12Vna 220V samochód
Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl
From: "giermen" <raff.o_at_nospam_interia.pl>
Subject: 12Vna 220V samochód
Date: Tue, 27 May 2003 19:43:37 +0200
witam
mam takie pytanie. Mianowicie. jak szybko by się zużył akumulator
samochodowy, gdyby zastosował przetwornice z 12v(samochód) na 220V(sieć) i
np.:
1. podłączył kompa
2. podłączył mini wieże hi-fi
3. podłączył wiatrak taki jak np. stawia się na biurku (obrotowy, ale dobrze
wiejący)
POZDRO
R_at_nospam_FFO
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
From: "Bartek" <bablos_at_nospam_poczta.onet.pl.wytnij>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Tue, 27 May 2003 19:59:46 +0200
Użytkownik "giermen" <raff.o_at_nospam_interia.pl> napisał w wiadomości
news:bb084n$m7d$1_at_nospam_atlantis.news.tpi.pl...
witam
mam takie pytanie. Mianowicie. jak szybko by się zużył akumulator
samochodowy, gdyby zastosował przetwornice z 12v(samochód) na 220V(sieć) i
np.:
1. podłączył kompa
2. podłączył mini wieże hi-fi
3. podłączył wiatrak taki jak np. stawia się na biurku (obrotowy, ale
dobrze
wiejący)
Witam!
To pytanie brzmi troche tak jakbys pytal ile paliwa spali
samochod w miescie, ile na trasie itd. (bez podawania
kilku waznych paramtetrow).
Co to za przetwornica (jaka ma sprawnosc).
Co to za komp (najprostsza stacja robocza czy wypasiony multimedialny
potwor).
Bartek
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
From: "giermen" <raff.o_at_nospam_interia.pl>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Tue, 27 May 2003 21:07:47 +0200
To pytanie brzmi troche tak jakbys pytal ile paliwa spali
samochod w miescie, ile na trasie itd. (bez podawania
kilku waznych paramtetrow).
Co to za przetwornica (jaka ma sprawnosc).
Co to za komp (najprostsza stacja robocza czy wypasiony multimedialny
potwor).
sorki zapomniałem:
1. komp - 1,2duron, 300Wzasilacz, uproszczona wersja z kartami(powiedzmy,
grafika, dźwięk, i jeszcze jedna jakaś) monitor, klawa, gryzoń.
przetwornica, nie wiem, jakaś lepsza, to tylko pytanie teoretyczne
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai
From: "Fish" <apf_jf_at_nospam_bledneslowo.poczta.onet.pl>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Tue, 27 May 2003 23:00:35 +0200
Użytkownik "giermen" <raff.o_at_nospam_interia.pl> napisał w wiadomości
news:bb0d2q$pu0$1_at_nospam_nemesis.news.tpi.pl...
To pytanie brzmi troche tak jakbys pytal ile paliwa spali
samochod w miescie, ile na trasie itd. (bez podawania
kilku waznych paramtetrow).
Co to za przetwornica (jaka ma sprawnosc).
Co to za komp (najprostsza stacja robocza czy wypasiony multimedialny
potwor).
sorki zapomniałem:
1. komp - 1,2duron, 300Wzasilacz, uproszczona wersja z kartami(powiedzmy,
grafika, dźwięk, i jeszcze jedna jakaś) monitor, klawa, gryzoń.
przetwornica, nie wiem, jakaś lepsza, to tylko pytanie teoretyczne
No to skoro teoretycznie to możemy założyć że komp pożre 200W, wieża 20W,
wiatrak też jakieś 20W
Razem 240W
Dzielimy przez sprawnosć przetwornicy (ma być jakaś lepsza czyli 80%) i
otrzymujemy 300W
To wszystko musimy wyciągnąć za uszy z akumulatora na 12V czyli sassamy z
niego 25A (brrrrr)
Sredni akumulator w samochodzie ma 45Ah czyli wyładujemy go całkowicie 1
godzinie i 50 minutach.
A teraz najlepsze: przy tak dużym poborze prądu akumulator nie jest w stanie
oddać energii odpowiadającej jego nominalnej pojemności a na dodatek w
czasie wyładowywania napięcie spadnie do jakichś 11V co oczywiście zwiększy
jeszcze prąd pobierany przez przetwornicę.
