Dystrybutor elementów...



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Robert" <robert_at_nospam_gamma.pl>
Subject: Dystrybutor elementów...
Date: Mon, 28 Aug 2000 07:35:49 GMT


www.gamma.pl




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Scoobie" <NOSPAMscoobie_at_nospam_apator.torun,pl>
Subject: =?iso-8859-2?Q?Odp:_Dystrybutor_element=F3w...?=
Date: Mon, 28 Aug 2000 09:58:50 +0200



Użytkownik Robert <robert_at_nospam_gamma.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:pDoq5.22890$Yl4.518925_at_nospam_news.tpnet.pl...
www.gamma.pl

No i?


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Juliusz" <jul_at_nospam_fom.pl>
Subject: Re: Dystrybutor elementów...
Date: Mon, 28 Aug 2000 08:08:34 GMT



"Robert" <robert_at_nospam_gamma.pl> wrote in message
news:pDoq5.22890$Yl4.518925_at_nospam_news.tpnet.pl...
www.gamma.pl


Robert ? Czemu sprzedajecie 90S85158JC jakby szlifowane i namalowane od nowa
?

Juliusz




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Robert" <robert_at_nospam_gamma.pl>
Subject: Odp: Dystrybutor elementów...
Date: Mon, 28 Aug 2000 10:13:13 GMT



Użytkownik Juliusz <jul_at_nospam_fom.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:66pq5.37$bK4.1691_at_nospam_news.tpnet.pl...

"Robert" <robert_at_nospam_gamma.pl> wrote in message
news:pDoq5.22890$Yl4.518925_at_nospam_news.tpnet.pl...
www.gamma.pl


Robert ? Czemu sprzedajecie 90S85158JC jakby szlifowane i namalowane od
nowa
?

Juliusz

Bo sie napisy troche starly w transporcie...




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Juliusz" <jul_at_nospam_fom.pl>
Subject: Re: Dystrybutor elementów...
Date: Mon, 28 Aug 2000 10:45:43 GMT


Robert ? Czemu sprzedajecie 90S85158JC jakby szlifowane i namalowane od
nowa
?

Juliusz

Bo sie napisy troche starly w transporcie...

chwila ? :-) LOL ;-) od kiedy to w listwach sie napisy wycieraja ? Co ty je
luzem w bagazniku wozisz :-) Mnie to wyglada na przemalowane -4JC --> 8JC
jak bylo z pentiumami kiedys. Wez nie zartuj. Jestes przedstawicielem
powaznej firmy i to sa chyba zarty co mowisz !

Juliusz




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Robert" <robert_at_nospam_gamma.pl>
Subject: Odp: Dystrybutor elementów...
Date: Mon, 28 Aug 2000 14:17:53 GMT


"Jestes przedstawicielem powaznej firmy i to sa chyba zarty co mowisz !"
Zgadzam sie z Toba calkowicie!!! Wiec co to za pytanie "Czemu sprzedajecie
90S85158JC jakby szlifowane i namalowane od nowa" ????????
Czy myslisz, ze nie mamy nic lepszego do roboty niz szlifowac i malowac
uklady??
pozdrawiam




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Juliusz" <jul_at_nospam_fom.pl>
Subject: Re: Dystrybutor elementów...
Date: Mon, 28 Aug 2000 23:43:23 GMT



"Robert" <robert_at_nospam_gamma.pl> wrote in message
news:lwuq5.1321$IK4.28064_at_nospam_news.tpnet.pl...
"Jestes przedstawicielem powaznej firmy i to sa chyba zarty co mowisz
!"
Zgadzam sie z Toba calkowicie!!! Wiec co to za pytanie "Czemu sprzedajecie
90S85158JC jakby szlifowane i namalowane od nowa" ????????
Czy myslisz, ze nie mamy nic lepszego do roboty niz szlifowac i malowac
uklady??

