Czy moc 220kW na stronie nowakowska.piwko.pl to błąd, czy realne dane?

Re: 220kW z =?ISO-8859-2?Q?si=B3y=3F=3F=3F?=





Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: rozrabiak <brak_at_nospam_maila.pl>
Subject: Re: 220kW z =?ISO-8859-2?Q?si=B3y=3F=3F=3F?=
Date: Sat, 03 Jul 2004 19:08:51 +0200


badworm napisał(a):

Tak sobie buszuję po sieci i trafiłem na taka stronkę:
http://nowakowska.piwko.pl/rabog/12.html Zastanawiam się czy osoba
tworząca tę stronę pomyliła się o jedno zero w wartościach mocy i prądu
rozruchowego czy faktycznie to coś ma 220kW mocy?


To tak jak z tymi kablami rozruchowymi w hipermarketach :) 100A a
widzialem juz nawet i 200A a cienkie jak olowek :)

--
Pozdrawiam, grzesiek

#"Jeżeli coś działa, opodatkuj.
#Jeżeli wciąż działa, reguluj.
#Jeżeli przestanie działać, dotuj."

========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: J.F. <jfox_nospam_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: 220kW z siły???
Date: Sun, 04 Jul 2004 11:21:10 +0200


On Sat, 03 Jul 2004 19:08:51 +0200, rozrabiak wrote:
badworm napisał(a):
Tak sobie buszuję po sieci i trafiłem na taka stronkę:
http://nowakowska.piwko.pl/rabog/12.html Zastanawiam się czy osoba
tworząca tę stronę pomyliła się o jedno zero w wartościach mocy i prądu
rozruchowego czy faktycznie to coś ma 220kW mocy?

To tak jak z tymi kablami rozruchowymi w hipermarketach :) 100A a
widzialem juz nawet i 200A a cienkie jak olowek :)

Jak olowek tzn ile - 5mm srednicy, 1.5mm, 0.5 mm ? :-)

Przez miedzi fi 5 to 200A puscisz spokojnie. Moze i do pracy ciaglej
sie nie nadaje, ale auto odpali.
Problem w tym ze w marketach to masz kable fi 5-6mm z zewnatrz, a
miedzi w tym jest jakies fi 2. Auto co prawda odpala..

J.




=======

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "psb" <psbMalpaHotPl_at_nospam_usun.to>
Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_220kW_z_si=B3y=3F=3F=3F?=
Date: Sun, 4 Jul 2004 11:38:47 +0200



Problem w tym ze w marketach to masz kable fi 5-6mm z zewnatrz, a
miedzi w tym jest jakies fi 2. Auto co prawda odpala..


Kilka razy zdarzyło mi się, że spadek na takich kablach był tak dyży, że
nawet rozrusznik nie sapnął.
Lepiej kupić, albo zrobić solidne kable, aby nie zawiodły w najmniej
oczekiwanym momencie.

PS


========
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Sun, 4 Jul 2004 11:52:17 +020

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: RoMan Mandziejewicz <roman_at_nospam_pik-net.pl>
Subject: =?ISO-8859-2?B?UmU6IDIyMGtXIHogc2mzeT8/Pw==?=


Hello psb,

Sunday, July 4, 2004, 11:38:47 AM, you wrote:

Problem w tym ze w marketach to masz kable fi 5-6mm z zewnatrz, a
miedzi w tym jest jakies fi 2. Auto co prawda odpala..
Kilka razy zdarzyło mi się, że spadek na takich kablach był tak dyży, że
nawet rozrusznik nie sapnął.

To raczej masz problem z rozrusznikiem. W ciągu kilkudzisięciu sekund
w akumulatorze 'biorcy' powinno już być wystarczająco energii na to,
żeby rozrusznik 'sapnął'.

Lepiej kupić, albo zrobić solidne kable, aby nie zawiodły w najmniej
oczekiwanym momencie.

Hmm... A może lepiej kupić porządny akumulator?

--
Best regards,
RoMan mailto:roman_at_nospam_pik-net.pl


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.e-wro.pl!news.pop.e-wro.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Tomasz Piasecki <mtbrider_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: 220kW z =?ISO-8859-2?Q?si=B3y=3F=3F=3F?=
Date: Sun, 04 Jul 2004 12:17:26 +0200


RoMan Mandziejewicz wrote:

Hmm... A może lepiej kupić porządny akumulator?
Na zostawione w samochodzie włączone światła mijania nie pomoże nawet
najlepszy akumulator...

TP.

--
| _ _ _ |
| _____ _| |_| | __ (o) | | __ __ _at_nospam_poczta.onet.pl |
| | \ | | |o \| \| |/o |/ _\| \ |
| |_|_|_| \_| |__/|_| |_|\__|\__||_| Tomasz Piasecki |

========
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Sun, 4 Jul 2004 12:24:13 +020

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: RoMan Mandziejewicz <roman_at_nospam_pik-net.pl>
Subject: =?ISO-8859-2?B?UmU6IDIyMGtXIHogc2mzeT8/Pw==?=


Hello Tomasz,

Sunday, July 4, 2004, 12:17:26 PM, you wrote:

Hmm... A może lepiej kupić porządny akumulator?
Na zostawione w samochodzie włączone światła mijania nie pomoże nawet
najlepszy akumulator...

A to tak trudno elektronikowi zmontować układ samochynnie
wyłączajacy światła mijania po wyłączeniu zapłonu?

--
Best regards,
RoMan mailto:roman_at_nospam_pik-net.pl


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.e-wro.pl!news.pop.e-wro.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Tomasz Piasecki <mtbrider_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: 220kW z =?ISO-8859-2?Q?si=B3y=3F=3F=3F?=
Date: Sun, 04 Jul 2004 12:49:41 +0200


RoMan Mandziejewicz wrote:

A to tak trudno elektronikowi zmontować układ samochynnie
wyłączajacy światła mijania po wyłączeniu zapłonu?
Nie jestem przekonany o zgodności takiego rozwiązania z prawem o ruchu
drogowym. Paragrafu nie zacytuję ale coś tak czuję przez skórę. Inaczej
chyba wszystkie samochody by tak miały fabrycznie.

Skuteczny jest "pipek dręczyciel" uaktywaniający się w momencie otwarcia
drzwi kierowcy jeśli są włączone światła. Ale kiedyś grzebałem coś w
aucie i zapomniałem go podłączyć z powrotem... I odpalałem z pożyczonego
akumulatora :)

TP.

--
| _ _ _ |
| _____ _| |_| | __ (o) | | __ __ _at_nospam_poczta.onet.pl |
| | \ | | |o \| \| |/o |/ _\| \ |
| |_|_|_| \_| |__/|_| |_|\__|\__||_| Tomasz Piasecki |

========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: AlexY <alexy_at_nospam_irc.-cut_this-.pl>
Subject: Re: 220kW z =?ISO-8859-2?Q?si=B3y=3F=3F=3F?=
Date: Sun, 04 Jul 2004 12:57:40 +0200


Użytkownik Tomasz Piasecki napisał:
RoMan Mandziejewicz wrote:

A to tak trudno elektronikowi zmontować układ samochynnie
wyłączajacy światła mijania po wyłączeniu zapłonu?

Nie jestem przekonany o zgodności takiego rozwiązania z prawem o ruchu
drogowym. Paragrafu nie zacytuję ale coś tak czuję przez skórę. Inaczej
chyba wszystkie samochody by tak miały fabrycznie.

w maluchu tak mialem i bylem z tego rozwiazania zadowolony

Skuteczny jest "pipek dręczyciel" uaktywaniający się w momencie otwarcia
drzwi kierowcy jeśli są włączone światła. Ale kiedyś grzebałem coś w

a te rozwiazanie musze zastosowac w obecnym pojezdzie, ale tradycyjnie
albo nie mam czasu albo mi sie nie chce, kable zawsze warto miec min
10mm^2, tak na wszelki wypadek, innemu kierowcy (ktorego nie stac na
nowy aku) tez mozna pomoc

=======

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "MK" <michalko13_at_nospam_wp.pl>
Subject: Re: 220kW z siły???
Date: Sun, 4 Jul 2004 13:06:16 +0200


Inaczej
chyba wszystkie samochody by tak miały fabrycznie.