Wniosek: akumulator nie będzie się nadawał do użytku po niecałej godzinie
takich tortur :-(
--
Janusz
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai
From: "zbycho" <zka_at_nospam_autograf.pl>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Tue, 27 May 2003 23:32:39 +0200
Użytkownik "Fish" <apf_jf_at_nospam_bledneslowo.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:bb0jl3$h1o$1_at_nospam_news.onet.pl...
No to skoro teoretycznie to możemy założyć że komp pożre 200W, wieża 20W,
wiatrak też jakieś 20W
Razem 240W
Dzielimy przez sprawnosć przetwornicy (ma być jakaś lepsza czyli 80%) i
otrzymujemy 300W
To wszystko musimy wyciągnąć za uszy z akumulatora na 12V czyli sassamy z
niego 25A (brrrrr)
Sredni akumulator w samochodzie ma 45Ah czyli wyładujemy go całkowicie 1
godzinie i 50 minutach.
Jak zapalisz w samochodzie wszystkie światła to masz jeszcze
więcej mocy (mijania2*50W+drogowe2*50W+przeciwmgielne2*xW + tylne...)
Wniosek: trochę takie coś podziała ale trzeba będzie po pewnym czasie
odpalić silnik.
Zbycho
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
From: ladzk_at_nospam_waw.pdi.net (Dariusz K. Ladziak)
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Tue, 27 May 2003 23:12:02 GMT
On Tue, 27 May 2003 23:32:39 +0200, "zbycho" <zka_at_nospam_autograf.pl> wrote:
Jak zapalisz w samochodzie wszystkie światła to masz jeszcze
więcej mocy (mijania2*50W+drogowe2*50W+przeciwmgielne2*xW + tylne...)
Wniosek: trochę takie coś podziała ale trzeba będzie po pewnym czasie
odpalić silnik.
Pod warunkiem ze sie na czas czlowiek polapie - wspolczesne samochody
nie maja korby...
--
Darek
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.webcorp.com.pl!not-for-mai
From: neo-71_at_nospam_o2.NOSPAM.pl (neo-71)
Subject: Re: 12Vna 220V =?ISO-8859-2?Q?samoch=F3d?=
Date: Wed, 28 May 2003 07:45:48 +0000 (UTC)
No chyba ze masz inny akumulator ( o wiekszej pojemnosci ) !!
--
Wyslano z forum elektronicznego: https://www.elektroda.pl/rtvforum/
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!news.internetia.pl!skynet.be!skynet.be!news-FFM2.ecrc.net!newsfeed1.sbs.de!news.mch.sbs.de!not-for-mai
From: "Fish" <apf_jf_at_nospam_bledneslowo.poczta.onet.pl>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Thu, 29 May 2003 22:10:49 +0200
Użytkownik "Darek_J" <jasko-d_at_nospam_dwory.pl> napisał w wiadomości
news:bb4l4h$j2u$1_at_nospam_nemesis.news.tpi.pl...
Jak zapalisz w samochodzie wszystkie światła to masz jeszcze
więcej mocy (mijania2*50W+drogowe2*50W+przeciwmgielne2*xW + tylne...)
Swiatla drogowe i mijania nie swieca razem - ale to szczegol ;)
A jeszcze wiekszy szczegół to to, że takie obciązenie w 99% przypadków
występuje przy włączonym silniku :-)
A skutki dłuższego trzymania włączonych wszystkich świateł przy wyłączonym
silniku to ten 1% kierowców ma w nogach :-)
--
Janusz
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mai
From: "zbycho" <zka_at_nospam_autograf.pl>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Fri, 30 May 2003 01:07:54 +0200
Użytkownik "Fish" <apf_jf_at_nospam_bledneslowo.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:bb5peg$lfo$1_at_nospam_news.onet.pl...
Użytkownik "Darek_J" <jasko-d_at_nospam_dwory.pl> napisał w wiadomości
news:bb4l4h$j2u$1_at_nospam_nemesis.news.tpi.pl...
Jak zapalisz w samochodzie wszystkie światła to masz jeszcze
więcej mocy (mijania2*50W+drogowe2*50W+przeciwmgielne2*xW + tylne...)
