eagle - kopiowanie schematow



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Pawel K." <pawel1234_at_nospam_go2.pl>
Subject: eagle - kopiowanie schematow
Date: Tue, 3 Jun 2003 19:21:59 +0200


witam
jak skopiowac schemat lub plytke do worda zeby po druknieciu byla taka
jakosc jakbym drukowal spod eagla ?
bo kurde jak daje export to clipboard i wklejam do worda to wszystko jest
takie nieczytelne ze szkoda gadac, a po druknieciu jest takie ze trzeba
przez denka od butelek patrzec zeby cos dojrzec :-)
zapewne ktos spotkal sie juz z tym problemem, tak wiec bede wdzieczny za
wszelkie info na ten temat


pozdrawiam



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Roman" <romantek_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: eagle - kopiowanie schematow
Date: Tue, 3 Jun 2003 21:15:14 +0200


jak skopiowac schemat lub plytke do worda zeby po druknieciu byla taka
jakosc jakbym drukowal spod eagla ?
bo kurde jak daje export to clipboard i wklejam do worda to wszystko jest
takie nieczytelne ze szkoda gadac, a po druknieciu jest takie ze trzeba
przez denka od butelek patrzec zeby cos dojrzec :-)
zapewne ktos spotkal sie juz z tym problemem, tak wiec bede wdzieczny za
wszelkie info na ten temat

CAM Processorem przetwarzam do pliku w formacie .ps (Post Script). Potem
import do Corela - jakośc idealna i zachowana skala!

Pzdrw.
Roman




========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Pawel K." <pawel1234_at_nospam_go2.pl>
Subject: Re: eagle - kopiowanie schematow
Date: Wed, 4 Jun 2003 07:32:05 +0200


Użytkownik "Roman" <romantek_at_nospam_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:bbis59$r9k$1_at_nospam_nemesis.news.tpi.pl...
CAM Processorem przetwarzam do pliku w formacie .ps (Post Script). Potem
import do Corela - jakośc idealna i zachowana skala!

dzieki. a czy bylbys w stanie napisac pokrotce w jakis sposob dzialac w CAM
Processorze, bo widze ze jest on w okienku Control Panel, ale nie wiem od
czego zaczac :-|
z gory dzieki za pomoc



pozdrawiam



========
Date: Fri, 06 Jun 2003 09:20:20 +020

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Adam Kowalczy <akowalc1_at_nospam_elka.pw.edu.pl>
Subject: Re: eagle - kopiowanie schematow


Pawel K. wrote:
Użytkownik "Roman" <romantek_at_nospam_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:bbis59$r9k$1_at_nospam_nemesis.news.tpi.pl...

CAM Processorem przetwarzam do pliku w formacie .ps (Post Script). Potem
import do Corela - jakośc idealna i zachowana skala!

Jak kiedys zainstalowalem w systemie jakas drukarke post scriptowa
(chyba HP) i zapisywalem wyniki drukowania do pliku.
Rowniez otrzymywalem piekny, czytelny Post Script.

Adam K.


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Pawel K." <pawel1234_at_nospam_go2.pl>
Subject: Re: eagle - kopiowanie schematow
Date: Fri, 6 Jun 2003 17:58:37 +0200


Użytkownik "Adam Kowalczy" <akowalc1_at_nospam_elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:3ee044ad_at_nospam_news.vogel.pl...
Jak kiedys zainstalowalem w systemie jakas drukarke post scriptowa
(chyba HP) i zapisywalem wyniki drukowania do pliku.
Rowniez otrzymywalem piekny, czytelny Post Script.

tak juz tez robilem w celu zrzucenia wynikow do formatu pdf, ale mi chodzi o
to zeby skopiowac schemat i umiescic go gdzies miedzy tekstem w wordzie, a w
ten sposob chyba sie tak nie da


pozdrawiam



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Roman" <romantek_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: eagle - kopiowanie schematow
Date: Fri, 6 Jun 2003 09:52:12 +0200



dzieki. a czy bylbys w stanie napisac pokrotce w jakis sposob dzialac w
CAM
Processorze, bo widze ze jest on w okienku Control Panel, ale nie wiem od
czego zaczac :-|
z gory dzieki za pomoc

Gdy jesteś w okienku rysowania schematu (i masz ten schemat na ekranie),
klikasz u góry ikonkę CAM. Gdy się on zgłosi wybierasz w Output Device
"PS" . Potem jeszcze File - katalog i nazwę pliku nadajesz sam, daj
rozszerzenie .ps bo on sam tego nie robi.Potem klick "Processor Job" i po
paru sekundach masz ten plik. Z prawej strony masz jeszcze do wyboru
warstwy, które są drukowane, on sam ustawia je raczej optymalnie, ale możesz
coś dodać lub ująć. Pod Corelem można jeszcze coś poprawić i wyeksportować
do .gif lub drukować.
Identycznie drukuję matryce do płytek (Twój Styl oczywiście).

Powodzenia
Roman




========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Pawel K." <pawel1234_at_nospam_go2.pl>
Subject: Re: eagle - kopiowanie schematow
Date: Fri, 6 Jun 2003 18:04:25 +0200


Użytkownik "Roman" <romantek_at_nospam_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:bbph8a$djh$1_at_nospam_atlantis.news.tpi.pl...
Gdy jesteś w okienku rysowania schematu (i masz ten schemat na ekranie),
klikasz u góry ikonkę CAM.

hmmm... nie wiem czemu, ale u mnie tego nie ma
wyglada to tak jak na http://tva.mag.net.eu.org/rozne/cam.jpg


pozdrawiam



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.task.gda.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Roman" <romantek_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: eagle - kopiowanie schematow
Date: Mon, 9 Jun 2003 10:42:02 +0200



hmmm... nie wiem czemu, ale u mnie tego nie ma
wyglada to tak jak na http://tva.mag.net.eu.org/rozne/cam.jpg

Ja mam Eagle 4.04, ikonka CAM jest na prawo od ikonki drukarki - u Ciebie
tu jest puste miejsce ?????
No, ale chyba możesz wywołać CAM Processora z Control Panelu tego Eagla?

Pzdrw.
Roman

P.S. Jeśli chcesz - przyślij mi plik .sch na priva - odeślę Ci gifa lub
cokolwiek innego.





========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Pawel K." <pawel1234_at_nospam_go2.pl>
Subject: Re: eagle - kopiowanie schematow
Date: Mon, 9 Jun 2003 16:18:39 +0200


Użytkownik "Roman" <romantek_at_nospam_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:bc1hk0$ok6$1_at_nospam_atlantis.news.tpi.pl...
Ja mam Eagle 4.04, ikonka CAM jest na prawo od ikonki drukarki - u
Ciebie
tu jest puste miejsce ?????
No, ale chyba możesz wywołać CAM Processora z Control Panelu tego Eagla?

no i problem sie rozwiazal :-) a mianowicie sciagnalem wersje 4.08 i jest
tak jak pisales ta ikonka, takze juz dalej sam sobie poradze
jeszcze raz dzieki


pozdrawiam



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai