usprawnienie sciagania z internetu - duzo malych plikow



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Irek" <ilula_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: usprawnienie sciagania z internetu - duzo malych plikow
Date: Sat, 13 May 2000 15:36:43 GMT


Jak sprawnie sciagnac z internetu 2 tysiace malych plikow (*.htm), majac na
jednej stonie ich liste z linkami? Chodzi o to, zeby nie trzeba bylo
wybierac (klikac) kazdego linku z osobna, czekac az sie wyswietli, zapisac
na dysk i tak w kolko, tylko zeby po zaznaczeniu calej listy linkow zapuscic
robote i isc np. spac.
Jest pare programikow wspomagajacych sciaganie na raty b.duzych zbiorow, ale
nie znam nic co by pomoglo w przypadku malych ale w bardzo duzej ilosci.
Czy ktos moglby cosik podpowiedziec?

Irek




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Slawek Owoc" <slawek_at_nospam_ds13.agh.edu.pl.spam>
Subject: Re: usprawnienie sciagania z internetu - duzo malych plikow
Date: Sat, 13 May 2000 17:48:54 +0200



Irek wrote in message ...
Jak sprawnie sciagnac z internetu 2 tysiace malych plikow (*.htm), majac
na
jednej stonie ich liste z linkami? Chodzi o to, zeby nie trzeba bylo
wybierac (klikac) kazdego linku z osobna, czekac az sie wyswietli,
zapisac
na dysk i tak w kolko, tylko zeby po zaznaczeniu calej listy linkow
zapuscic
robote i isc np. spac.
Jest pare programikow wspomagajacych sciaganie na raty b.duzych zbiorow,
ale
nie znam nic co by pomoglo w przypadku malych ale w bardzo duzej ilosci.
Czy ktos moglby cosik podpowiedziec?


Teleport Pro (o ile nie ma tam jakis cgi) na http://tucows.icm.edu.pl


Slawek


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "piotr" <peforsa_at_nospam_box.wroc.pl>
Subject: Odp: usprawnienie sciagania z internetu - duzo malych plikow
Date: Sat, 13 May 2000 18:21:39 +0200


mozna tez uzyc getrighta-a, ale wtedy kazdy link trzeba potwierdzic



Użytkownik Slawek Owoc <slawek_at_nospam_ds13.agh.edu.pl.spam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8fjtgd$n0i$1_at_nospam_info.cyf-kr.edu.pl...

Irek wrote in message ...
Jak sprawnie sciagnac z internetu 2 tysiace malych plikow (*.htm), majac
na
jednej stonie ich liste z linkami? Chodzi o to, zeby nie trzeba bylo
wybierac (klikac) kazdego linku z osobna, czekac az sie wyswietli,
zapisac
na dysk i tak w kolko, tylko zeby po zaznaczeniu calej listy linkow
zapuscic
robote i isc np. spac.
Jest pare programikow wspomagajacych sciaganie na raty b.duzych zbiorow,
ale
nie znam nic co by pomoglo w przypadku malych ale w bardzo duzej ilosci.
Czy ktos moglby cosik podpowiedziec?


Teleport Pro (o ile nie ma tam jakis cgi) na http://tucows.icm.edu.pl


Slawek




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Irek" <ilula_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Odp: usprawnienie sciagania z internetu - duzo malych plikow
Date: Sat, 13 May 2000 16:53:36 GMT



Użytkownik Slawek Owoc <slawek_at_nospam_ds13.agh.edu.pl.spam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8fjtgd$n0i$1_at_nospam_info.cyf-kr.edu.pl...

Irek wrote in message ...
Jak sprawnie sciagnac z internetu 2 tysiace malych plikow (*.htm), majac
na
jednej stonie ich liste z linkami? Chodzi o to, zeby nie trzeba bylo
wybierac (klikac) kazdego linku z osobna, czekac az sie wyswietli,
zapisac
na dysk i tak w kolko, tylko zeby po zaznaczeniu calej listy linkow
zapuscic
robote i isc np. spac.
Jest pare programikow wspomagajacych sciaganie na raty b.duzych zbiorow,
ale
nie znam nic co by pomoglo w przypadku malych ale w bardzo duzej ilosci.
Czy ktos moglby cosik podpowiedziec?