Swiatla drogowe i mijania nie swieca razem - ale to szczegol ;)
A jeszcze wiekszy szczegół to to, że takie obciązenie w 99% przypadków
występuje przy włączonym silniku :-)
A skutki dłuższego trzymania włączonych wszystkich świateł przy wyłączonym
silniku to ten 1% kierowców ma w nogach :-)
Janusz
A i właśnie tak to ująłęm:
"Wniosek: trochę takie coś podziała ale trzeba będzie po pewnym czasie
odpalić silnik".
Widzę że problem ten praktycznie przećwiczyło wiele osób :)
Najlepsze ćwiczenie to połączenie rozładowanego akumulatora z
alarmem odcinającym zapłon:
Nie ma napięcia -> nie odblokujesz alarmu,
nie odblokujesz alarmu -> nie zapalisz silnika,
nie zapalisz silnika -> nie podładujesz akumulatora,
nie podładujesz akumulatora->Nie ma napięcia,
Nie ma napięcia -> nie odblokujesz alarmu,....
Zbycho
========
Message-ID: <3ED7CD27.9090201_at_nospam_badworm.pl>
Date: Fri, 30 May 2003 23:29:11 +020
From: badworm <nospam_at_nospam_post.pl>
Subject: Re: 12Vna 220V =?ISO-8859-2?Q?samoch=F3d?=
Dnia 03-05-30 01:07 Chomik zjadł i zmagazynował posta od < zbycho > :
Najlepsze ćwiczenie to połączenie rozładowanego akumulatora z
alarmem odcinającym zapłon:
Nie ma napięcia -> nie odblokujesz alarmu,
nie odblokujesz alarmu -> nie zapalisz silnika,
nie zapalisz silnika -> nie podładujesz akumulatora,
nie podładujesz akumulatora->Nie ma napięcia,
Nie ma napięcia -> nie odblokujesz alarmu,....
Ale jeśli akumulator jest rozładowany na tyle, że alarm już głupieje to
silnika na pewno nie da się na nim odpalić ;-)
--
Pozdrawiam Bad Worm badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455
"All in all you're just another brick in the wall"
Tnijcie cytaty i sygnaturki!
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
From: "jerry1111" <No_this_fucking_spam_jerry1111_at_nospam_wp.pl>
Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_12Vna_220V_samoch=F3d?=
Date: Sun, 1 Jun 2003 11:12:46 +0200
Ale jeśli akumulator jest rozładowany na tyle, że alarm już głupieje
to silnika na pewno nie da się na nim odpalić ;-)
Kiedys kupilem samochod z akumulatorem 100Ah i nastepnego dnia
pojechalem na ognisko ze znajomymi. Jako ze bateria duza, to
wlaczylem radio i gralo sobie....
Potem (rano :-) jak trzeba bylo zapalic samochod, to sie okazalo
ze pradu w akumulatorze jest 0, a akumulator swoje 100Ah mial tylko
na nalepce (byl roczny, ale zmierzylem i wyszlo ze mial 20Ah).
W samochodzie byly rozne immobilizery, wiec mialem problem o ktorym
pisze Zbycho. Kumpel zaczal mnie 'rozciagac' drugim samochodem.
Musial mnie holowac chyba ze 2 minuty, zanim udalo mi sie powylaczac
wszystkie zabezpieczenia (ja wrzucilem 2 bieg i korzystajac z pradu z
alternatora staralem sie te wszystkie badziewia powylaczac).
Chyba nie musze mowic, ze nastepnego dnia wszystkie te 'zabezpieczenia'
polecialy na smietnik (razem z akku) :-)
--
jerry
"The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably
the day they start making vacuum cleaners." - Ernst Jan Plugge
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.webcorp.com.pl!not-for-mai
From: transu_at_nospam_wp.NOSPAM.pl (transu)
Subject: Re: 12Vna 220V =?ISO-8859-2?Q?samoch=F3d?=
Date: Mon, 2 Jun 2003 17:46:46 +0000 (UTC)
Kolego ...
weź drugi akumulator i bedziesz sprawe auta miał z głowy
a poza tym to czy naprawde monitor ciągnie 150 W a komp 200 w??
troche te wartości za wysokie
--
Wyslano z forum elektronicznego: https://www.elektroda.pl/rtvforum/
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
From: "jerry1111" <No_this_fucking_spam_jerry1111_at_nospam_wp.pl>
Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_12Vna_220V_samoch=F3d?=
Date: Mon, 2 Jun 2003 23:03:42 +0200
Kolego ...
weź drugi akumulator i bedziesz sprawe auta miał z głowy
Kolego - ja tylko twierdze ze wszystkie zabezpieczenia sa po to, aby
utrudnic zycie wlascicielowi samochodu. Sprawa prosta - jesli zlodziej
nie potrafi szybko zalatwic zabezpieczen, to przestaje krasc
samochody...