Niektóre mają a niektóre nie mają. Mój ma fabrycznie :)



========
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Sun, 4 Jul 2004 13:33:50 +020

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: RoMan Mandziejewicz <roman_at_nospam_pik-net.pl>
Subject: =?ISO-8859-2?B?UmU6IDIyMGtXIHogc2mzeT8/Pw==?=


Hello Tomasz,

Sunday, July 4, 2004, 12:49:41 PM, you wrote:

A to tak trudno elektronikowi zmontować układ samochynnie
wyłączajacy światła mijania po wyłączeniu zapłonu?
Nie jestem przekonany o zgodności takiego rozwiązania z prawem o ruchu
drogowym. Paragrafu nie zacytuję ale coś tak czuję przez skórę. Inaczej
chyba wszystkie samochody by tak miały fabrycznie.

Wiele samochodów ma tak fabrycznie, do wielu są gotowe układy, które
tak działają. Prawo o ruchu drogowym na ten temat się nie wypowiada.

Skuteczny jest "pipek dręczyciel" uaktywaniający się w momencie otwarcia
drzwi kierowcy jeśli są włączone światła. Ale kiedyś grzebałem coś w
aucie i zapomniałem go podłączyć z powrotem... I odpalałem z pożyczonego
akumulatora :)

Było poczekać 2-3 minuty przed próbą odpalenia - to naprawdę jest
skuteczniejsze i mniej męczace dla 'dawcy' niż katowanie od razu.

--
Best regards,
RoMan mailto:roman_at_nospam_pik-net.pl


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: ladzk_at_nospam_waw.pdi.net (Dariusz K. Ladziak)
Subject: Re: 220kW z =?ISO-8859-2?Q?si=B3y=3F=3F=3F?=
Date: Sun, 04 Jul 2004 22:23:58 GMT


On Sun, 04 Jul 2004 12:49:41 +0200, Tomasz Piasecki
<mtbrider_at_nospam_poczta.onet.pl> wrote:

RoMan Mandziejewicz wrote:

A to tak trudno elektronikowi zmontować układ samochynnie
wyłączajacy światła mijania po wyłączeniu zapłonu?
Nie jestem przekonany o zgodności takiego rozwiązania z prawem o ruchu
drogowym. Paragrafu nie zacytuję ale coś tak czuję przez skórę. Inaczej
chyba wszystkie samochody by tak miały fabrycznie.

Taaa... CZyli praktycznie wszystko co Fiatowskie z Polonezem na czele
homologacje dostalo na krzywy ryj? Bo wlasnie tak maja - ja juz nawet
nie pamietam ze mam w samochodzie wylacznik swiatel, jak na poczatku
wlaczylem tak swieca.

--
Darek

========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "SP9LWH" <spam_at_nospam_autorom.pl>
Subject: Re: 220kW z siły???
Date: Sun, 4 Jul 2004 13:09:06 +0200



Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman_at_nospam_pik-net.pl> napisał w wiadomości
news:175448435.20040704122413_at_nospam_pik-net.pl...
A to tak trudno elektronikowi zmontować układ samochynnie
wyłączajacy światła mijania po wyłączeniu zapłonu?

Wszystkie stare auta gasiły lampy po wyłączeniu zapłonu kluczykiem w
stacyjce. Np.
Polonez. Czemu nowoczesne auta tego nie mają ???




========
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Sun, 4 Jul 2004 13:36:48 +020

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: RoMan Mandziejewicz <roman_at_nospam_pik-net.pl>
Subject: =?ISO-8859-2?B?UmU6IDIyMGtXIHogc2mzeT8/Pw==?=


Hello SP9LWH,

Sunday, July 4, 2004, 1:09:06 PM, you wrote:

A to tak trudno elektronikowi zmontować układ samochynnie
wyłączajacy światła mijania po wyłączeniu zapłonu?
Wszystkie stare auta gasiły lampy po wyłączeniu zapłonu kluczykiem w
stacyjce. Np. Polonez. Czemu nowoczesne auta tego nie mają ???

Bo nowoczesne samochody (i nie tylko samochody) projektowane są przez
księgowych producentów. I 'oszczędności' są coraz bardziej idiotyczne.
Taki Chewrolet 'oszczędza' na przednich światłach przeciwmgielnych -
dostępne są tylko w najwyższych wersjach nowych modeli.

