Witam



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "PK" <pk_at_nospam_sterkom.neostrada.pl>
Subject: Witam
Date: Tue, 9 Jul 2002 12:20:48 +0200


Jestem nowy na grupie, wiec chcialem sie przywitac.

Elektronika zajmuje sie od ponad 10 lat, rowniez zawodowo. Studiuje na
Politechnice Warszawskiej, pracuje w branzy. Specjalizuje sie w technice
cyfrowej, ale analogowa tez nie jest mi obca. Jesli chodzi o cyfrowke to
uzywam glownie procesory z rodziny 51. Oprogramowanych na nie pisze glownie
w C, wykorzystujac kompilator KEIL (legalny - zeby nie bylo niedomowien).
Jesli chodzi o PW to zajmuje sie tam pomiarami bardzo malych pojemnosci. No
to na tyle :)

--
PK



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "PedrO" <rambler_at_nospam_pop.alpha.net.pl>
Subject: Re: Witam
Date: Tue, 9 Jul 2002 12:31:47 +0200



Użytkownik "PK" <pk_at_nospam_sterkom.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:agedhn$gbu$1_at_nospam_news.tpi.pl...
Jestem nowy na grupie, wiec chcialem sie przywitac.

Elektronika zajmuje sie od ponad 10 lat, rowniez zawodowo.
Studiuje na
Politechnice Warszawskiej, pracuje w branzy. Specjalizuje
sie w technice
cyfrowej, ale analogowa tez nie jest mi obca. Jesli chodzi
o cyfrowke to
uzywam glownie procesory z rodziny 51. Oprogramowanych na
nie pisze glownie
w C, wykorzystujac kompilator KEIL (legalny - zeby nie
bylo niedomowien).
Jesli chodzi o PW to zajmuje sie tam pomiarami bardzo
malych pojemnosci. No
to na tyle :)

Ośmielę się powitać, choć nie wiem czy jestem godzien...
Robs.

-)




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "PK" <pk_at_nospam_sterkom.neostrada.pl>
Subject: Re: Witam
Date: Tue, 9 Jul 2002 12:57:35 +0200


Ośmielę się powitać, choć nie wiem czy jestem godzien...
Bardzo thanx za tak mile przywitanie ... :)
Mam nadzieje, ze sie na cos przydam!




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "PedrO" <rambler_at_nospam_pop.alpha.net.pl>
Subject: Re: Witam
Date: Tue, 9 Jul 2002 13:04:48 +0200



Użytkownik "PK" <pk_at_nospam_sterkom.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:agefm5$5ah$1_at_nospam_news2.tpi.pl...
Ośmielę się powitać, choć nie wiem czy jestem godzien...
Bardzo thanx za tak mile przywitanie ... :)
Mam nadzieje, ze sie na cos przydam!


Ba...

Robs.




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Marek Dzwonnik" <mdz_at_nospam_message.pl>
Subject: Re: Witam
Date: Tue, 9 Jul 2002 12:44:55 +0200


Użytkownik "PK" <pk_at_nospam_sterkom.neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:agedhn$gbu$1_at_nospam_news.tpi.pl...

Jesli chodzi o PW to zajmuje sie tam pomiarami bardzo malych pojemnosci.
No
to na tyle :)

Witam!
Jak małych? Kilkanaście lat temu też ćwiczyłem tam pomiary pojemności.
Miałem do zmierzenia ok. 100pF przy f = kilka Hz i Um < kT/q czyli ok.
~25mV (bo elementy nieliniowe).
Fajnie było! Jak miałem nieszczelne ekrany to kiwanie nogą pod stołem
wpływało na wynik pomiaru. Musiałem uważać czy kiwam zgodnie z fazą sygnału
czy w przeciwfazie. ;-) Czy coś Ci to może przypomina?

MDz




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "PK" <pk_at_nospam_sterkom.neostrada.pl>
Subject: Re: Witam
Date: Tue, 9 Jul 2002 12:56:15 +0200


Jak małych?
bardzo malych femto Farady :)

czy w przeciwfazie. ;-) Czy coś Ci to może przypomina?
Oczywiscie, ze przypomina! Zaklocenia maja wielkie
znaczenie. Ogolnie uklad pomiarowy jest prosty, ale diabel
tkwi w szczegolach. I rzeczy, ktore wydaja sie nie miec na
logike znaczenia okazuja sie kluczowymi zeby cokolwiek
zmierzyc. Ale coz nikt nie mowil, ze elektronika to prosta
sprawa.

--
PK



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Marek Dzwonnik" <mdz_at_nospam_message.pl>
Subject: Re: Witam
Date: Wed, 10 Jul 2002 02:32:42 +0200


Użytkownik "PK" <pk_at_nospam_sterkom.neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:agefjl$52m$1_at_nospam_news2.tpi.pl...
Jak małych?
bardzo malych femto Farady :)

Z czystej ciekawości - który zakład mierzy takie 'drobiazgi'? Obstawiam
Magnetyki&Dielektryki albo kogoś z GR (pojemności tlenku bramkowego?).

MDz



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "PK" <pk_at_nospam_sterkom.neostrada.pl>
Subject: Re: Witam
Date: Wed, 10 Jul 2002 21:17:38 +0200


Z czystej ciekawości - który zakład mierzy takie
'drobiazgi'?
Zakład Radioelektroniki :)

Obstawiam Magnetyki&Dielektryki albo kogoś z GR
(pojemności tlenku bramkowego?).
Troszkę nie bardzo trafiłeś ;)



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "~Filut~" <pawel_at_nospam_filuts.waw.pl>
Subject: Re: Witam
Date: Tue, 9 Jul 2002 23:05:09 +0200


Użytkownik "PK" <pk_at_nospam_sterkom.neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:agedhn$gbu$1_at_nospam_news.tpi.pl...
Jestem nowy na grupie, wiec chcialem sie przywitac.

Elektronika zajmuje sie od ponad 10 lat, rowniez zawodowo. Studiuje na
Politechnice Warszawskiej, pracuje w branzy. Specjalizuje sie w technice
cyfrowej, ale analogowa tez nie jest mi obca. Jesli chodzi o cyfrowke to
uzywam glownie procesory z rodziny 51. Oprogramowanych na nie pisze
glownie
w C, wykorzystujac kompilator KEIL (legalny - zeby nie bylo niedomowien).
Jesli chodzi o PW to zajmuje sie tam pomiarami bardzo malych pojemnosci.
No
to na tyle :)

--

Witam kolegę z uczelni !
Filut