EOT
a poza tym to czy naprawde monitor ciągnie 150 W a komp 200 w??
troche te wartości za wysokie
Komp 200W? Nie zdziwilbym sie wcale. Przy tych wszystkich MHz
latajacych tam i z powrotem w obudowie kompa musi zuzywac sie
troche energii.
--
jerry
"The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably
the day they start making vacuum cleaners." - Ernst Jan Plugge
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai
From: "zbycho" <zka_at_nospam_autograf.pl>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Tue, 3 Jun 2003 01:27:36 +0200
Użytkownik "jerry1111" <No_this_fucking_spam_jerry1111_at_nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:bbgfaq$kne$2_at_nospam_atlantis.news.tpi.pl...
Komp 200W? Nie zdziwilbym sie wcale. Przy tych wszystkich MHz
latajacych tam i z powrotem w obudowie kompa musi zuzywac sie
troche energii.
Zależy jaki komp, może być tak: procek 70W, karta graficzna 70W i już mamy
140W no i dysk, reszta elektroniki, monitor i mamy kłopot. Ale można wziąć
centrino i na własnych bateriach podobno 5-7 godzin pociągnie.
Zbycho
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai
From: "zbycho" <zka_at_nospam_autograf.pl>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Fri, 30 May 2003 00:56:43 +0200
Użytkownik "Darek_J" <jasko-d_at_nospam_dwory.pl> napisał w wiadomości
news:bb4l4h$j2u$1_at_nospam_nemesis.news.tpi.pl...
Jak zapalisz w samochodzie wszystkie światła to masz jeszcze
więcej mocy (mijania2*50W+drogowe2*50W+przeciwmgielne2*xW + tylne...)
Swiatla drogowe i mijania nie swieca razem - ale to szczegol ;
To zależy od samochodu!!!
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
From: "giermen" <raff.o_at_nospam_interia.pl>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Fri, 30 May 2003 17:47:14 +0200
Swiatla drogowe i mijania nie swieca razem - ale to szczegol ;
To zależy od samochodu!!!
święta racja, zależą od samochodu, ale nie tylko. ja mam punto i po
odpaleniu silnika i wyjęciu kluczyka (nieprzekręcając go z powrotem,
poprosty jest, i wyciągasz) silnik nadal chodzi, dosłownie jak w tej
reklamie "Ma pan klucze...klucze..."toyoty. dodam tylko, że tak niepowinno
być. Więc zależy od samochodu, i od tego czy przypadkiem nie ma czegoś
zepsutego, albo poprostu zmienionego.
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai
From: J.F. <jfox_at_nospam_poczta.onet.pl.nospam>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Fri, 30 May 2003 23:47:01 +0200
On Fri, 30 May 2003 17:47:14 +0200, giermen wrote:
Swiatla drogowe i mijania nie swieca razem - ale to szczegol ;
To zależy od samochodu!!!
święta racja, zależą od samochodu,
Mowiac szczerze to chyba jeszcze nie spotkalem takiego ktory by nie
gasil mijania, ale sie nie przygladalem szczegolnie.
Natomiast ja na dlugich mam np 4*75W :-)
J.
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.pw.edu.pl!not-for-mai
From: BLE_Maciek <i80c586_at_nospam_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Mon, 02 Jun 2003 09:33:43 +0200
To zależy od samochodu!!!
święta racja, zależą od samochodu,
Mowiac szczerze to chyba jeszcze nie spotkalem takiego ktory by nie
gasil mijania, ale sie nie przygladalem szczegolnie.
A Duzy Fiat ?
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai
From: "Fish" <apf_jf_at_nospam_bledneslowo.poczta.onet.pl>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Mon, 2 Jun 2003 10:12:30 +0200
Użytkownik "BLE_Maciek" <i80c586_at_nospam_cyberspace_NO_SPAM_.org> napisał w
wiadomości news:tdvldv0jp7op6u957cqm67d8g2tlalpes7_at_nospam_4ax.com...
To zależy od samochodu!!!