--
Best regards,
RoMan mailto:roman_at_nospam_pik-net.pl


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.e-wro.pl!news.pop.e-wro.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Tomasz Piasecki <mtbrider_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: 220kW z =?ISO-8859-2?Q?si=B3y=3F=3F=3F?=
Date: Sun, 04 Jul 2004 13:43:38 +0200


RoMan Mandziejewicz wrote:

Bo nowoczesne samochody (i nie tylko samochody) projektowane są przez
księgowych producentów. I 'oszczędności' są coraz bardziej idiotyczne.
W przypadku świateł to jest żadna oszczędność. Nic to nie komplikuje
instalacji samochodu - wystarczy zasilać przekaźnik od świateł mijania z
obwodu wyłączanego kluczykiem zapłonu, a nie z dołączonego na stałe do
akumulatora. Jeden kabelek bądź ścieżka w skrzynce przekaźników do
przełożenia. To musi wynikać z czegoś innego. Bo przecież z drugiej
strony dość dużo samochodów jest fabrycznie wyposażonych we wspomniany
przeze mnie brzęczyk sygnalizujący pozostawione światła.

TP.

--
| _ _ _ |
| _____ _| |_| | __ (o) | | __ __ _at_nospam_poczta.onet.pl |
| | \ | | |o \| \| |/o |/ _\| \ |
| |_|_|_| \_| |__/|_| |_|\__|\__||_| Tomasz Piasecki |

========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: AlexY <alexy_at_nospam_irc.-cut_this-.pl>
Subject: Re: 220kW z =?ISO-8859-2?Q?si=B3y=3F=3F=3F?=
Date: Sun, 04 Jul 2004 15:16:59 +0200


Użytkownik Tomasz Piasecki napisał:
[...]
przełożenia. To musi wynikać z czegoś innego. Bo przecież z drugiej
strony dość dużo samochodów jest fabrycznie wyposażonych we wspomniany
przeze mnie brzęczyk sygnalizujący pozostawione światła.

a to po to zeby mozna sobie z auta latarke zrobic
na biwaku na ten przyklad :)

========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "SP9LWH" <spam_at_nospam_autorom.pl>
Subject: Re: 220kW z siły???
Date: Sun, 4 Jul 2004 20:09:32 +0200



Użytkownik "AlexY" <alexy_at_nospam_irc.-cut_this-.pl> napisał w wiadomości
news:cc9016$o2b$1_at_nospam_atlantis.news.tpi.pl...
a to po to zeby mozna sobie z auta latarke zrobic
na biwaku na ten przyklad :)

Ze starego Poloneza też się da -przekręcając kluczyk



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: AlexY <alexy_at_nospam_irc.-cut_this-.pl>
Subject: Re: 220kW z =?ISO-8859-2?Q?si=B3y=3F=3F=3F?=
Date: Sun, 04 Jul 2004 22:42:45 +0200


Użytkownik SP9LWH napisał:

a to po to zeby mozna sobie z auta latarke zrobic
na biwaku na ten przyklad :)


Ze starego Poloneza też się da -przekręcając kluczyk

nie znam dokladnie rozwiazania z poldolota ale jesli jest to wlaczenie
instalacji bez cewki zaplonowej to ok, bo inaczej szkoda pradu na
grzanie cewki

========
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: ladzk_at_nospam_waw.pdi.net (Dariusz K. Ladziak)
Subject: Re: 220kW z siły???
Date: Sun, 04 Jul 2004 22:24:02 GMT


On Sun, 4 Jul 2004 20:09:32 +0200, "SP9LWH" <spam_at_nospam_autorom.pl> wrote:


Użytkownik "AlexY" <alexy_at_nospam_irc.-cut_this-.pl> napisał w wiadomości
news:cc9016$o2b$1_at_nospam_atlantis.news.tpi.pl...
a to po to zeby mozna sobie z auta latarke zrobic
na biwaku na ten przyklad :)

Ze starego Poloneza też się da -przekręcając kluczyk

Z bardzo starego nie tak prosto - musisz jeszcze pod maske wlezc i
cewke odlaczyc bo mozna ja sfajczyc.