Ale nadal nie wiemy czemu sa zeszlifowane i napisy sa namalowane od nowa !
Bo sa !

J




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Robert" <robert_at_nospam_gamma.pl>
Subject: Odp: Dystrybutor elementów...
Date: Tue, 29 Aug 2000 07:10:17 GMT


-- Moze Atmel sie pomylil....

Użytkownik Juliusz <jul_at_nospam_fom.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:vOCq5.2804$IK4.73306_at_nospam_news.tpnet.pl...

"Robert" <robert_at_nospam_gamma.pl> wrote in message
news:lwuq5.1321$IK4.28064_at_nospam_news.tpnet.pl...
"Jestes przedstawicielem powaznej firmy i to sa chyba zarty co
mowisz
!"
Zgadzam sie z Toba calkowicie!!! Wiec co to za pytanie "Czemu
sprzedajecie
90S85158JC jakby szlifowane i namalowane od nowa" ????????
Czy myslisz, ze nie mamy nic lepszego do roboty niz szlifowac i malowac
uklady??

Ale nadal nie wiemy czemu sa zeszlifowane i napisy sa namalowane od nowa !
Bo sa !

J






Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Ireneusz Niemczyk <i.niemczyk_at_nospam_multispedytor.com.pl>
Subject: Re: Dystrybutor =?iso-8859-2?Q?element=F3w=2E=2E=2E?=
Date: Tue, 29 Aug 2000 12:55:23 +0200


{ciach}

Ale nadal nie wiemy czemu sa zeszlifowane i napisy sa namalowane od nowa !
Bo sa !

Można sprawdzić....puść go 20...30% szybciej. Powinny działać.

--
PZD, Irek.N. (ALIAS)
ps. mnie udało się 2313/10 posadzić na 16....ale wymagał _ciągłej_ręcznej_
zachęty ;))


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Juliusz" <jul_at_nospam_fom.pl>
Subject: Re: Dystrybutor elementów...
Date: Tue, 29 Aug 2000 11:06:24 GMT



"Ireneusz Niemczyk" <i.niemczyk_at_nospam_multispedytor.com.pl> wrote in message
news:39AB969B.31B24B12_at_nospam_multispedytor.com.pl...
{ciach}

Ale nadal nie wiemy czemu sa zeszlifowane i napisy sa namalowane od
nowa !
Bo sa !

Można sprawdzić....puść go 20...30% szybciej. Powinny działać.

A wlasnie, robiles testy na dluzsza mete czy AVR-y chodza powiedzmy na
11.059 ? Ale nie na zasadzie, ze sprawdzisz czy dziala, ale tak przez
miesiac, dwa w podwyzszonej temperaturze ? Z jakiegos powodu zrobili je
8MHz. Moze eeprom sie nie wyrabia i zapisy do niego sa malo skuteczne ?
Reszta sie powinna wyrobic. ATmega 103 jest jako 6MHz - ciekawe czemu,
czyzby ze wzgledu na przetwornik ?

Juliusz




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Ireneusz Niemczyk <i.niemczyk_at_nospam_multispedytor.com.pl>
Subject: Re: Dystrybutor =?iso-8859-2?Q?element=F3w=2E=2E=2E?=
Date: Tue, 29 Aug 2000 13:21:41 +0200


Juliusz wrote:

{ciach}

A wlasnie, robiles testy na dluzsza mete czy AVR-y chodza powiedzmy na
11.059 ? Ale nie na zasadzie, ze sprawdzisz czy dziala, ale tak przez
miesiac, dwa w podwyzszonej temperaturze ? Z jakiegos powodu zrobili je
8MHz. Moze eeprom sie nie wyrabia i zapisy do niego sa malo skuteczne ?
Reszta sie powinna wyrobic. ATmega 103 jest jako 6MHz - ciekawe czemu,
czyzby ze wzgledu na przetwornik ?