Teleport Pro (o ile nie ma tam jakis cgi) na http://tucows.icm.edu.pl


Slawek

Dzieki za blyskawiczna odpowiedz.
Pod wskazanym adresem znalazlem sporo programikow typu Downlowd Manager:

Advanced Internet Tool 2:
Disconnector:
Download Wonder:
FlashGet:
GetBot:
GetDown 2000:
GetRight:
GetSmart:
Go!Zilla:
iFOX98:
Mr. Cool:
Net Vampire:
Netzip Download Demon:
Prospector2:
ReGet FREE:
W3Filer(32):
Web Leacher:

...ale nie Teleport Pro.
Jesli zle szukalem to bylbym zobowiazany za blizsze naprowadzenie.
Dzieki.
Irek




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: rpbyc__at_nospam_HATESPAMpoczta.onet.pl (Robson)
Subject: Re: usprawnienie sciagania z internetu - duzo malych plikow
Date: Sat, 13 May 2000 19:50:23 GMT


Dnia Sat, 13 May 2000 16:53:36 GMT, "Irek" <ilula_at_nospam_poczta.onet.pl>
napisał(a):

Dzieki za blyskawiczna odpowiedz.
Pod wskazanym adresem znalazlem sporo programikow typu Downlowd Manager:

Advanced Internet Tool 2:
[...]
...ale nie Teleport Pro.
Jesli zle szukalem to bylbym zobowiazany za blizsze naprowadzenie.
Dzieki.
Irek


Osobiście polecam gorąco Offline Explorer http://www.metaproducts.com
Jest moim zdaniem bardzo dobry do tego celu (wielowątkowość ściągania,
możliwość filtracji ściąganych plików - kryterium typ pliku i ew.
rozmiar, itd.)

Robert
rpbyc__at_nospam_poczta.onet.pl




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Grzegorz Redlarski <gred_at_nospam_kki.net.pl>
Subject: Re: usprawnienie sciagania z internetu - duzo malych plikow
Date: Tue, 16 May 2000 05:53:10 GMT


Sat, 13 May 2000 19:50:23 GMT rpbyc__at_nospam_HATESPAMpoczta.onet.pl (Robson)
napisal:

Osobiście polecam gorąco Offline Explorer http://www.metaproducts.com
Jest moim zdaniem bardzo dobry do tego celu (wielowątkowość ściągania,
możliwość filtracji ściąganych plików - kryterium typ pliku i ew.
rozmiar, itd.)

Teleport tez to ma. Czy znasz moze Teleporta? Chodzi mi o to czy Twoim
zdaniem warto z niego sie przesiadac na Offline Explorera?

gr

PS Sorry za OT


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: rpbyc__at_nospam_HATESPAMpoczta.onet.pl (Robson)
Subject: Re: usprawnienie sciagania z internetu - duzo malych plikow
Date: Thu, 18 May 2000 15:44:35 GMT


Dnia Tue, 16 May 2000 05:53:10 GMT, Grzegorz Redlarski
<gred_at_nospam_kki.net.pl> napisał(a):

Czy znasz moze Teleporta? Chodzi mi o to czy Twoim
zdaniem warto z niego sie przesiadac na Offline Explorera?

gr

PS Sorry za OT

Niestety nie znam Teleporta, ale jeśli go masz i spełnia Twoje
oczekiwania, to myślę, że nie ma sensu się przesiadać. (Chyba, że
lubisz eksperymentować z nowymi programami...)

Robert
rpbyc__at_nospam_poczta.onet.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Irek" <ilula_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: usprawnienie sciagania... podziekowania
Date: Sun, 14 May 2000 07:30:31 GMT


Dzieki wszystkim, zwlaszcza dla Slawka, Leszka i Kasy. Teleport to jest to o
co mi chodzilo!
Irek




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "FlasH" <FlasH_at_nospam_elmer.pl>
Subject: Re: usprawnienie sciagania z internetu - duzo malych plikow
Date: Mon, 15 May 2000 19:33:15 GMT


Polecam GoDzille
Irek <ilula_at_nospam_poczta.onet.pl> wrote in message
news:fEeT4.59900$O4.1239565_at_nospam_news.tpnet.pl...
Jak sprawnie sciagnac z internetu 2 tysiace malych plikow (*.htm), majac
na
jednej stonie ich liste z linkami? Chodzi o to, zeby nie trzeba bylo
wybierac (klikac) kazdego linku z osobna, czekac az sie wyswietli, zapisac
na dysk i tak w kolko, tylko zeby po zaznaczeniu calej listy linkow
zapuscic
robote i isc np. spac.
Jest pare programikow wspomagajacych sciaganie na raty b.duzych zbiorow,
ale
nie znam nic co by pomoglo w przypadku malych ale w bardzo duzej ilosci.
Czy ktos moglby cosik podpowiedziec?

Irek






Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Irek" <ilula_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Odp: usprawnienie sciagania z internetu - duzo malych plikow
Date: Tue, 16 May 2000 20:31:51 GMT



Użytkownik FlasH <FlasH_at_nospam_elmer.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:%hYT4.70986$O4.1396689_at_nospam_news.tpnet.pl...
Polecam GoDzille

GoDzille uzywam od dawna, ale niestety ona NIE SLUZY do sciagania duzej
liczby malych plikow, raczej wrecz przeciwnie.
Irek