schemat 2 plik graficzny



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: kobra <kobra_at_nospam_ds5.agh.edu.pl>
Subject: schemat 2 plik graficzny
Date: Wed, 23 May 2001 12:09:31 +0100


czy jest jakis program ktory konwertowal by scheamty w formacie
protel99se do jakiegos formatu graficznego bmp,jpg etc..
dzieki


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "tom" <woytomas_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: schemat 2 plik graficzny
Date: Wed, 23 May 2001 13:57:10 +0200


owszem, nazywa sie Print Screen ;)

--
tom
animula,vagula,blandula...




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: kobra <kobra_at_nospam_ds5.agh.edu.pl>
Subject: Re: schemat 2 plik graficzny
Date: Wed, 23 May 2001 15:01:42 +0100


tom napisał(a):

owszem, nazywa sie Print Screen ;)

to wiem, tylko ze Print Screen nie zawsze obejmie caly schemat
a rozdzielczosci w karcie tez mi brakuje :)


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Kabelek" <adnawrath_at_nospam_t-online.de>
Subject: Odp: schemat 2 plik graficzny
Date: Wed, 23 May 2001 19:06:03 +0200


wiesz moze gdzie lezy?
oprucz strony prodecenta



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Danny <dluba2_at_nospam_bigfoot.com>
Subject: Re: Re: schemat 2 plik graficzny
Date: Wed, 23 May 2001 19:21:42 +0200


On Wed, 23 May 2001 19:06:03 +0200, "Kabelek" <adnawrath_at_nospam_t-online.de>
naskorbał:

wiesz moze gdzie lezy?
oprucz strony prodecenta
koło F12 - dokładnie z prawej jego strony ;))))))))))

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Kabelek" <adnawrath_at_nospam_t-online.de>
Subject: Odp: Re: schemat 2 plik graficzny
Date: Wed, 23 May 2001 19:31:58 +0200


Nie klawisz tylko program PrintScreen






Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Danny <dluba2_at_nospam_bigfoot.com>
Subject: Re: Re: Re: schemat 2 plik graficzny
Date: Wed, 23 May 2001 19:49:50 +0200


On Wed, 23 May 2001 19:31:58 +0200, "Kabelek" <adnawrath_at_nospam_t-online.de>
naskorbał:

Nie klawisz tylko program PrintScreen
Gościu, jemu chodziło o klawisz.................. A w ogóle to se
wyłącz wstawianie Odp: Jak nie wiesz jak skonfigurować Outlooka to nie
zwracaj głowy

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Kabelek" <adnawrath_at_nospam_t-online.de>
Subject: Odp: schemat 2 plik graficzny
Date: Thu, 24 May 2001 02:57:10 +0200



Nie klawisz tylko program PrintScreen
Gościu, jemu chodziło o klawisz.................. A w ogóle to se

Czyzby?
Cytuje:
"czy jest jakis program ktory konwertowal by scheamty w formacie
protel99se do jakiegos formatu graficznego bmp,jpg etc..

Chyba jednak program.

wyłącz wstawianie Odp: Jak nie wiesz jak skonfigurować Outlooka to nie
zwracaj głowy

Sorry, jakos tak wyszlo, mimowszystko dzieki za dobre checi.

Kabelek



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: kobra <kobra_at_nospam_ds5.agh.edu.pl>
Subject: Re: Odp: Re: schemat 2 plik graficzny
Date: Wed, 23 May 2001 23:18:21 +0100




Kabelek napisał(a):

Nie klawisz tylko program PrintScreen

poszukaj takiego programu jak ScreenThief


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Arek Karas" <karas_at_nospam_2com.pl>
Subject: Re: schemat 2 plik graficzny
Date: Wed, 23 May 2001 21:29:11 +0200


Ctrl-A, Ctrl-C (w Protelu 99 SE)
Ctrl-V(np. w Wordzie) i mamy wstawiony obrazek.
Jesli chcesz razem z ramka, to poszukaj gdzies w opcjach "Copy template to
clipboard" i zaznacz te opcje.

pozdrawiam
AK

Użytkownik "kobra" <kobra_at_nospam_ds5.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
news:3B0B9A6B.8929CC49_at_nospam_ds5.agh.edu.pl...
czy jest jakis program ktory konwertowal by scheamty w formacie
protel99se do jakiegos formatu graficznego bmp,jpg etc..
dzieki




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Maciej Wywrocki" <wywrocki_at_nospam_pnet.pl>
Subject: Re: schemat 2 plik graficzny
Date: Thu, 24 May 2001 00:06:32 +0200



Użytkownik "Arek Karas" <karas_at_nospam_2com.pl> napisał w wiadomości
news:9eh2o3$14s$1_at_nospam_news.tpi.pl...
Ctrl-A, Ctrl-C (w Protelu 99 SE)
Ctrl-V(np. w Wordzie) i mamy wstawiony obrazek.

No tak, ale jak to wrzucić do pliku graficznego?
Np. Corel przy wklejaniu dosyć mocno kaszani.

Mw





Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Arek Karas" <karas_at_nospam_2com.pl>
Subject: Re: schemat 2 plik graficzny
Date: Fri, 25 May 2001 19:28:22 +0200



No tak, ale jak to wrzucić do pliku graficznego?
Np. Corel przy wklejaniu dosyć mocno kaszani.
Do Worda ladnie sie wkleja, a potem mozna ten obrazek chyba zapisac do
osobnego pliku graficznego ?

Pozdrawiam
AK




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "LAChem s.c." <lachemsc_at_nospam_priv4.onet.pl>
Subject: Re: schemat 2 plik graficzny
Date: Sun, 27 May 2001 01:19:04 +0200



"kobra" <kobra_at_nospam_ds5.agh.edu.pl> wrote in message
news:3B0B9A6B.8929CC49_at_nospam_ds5.agh.edu.pl...
czy jest jakis program ktory konwertowal by scheamty w formacie
protel99se do jakiegos formatu graficznego bmp,jpg etc..
dzieki

Zainstaluj sobie "lipną" drukarkę PS (tzn. ustaw port na FILE:) i drukuj
schemat na tejże drukarce (tzn. do pliku) w Corelu możesz potem zaimportować
plik drukarki w postaci wektorowej.