Juliusz

Nie, niestety nie robiłem, ale .....zapuszczę najbliższej okazji na powiedzmy
dobę 11059 (też mi trochę zostało) na 2313...pewnie łyknie bez problemu (5V
ok?).

--
PZD, Irek.N. (ALIAS)



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Arek Karas" <karas_at_nospam_hbury.com>
Subject: Re: Dystrybutor elementów...
Date: Tue, 29 Aug 2000 12:21:30 GMT


Ja puszczalem ATmega na 7,3 MHz i dzialalo OK, uklad bez zewnetrznego RAM-u,
przetwornik niewykorzystany. Uart pracowal na 115200 bez problemow.

Pozdrawiam
AK

"Juliusz" <jul_at_nospam_fom.pl> wrote in message
news:QOMq5.4211$IK4.106501_at_nospam_news.tpnet.pl...

"Ireneusz Niemczyk" <i.niemczyk_at_nospam_multispedytor.com.pl> wrote in message
news:39AB969B.31B24B12_at_nospam_multispedytor.com.pl...
{ciach}

Ale nadal nie wiemy czemu sa zeszlifowane i napisy sa namalowane od
nowa !
Bo sa !

Można sprawdzić....puść go 20...30% szybciej. Powinny działać.

A wlasnie, robiles testy na dluzsza mete czy AVR-y chodza powiedzmy na
11.059 ? Ale nie na zasadzie, ze sprawdzisz czy dziala, ale tak przez
miesiac, dwa w podwyzszonej temperaturze ? Z jakiegos powodu zrobili je
8MHz. Moze eeprom sie nie wyrabia i zapisy do niego sa malo skuteczne ?
Reszta sie powinna wyrobic. ATmega 103 jest jako 6MHz - ciekawe czemu,
czyzby ze wzgledu na przetwornik ?

Juliusz






Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Juliusz" <jul_at_nospam_fom.pl>
Subject: Re: Dystrybutor elementów...
Date: Tue, 29 Aug 2000 15:01:46 GMT



"Arek Karas" <karas_at_nospam_hbury.com> wrote in message
news:8ogbcg$f7u$1_at_nospam_ns.hbury.com...
Ja puszczalem ATmega na 7,3 MHz i dzialalo OK, uklad bez zewnetrznego
RAM-u,
przetwornik niewykorzystany. Uart pracowal na 115200 bez problemow.

To czemu je specyfikuja na 6MHz ? Przeciez skoro 8515 jest 8 i te mniejsze
sa 10 to z jakiegos powodu to robia.
Suport atmela praktycznie nie istnieje wiec niczego sie od nich dowiedziec
nie mozna. Kiedys pytalem o przetaktowanie to mi powiedzial, ze jak chce
szybszy uart to Atmega 161, ktorego nie ma od roku. Zadalem kolejne pytanie
i nigdy nikt nie odpowiedzial.

Juliusz




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Arek Karas" <karas_at_nospam_hbury.com>
Subject: Re: Dystrybutor elementów...
Date: Thu, 31 Aug 2000 18:18:46 GMT


A przy jakim napieciu zasilania ?

AK

"Romuald Bialy" <romekb_at_nospam_polbox.com> wrote in message
news:39AC34C2.30E05ECD_at_nospam_polbox.com...
Arek Karas wrote:

Ja puszczalem ATmega na 7,3 MHz i dzialalo OK, uklad bez zewnetrznego
RAM-u,
przetwornik niewykorzystany. Uart pracowal na 115200 bez problemow.

Pozdrawiam
AK


Ja bylem bardziej brutalny, 90S8515-4PC z zewnetrznym RAM'em 20ns
pogonilem na 7.372 MHz. Przez 2 doby chodzil na okraglo i spoko. Nadal
zyje, problemow nie stwierdzono.

--
> Pozdrawiam.... Romuald Bialy
> E'mail: romekb_at_nospam_polbox.com
> WWW: http://www.polbox.com/r/romekb
>