo tego
jakby ten nalot podniosl ten kondesator
czy to moze byc to wina padu komputera?
jesli tak czy pomoze wymiana kondesatorow
czy plyta na szmelc
z gory ogromne dzieki
plyta abit kt7a
a i czym to moglo byc spowodowane jak ustrzec sie od tego na przyszlosc




========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Cris" <krzys102_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: kondesator na plycie dziwny bardzo
Date: Mon, 8 Mar 2004 01:24:19 +0100



Użytkownik "vl" <valdman_at_nospam_spamalpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:c2ge0l$r27$1_at_nospam_news.onet.pl...
cze
komp nie chce sie wlaczyc nie zapala sie dioda power, brak oznak zycia
rozkrecilem kompa na plycie zauwazylem obok procesora 2 kondesatory
przechylone lekko
reszta pionowo.
kondesatory podniesione a miedzy obudowa kondesatora a plyta jakby
brazowawy nalot duzo tego
jakby ten nalot podniosl ten kondesator
czy to moze byc to wina padu komputera?
jesli tak czy pomoze wymiana kondesatorow
czy plyta na szmelc
z gory ogromne dzieki
plyta abit kt7a
a i czym to moglo byc spowodowane jak ustrzec sie od tego na przyszlosc


Wczoraj naprawialem taka płytke, tez abita. Objawy identyczne dodadtkowo
kondensatory były wypukłe ...
Po wymianie kondensatorów płytka chodzi.
Aha, troszke wcześniej o tym pisano ... :)

Pozdrawiam
Krzysiek




========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.nask.pl!news-stoc.telia.net!news-stoa.telia.net!telia.net!news.tele.dk!news.tele.dk!small.news.tele.dk!newsfeed.icl.net!newsfeed.fjserv.net!feed.news.tiscali.