--
Darek

========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: J.F. <jfox_nospam_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: 220kW z siły???
Date: Sun, 04 Jul 2004 17:15:21 +0200


On Sun, 4 Jul 2004 13:36:48 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello SP9LWH,
Wszystkie stare auta gasiły lampy po wyłączeniu zapłonu kluczykiem w
stacyjce. Np. Polonez. Czemu nowoczesne auta tego nie mają ???

Raczej wszystkie Fiaty. np Polonez :-)
Do dzis gasza.

Bo nowoczesne samochody (i nie tylko samochody) projektowane są przez
księgowych producentów. I 'oszczędności' są coraz bardziej idiotyczne.
Taki Chewrolet 'oszczędza' na przednich światłach przeciwmgielnych -
dostępne są tylko w najwyższych wersjach nowych modeli.

A jak czesto uzywasz pm ?

A co do swiatel - gasic calkowicie nie moga, bo musi byc mozliwosc
wlaczenia postojowych. Czasem jest sens zostawienia swiatel mijania -
np zatrzymujesz sie na chwile na drodze, czemu nie zostawic porzadnych
swiatel ?
No i latwiej zauwazyc ze sie zostawilo wlaczone mijania niz pozycyjne
-)

J.


========
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Sun, 4 Jul 2004 17:49:34 +020

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: RoMan Mandziejewicz <roman_at_nospam_pik-net.pl>
Subject: =?ISO-8859-2?B?UmU6IDIyMGtXIHogc2mzeT8/Pw==?=


Hello J,

Sunday, July 4, 2004, 5:15:21 PM, you wrote:

Wszystkie stare auta gasiły lampy po wyłączeniu zapłonu kluczykiem w
stacyjce. Np. Polonez. Czemu nowoczesne auta tego nie mają ???
Raczej wszystkie Fiaty. np Polonez :-)
Do dzis gasza.
Bo nowoczesne samochody (i nie tylko samochody) projektowane są przez
księgowych producentów. I 'oszczędności' są coraz bardziej idiotyczne.
Taki Chewrolet 'oszczędza' na przednich światłach przeciwmgielnych -
dostępne są tylko w najwyższych wersjach nowych modeli.
A jak czesto uzywasz pm ?

Dość często.

A co do swiatel - gasic calkowicie nie moga, bo musi byc mozliwosc
wlaczenia postojowych.

Jeszcze nie spotkałem pojazdu, w którym wyłączenie kluczyka
wyłączałoby postojowe.

Czasem jest sens zostawienia swiatel mijania -
np zatrzymujesz sie na chwile na drodze, czemu nie zostawic porzadnych
swiatel ?

Nie wyłączaj zapłonu.

No i latwiej zauwazyc ze sie zostawilo wlaczone mijania niz pozycyjne
-)

Ale pozycyjne nie wycyckają do zera sprawnego akumulatora w kilka
godzin...

--
Best regards,
RoMan mailto:roman_at_nospam_pik-net.pl


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl!news.pop.e-wro.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Tomasz Piasecki <mtbrider_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: 220kW z =?ISO-8859-2?Q?si=B3y=3F=3F=3F?=
Date: Sun, 04 Jul 2004 17:53:51 +0200


RoMan Mandziejewicz wrote:

A jak czesto uzywasz pm ?
Dość często.
Tak często jeździsz po drogach krętych bądź w warunkach ograniczonej
widoczności?

Nie wyłączaj zapłonu.
A jak zamknąć samochód?

TP.

--
| _ _ _ |
| _____ _| |_| | __ (o) | | __ __ _at_nospam_poczta.onet.pl |
| | \ | | |o \| \| |/o |/ _\| \ |
| |_|_|_| \_| |__/|_| |_|\__|\__||_| Tomasz Piasecki |

========
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Sun, 4 Jul 2004 19:15:21 +020

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: RoMan Mandziejewicz <roman_at_nospam_pik-net.pl>
Subject: =?ISO-8859-2?B?UmU6IDIyMGtXIHogc2mzeT8/Pw==?=


Hello Tomasz,

Sunday, July 4, 2004, 5:53:51 PM, you wrote:

A jak czesto uzywasz pm ?
Dość często.
Tak często jeździsz po drogach krętych bądź w warunkach ograniczonej
widoczności?

