Wpływ różnych typów wtrysku na czas i ciśnienie w silnikach Opla
Odp: Benzyna cd.
From: "Bartek Roszak" <nipper_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Odp: Benzyna cd.
Date: Tue, 16 May 2000 23:02:09 GMT
Użytkownik Johny R. <jrudnick_at_nospam_do.poznan.tpsa.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2kqA4.6457$Ob.209640_at_nospam_news.tpnet.pl...
Cisnienie niewatpliwie jest stale, wiec czas wystarczy. Ale faktycznie
stala
czasowa dosc spora.
Trzeba wziac pod uwage rodzaj wtrysku
jednopunktowy,wielopunktowy,sekfencyjny itd.
Dodatkowo w Oplu jednopunktowym wtryskiwacz jest sterowany podwojnym
impulsem (dlatego wiekszosc miernikow czasu wtrysku wyklada sie na tym
modelu)
--
Pozdrawiam
nipper_at_nospam_poczta.onet.pl
From: jareka1234_at_nospam_dawid.com.pl (Jaroslaw Andrzejewski)
Subject: Re: Odp: Benzyna cd.
Date: Wed, 17 May 2000 08:44:13 GMT
Tue, 16 May 2000 23:02:09 GMT, "Bartek Roszak" <nipper_at_nospam_poczta.onet.pl>
napisał(-a):
Dodatkowo w Oplu jednopunktowym wtryskiwacz jest sterowany podwojnym
impulsem (dlatego wiekszosc miernikow czasu wtrysku wyklada sie na tym
modelu)
rozwiń temat. Podwójny w czasie? Czyli suma czasów impulsów będzie
proporcjonalna do ilości paliwa? Dobrze rozumiem?
--
Jarek Andrzejewski
(UWAGA: z adresu wytnij CYFRY - to jest pułapka na spamerów)