Protel 98 - soldermaski



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "A.Grodecki" <agrotronik_at_nospam_medianet.pl>
Subject: Protel 98 - soldermaski
Date: Thu, 19 Jul 2001 00:53:20 +0200


Czy jest gdzieś jakiś kruczek?

Zgodnie z instrukcją ustawiam powiększenie soldermaski dla przelotek na -200
milsów i na ekranie otwory w masce giną. Ale na wydruku są nadal,
powiększone tak samo jak otwory na pady. Co jest grane? Czy to po prostu
kolejny błąd w programie?

--

Pozdrawiam,

A.Grodecki




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Tomasz Grodnicki" <grodek_at_nospam_kki.net.pl>
Subject: Re: Protel 98 - soldermaski
Date: Thu, 19 Jul 2001 09:44:38 +0200


Użytkownik "A.Grodecki" <agrotronik_at_nospam_medianet.pl> napisał w wiadomości
news:9j53kg$6d2$1_at_nospam_sunsite.icm.edu.pl...
Zgodnie z instrukcją ustawiam powiększenie soldermaski dla przelotek
na -200
milsów i na ekranie otwory w masce giną. Ale na wydruku są nadal,
powiększone tak samo jak otwory na pady. Co jest grane? Czy to po prostu
kolejny błąd w programie?

Przeczytaj
http://www.protel.com/kb/rdc1843.htm

--
Tomek



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "A.Grodecki" <agrotronik_at_nospam_medianet.pl>
Subject: Re: Protel 98 - soldermaski
Date: Thu, 19 Jul 2001 10:35:29 +0200


Dzięki.

--

Pozdrawiam,

A.Grodecki