Tak.

Nie wyłączaj zapłonu.
A jak zamknąć samochód?

Zamykasz samochód z włączonymi światłami mijania?


--
Best regards,
RoMan mailto:roman_at_nospam_pik-net.pl


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl!news.pop.e-wro.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Tomasz Piasecki <mtbrider_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: 220kW z =?ISO-8859-2?Q?si=B3y=3F=3F=3F?=
Date: Sun, 04 Jul 2004 22:54:05 +0200


RoMan Mandziejewicz wrote:

Zamykasz samochód z włączonymi światłami mijania?
Codziennie ;P

TP.

--
| _ _ _ |
| _____ _| |_| | __ (o) | | __ __ _at_nospam_poczta.onet.pl |
| | \ | | |o \| \| |/o |/ _\| \ |
| |_|_|_| \_| |__/|_| |_|\__|\__||_| Tomasz Piasecki |

========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: J.F. <jfox_nospam_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: 220kW z siły???
Date: Sun, 04 Jul 2004 19:57:43 +0200


On Sun, 4 Jul 2004 17:49:34 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
A co do swiatel - gasic calkowicie nie moga, bo musi byc mozliwosc
wlaczenia postojowych.
Jeszcze nie spotkałem pojazdu, w którym wyłączenie kluczyka
wyłączałoby postojowe.

W maluchu chyba jakos tak bylo - tzn w pozycji "mijania/dlugie"
kluczyk je gasil calkowicie, a w pozycji "postojowe" swiecily
caly czas .. tez ma wady

Czasem jest sens zostawienia swiatel mijania -
np zatrzymujesz sie na chwile na drodze, czemu nie zostawic porzadnych
swiatel ?
Nie wyłączaj zapłonu.

Nowego mercedesa zostawic z kluczykami w stacyjce ?????
A w maluchu potrafi sie to przykro skonczyc - dym z cewki .. czy moze
z przewodu oporowego - dym widzialem.

No i latwiej zauwazyc ze sie zostawilo wlaczone mijania niz pozycyjne

Ale pozycyjne nie wycyckają do zera sprawnego akumulatora w kilka
godzin...

Ale zapomniec mozesz na pare dni .. i znow bedzie "nie lubie
poniedzialku" :-)

J.


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Ireneusz Niemczyk <Adres_at_nospam_znajdziesz.w.starym.archiwum>
Subject: Re: 220kW z =?iso-8859-2?Q?si=B3y=3F=3F=3F?=
Date: Sun, 04 Jul 2004 20:04:30 +0200


W maluchu chyba jakos tak bylo - tzn w pozycji "mijania/dlugie"
kluczyk je gasil calkowicie, a w pozycji "postojowe" swiecily
caly czas .. tez ma wady

Dokladnie, duze F, VW, Seaty...tak samo. Moj tez tak ma.Skoda ktora kiedys
mialem tez tak miala.

__
Pzd, Irek.N.


========
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Sun, 4 Jul 2004 20:11:35 +020

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: RoMan Mandziejewicz <roman_at_nospam_pik-net.pl>
Subject: =?ISO-8859-2?B?UmU6IDIyMGtXIHogc2mzeT8/Pw==?=


Hello J,

Sunday, July 4, 2004, 7:57:43 PM, you wrote:

[...]

np zatrzymujesz sie na chwile na drodze, czemu nie zostawic porzadnych
swiatel ?
Nie wyłączaj zapłonu.
Nowego mercedesa zostawic z kluczykami w stacyjce ?????

I włączonymi mijania?

A w maluchu potrafi sie to przykro skonczyc - dym z cewki .. czy moze
z przewodu oporowego - dym widzialem.

Na szczęście coraz mniej tego na drogach.

No i latwiej zauwazyc ze sie zostawilo wlaczone mijania niz pozycyjne
Ale pozycyjne nie wycyckają do zera sprawnego akumulatora w kilka
godzin...
Ale zapomniec mozesz na pare dni .. i znow bedzie "nie lubie
poniedzialku" :-)

Dla mnie to jest niezrozumiałe - jak można zapomnieć wyłączyć światła?

--
Best regards,
RoMan mailto:roman_at_nospam_pik-net.pl


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: J.F. <jfox_nospam_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: 220kW z siły???
Date: Sun, 04 Jul 2004 20:34:36 +0200


On Sun, 4 Jul 2004 20:11:35 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
Dla mnie to jest niezrozumiałe - jak można zapomnieć wyłączyć światła?

Jak kiedys zapomnisz to zrozumiesz :-)

J.



========
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Sun, 4 Jul 2004 20:36:32 +020

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: RoMan Mandziejewicz <roman_at_nospam_pik-net.pl>
Subject: =?ISO-8859-2?B?UmU6IDIyMGtXIHogc2mzeT8/Pw==?=


Hello J,

Sunday, July 4, 2004, 8:34:36 PM, you wrote:

Dla mnie to jest niezrozumiałe - jak można zapomnieć wyłączyć światła?
Jak kiedys zapomnisz to zrozumiesz :-)

W Poldku same się wyłączały, w Lanosie piszczyk przez 5 lat
przypominał, w końcu się wkurzyłem i kazałem założyć 'moduł' i też się
samo wyłącza.

--
Best regards,
RoMan mailto:roman_at_nospam_pik-net.pl


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: ladzk_at_nospam_waw.pdi.net (Dariusz K. Ladziak)
Subject: Re: 220kW z siły???
Date: Sun, 04 Jul 2004 22:24:01 GMT


On Sun, 04 Jul 2004 19:57:43 +0200, J.F. <jfox_nospam_at_nospam_poczta.onet.pl>
wrote:

On Sun, 4 Jul 2004 17:49:34 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
A co do swiatel - gasic calkowicie nie moga, bo musi byc mozliwosc
wlaczenia postojowych.
Jeszcze nie spotkałem pojazdu, w którym wyłączenie kluczyka
wyłączałoby postojowe.

W maluchu chyba jakos tak bylo - tzn w pozycji "mijania/dlugie"
kluczyk je gasil calkowicie, a w pozycji "postojowe" swiecily
caly czas .. tez ma wady

W starszych wersjach, bez przekaznikow. Nowsze wersje badz starsze po
zalozeniu przekaznikow dzialaly jak reszta fiatow - wiem bo sam tak
przerabialem kaszla.

--
Darek

========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: J.F. <jfox_nospam_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: 220kW z siły???
Date: Mon, 05 Jul 2004 01:56:14 +0200


On Sun, 04 Jul 2004 22:24:01 GMT, Dariusz K. Ladziak wrote:
On Sun, 04 Jul 2004 19:57:43 +0200, J.F. <jfox_nospam_at_nospam_poczta.onet.pl>
W maluchu chyba jakos tak bylo - tzn w pozycji "mijania/dlugie"
kluczyk je gasil calkowicie, a w pozycji "postojowe" swiecily
caly czas .. tez ma wady

W starszych wersjach, bez przekaznikow. Nowsze wersje badz starsze po
zalozeniu przekaznikow dzialaly jak reszta fiatow - wiem bo sam tak
przerabialem kaszla.

Jak reszta fiatow .. tzn wlasciwie jak ?
Bo postojowe MUSZA dac sie wlaczyc bez kluczyka.

Moze to byc tak jak w starym maluchu - osobna pozycja przelacznika
[i ryzyko ze jak ktos o tym zapomni to zostawi auto bez swiatel
na postoju ..

J.



=======

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "psb" <psbMalpaHotPl_at_nospam_usun.to>
Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_220kW_z_si=B3y=3F=3F=3F?=
Date: Sun, 4 Jul 2004 13:04:38 +0200



Kilka razy zdarzyło mi się, że spadek na takich kablach był tak dyży,
że
nawet rozrusznik nie sapnął.

To raczej masz problem z rozrusznikiem. W ciągu kilkudzisięciu sekund
w akumulatorze 'biorcy' powinno już być wystarczająco energii na to,
żeby rozrusznik 'sapnął'.


Właśnie chodzi o to że to były samochody (i kable) klientów. Po
podłączeniu ładowarki na 10min do akumulatora autka odpalały bez
najmniejszych problemów. A grzejące się kable świadczą same za siebie.

PS


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mai