święta racja, zależą od samochodu,
Mowiac szczerze to chyba jeszcze nie spotkalem takiego ktory by nie
gasil mijania, ale sie nie przygladalem szczegolnie.
A Duzy Fiat ?
A Duży Fiat robi tylko takie wrażenie, że jednocześnie świecą mijania i
drogowe.
Jednak podczas przełączania świateł gasną włókna mijania w zewnętrznych
lampach i jednocześnie włączane są włókna drogowe we wszystkich czterech
reflektorach :-)
--
Janusz
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!news.pw.edu.pl!not-for-mai
From: BLE_Maciek <i80c586_at_nospam_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Wed, 04 Jun 2003 15:48:20 +0200
FSO 1500? O ile dobrze pamiętam to u mnie paliły się oba.
Dokladnie tak. I jak podejrzewam nie byl to blad programisty ;-)))
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
From: "jerry1111" <No_this_fucking_spam_jerry1111_at_nospam_wp.pl>
Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_12Vna_220V_samoch=F3d?=
Date: Wed, 4 Jun 2003 15:59:44 +0200
FSO 1500? O ile dobrze pamiętam to u mnie paliły się oba.
Dokladnie tak. I jak podejrzewam nie byl to blad programisty ;-)))
Ale przy przelaczaniu na dlugie to w zewnetrznych lampach
gasly wlokna od mijania i zapalaly sie od drogowych.
Dlatego 'przepalone' zarowki przekladalo sie z lamp zewnetrznych
do wewnetrznych.
--
jerry
"The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably
the day they start making vacuum cleaners." - Ernst Jan Plugge
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai
From: Marek Lewandowski <nospamabuse_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_12Vna_220V_samoch=F3d?=
Date: Wed, 04 Jun 2003 20:03:49 +0200
jerry1111 wrote:
FSO 1500? O ile dobrze pamiętam to u mnie paliły się oba.
Dokladnie tak. I jak podejrzewam nie byl to blad programisty ;-)))
Ale przy przelaczaniu na dlugie to w zewnetrznych lampach
gasly wlokna od mijania i zapalaly sie od drogowych.
wiem, że o włókna się rozchodzi, wiem też na 110%, że w tym FSO1500,
którym JA jeździłem przy długich paliły się oba włókna
Nie wyklucza to nic a nic tego, że poprzedni właściciel namieszał w
elektryce, żeby było jaśniej... ;-)
Dlatego 'przepalone' zarowki przekladalo sie z lamp zewnetrznych
do wewnetrznych.
na wewnętrznych owszem, pali się na pewno jedno włókno.
--
Marek Lewandowski ICQ# 10139051/GG# 154441
locustXpoczta|onet|pl
http://locust.republika.pl
[! Odpowiadaj pod cytatem. Tnij cytaty. Podpisuj posty. !]
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
From: "jerry1111" <No_this_fucking_spam_jerry1111_at_nospam_wp.pl>
Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_12Vna_220V_samoch=F3d?=
Date: Wed, 4 Jun 2003 21:55:16 +0200
wiem, że o włókna się rozchodzi, wiem też na 110%, że w tym FSO1500,
którym JA jeździłem przy długich paliły się oba włókna
U mnie bylo dobrze w duzym fiacie :-)
Kurde..... to byl MOJ PIERWSZY samochod - przejety po tacie :-)
--
jerry
"The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably
the day they start making vacuum cleaners." - Ernst Jan Plugge
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai
From: J.F. <jfox_at_nospam_poczta.onet.pl.nospam>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Thu, 05 Jun 2003 22:15:43 +0200
On Wed, 04 Jun 2003 20:03:49 +0200, Marek Lewandowski wrote:
wiem, że o włókna się rozchodzi, wiem też na 110%, że w tym FSO1500,
którym JA jeździłem przy długich paliły się oba włókna
Nie wyklucza to nic a nic tego, że poprzedni właściciel namieszał w
elektryce, żeby było jaśniej... ;-)
Namieszal. Blad programisty :-)
J.
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
From: "Darek_J" <jasko-d_at_nospam_dwory.pl>
Subject: Odp: 12Vna 220V samochód
Date: Tue, 3 Jun 2003 14:50:45 +0200
To zależy od samochodu!!!
Oooo a to ciekawe. Napisz moze w ktorym aucie swieca jednoczesnie oba wlokna
w zarowce? :))
pozdr Darek_J
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai
From: Marek Lewandowski <nospamabuse_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_Odp:_12Vna_220V_samoch=F3d?=
Date: Wed, 04 Jun 2003 07:21:23 +0200
Darek_J wrote:
Oooo a to ciekawe. Napisz moze w ktorym aucie swieca jednoczesnie oba wlokna
w zarowce? :))
FSO 1500? O ile dobrze pamiętam to u mnie paliły się oba.
--
Marek Lewandowski ICQ# 10139051/GG# 154441
locustXpoczta|onet|pl
http://locust.republika.pl
[! Odpowiadaj pod cytatem. Tnij cytaty. Podpisuj posty. !]
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
From: "Darek_J" <jasko-d_at_nospam_dwory.pl>
Subject: Odp: 12Vna 220V samochód
Date: Thu, 29 May 2003 11:47:16 +0200
Jak zapalisz w samochodzie wszystkie światła to masz jeszcze
więcej mocy (mijania2*50W+drogowe2*50W+przeciwmgielne2*xW + tylne...)
Swiatla drogowe i mijania nie swieca razem - ale to szczegol ;)
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
From: "Jarek P." <j_23_at_nospam_nospam.poczta.onet.pl>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Wed, 28 May 2003 12:39:42 +0200
Użytkownik "Fish" <apf_jf_at_nospam_bledneslowo.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:bb0jl3$h1o$1_at_nospam_news.onet.pl...
No to skoro teoretycznie to możemy założyć że komp pożre 200W, wieża 20W,
wiatrak też jakieś 20W
Razem 240W
Mało!
Zapomniałeś o monitorze - minimum 150W a często raczej dwa razy tyle (no
chyba, że LCD, ale to tez perpetuum mobile nie jest). Wieża 20W to by
musiała być naprawdę MIKRO wieża, normalne mini ciągną z 50W. A wentylator
to 40-50W. Razem wychodzi minimum 500W.
Dzielimy przez sprawnosć przetwornicy (ma być jakaś lepsza czyli 80%)
DC/AC z tak dużym przełożeniem jeszcze - przyjmowałbym raczej 50%, ale to
już szczegół, tak czy tak wychodzi nam mocno powyżej 50A. Znaczy się czas
pracy aku będzie mocno poniżej godziny.
Autorowi sugerowałbym raczej zaopatrzenie się w generator spalinowy. Z mocą
<1kW będzie malutki, niezbyt głośny i komfortowy.
J.
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.webcorp.com.pl!not-for-mai
From: robobete_at_nospam_wp.NOSPAM.pl (kurzy)
Subject: Re: 12Vna 220V =?ISO-8859-2?Q?samoch=F3d?=
Date: Wed, 28 May 2003 11:47:17 +0000 (UTC)
jak podłączysz to się dowiesz
--
Wyslano z forum elektronicznego: https://www.elektroda.pl/rtvforum/
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
From: "Jarek P." <j_23_at_nospam_nospam.poczta.onet.pl>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Tue, 27 May 2003 22:26:12 +0200
Użytkownik "giermen" <raff.o_at_nospam_interia.pl> napisał w wiadomości
news:bb084n$m7d$1_at_nospam_atlantis.news.tpi.pl...
witam
mam takie pytanie. Mianowicie. jak szybko by się zużył akumulator
samochodowy, gdyby zastosował przetwornice z 12v(samochód) na 220V(sieć) i
np.:
1. podłączył kompa
2. podłączył mini wieże hi-fi
3. podłączył wiatrak taki jak np. stawia się na biurku (obrotowy, ale
dobrze
wiejący)
W jakieś 15 minut
J.
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
From: "giermen" <raff.o_at_nospam_interia.pl>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Tue, 27 May 2003 22:41:14 +0200
W jakieś 15 minut
a to dobre
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mai
From: "ledka" <mega_54_at_nospam_wp.pl>
Subject: Re: 12Vna 220V samochód
Date: Wed, 28 May 2003 10:59:48 +0200
akumlator wielkosci skrzynki od piwa:) by uciagnal dosc dlugo:P
pozdrawiam Ledka.
Użytkownik "giermen" <raff.o_at_nospam_interia.pl> napisał w wiadomości
news:bb0ii1$iav$1_at_nospam_nemesis.news.tpi.pl...
W jakieś 15 minut
a to dobre
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai