Transmisja danych po liniach =?iso-8859-1?Q?zasilaj=B1cych?=



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: root <sebcio_at_nospam_xmv6.mud.pl>
Subject: Transmisja danych po liniach =?iso-8859-1?Q?zasilaj=B1cych?=
Date: Fri, 31 Aug 2001 10:23:06 +0000


Witam,

poszukuję informacji o układach scalonych przeznaczonych do transmisji
danych po liniach zasilających, np. do sterowania urządzeń przez sieć
220V.


Pozdrawiam,
Sebcio Łastowski

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Jacek" <jacekd_at_nospam_infinity.net.pl>
Subject: Odp: Transmisja danych po liniach zasilających
Date: Fri, 31 Aug 2001 11:43:45 +0200


taaa, to by mi sie tez przydalo.

--
Pozdrowienia Jacek
jdebski_at_nospam_poczta.onet.pl



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: <mstanisz_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Transmisja danych po liniach zasilających
Date: 31 Aug 2001 12:21:28 +0200


A nie łaska poszukać samemu?

Dwa znane typy:
TDA5051A (Philips, można dokumentację znaleźć i całe moduły kupić na
www.michat.com)
ST7537 (SGS Thomson, na pewno na www.st.com gdzieś PDF do tego leży)

Pozdrawiam

Marcin


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Sebcio =?iso-8859-1?Q?=A3astowski?= <sebcio_at_nospam_xmv6.mud.pl>
Subject: Re: Transmisja danych po liniach =?iso-8859-1?Q?zasilaj=B1cych?=
Date: Fri, 31 Aug 2001 14:13:21 +0000


mstanisz_at_nospam_poczta.onet.pl wrote:

TDA5051A (Philips, można dokumentację znaleźć i całe moduły kupić na
www.michat.com)
ST7537 (SGS Thomson, na pewno na www.st.com gdzieś PDF do tego leży)

wszystko fajnie, gdyby nie to że ich maksymalna prędkość transmisji to
1200bps a ja potrzebuję min. 9600bps. Poza tym uklady będą pracować w
instalacji samochodowej.


Pozdrawiam,
Sebastian Łastowski

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Tadeusz Gozdek <taddy_at_nospam_sys.net.pl>
Subject: Re: Transmisja danych po liniach =?iso-8859-2?Q?zasilaj=B1cych?=
Date: Fri, 31 Aug 2001 13:59:07 +0200


Jacek napisał(a):

taaa, to by mi sie tez przydalo.

Moze to pomoze ftp://sys.net.pl/pub/Tech/Rozne/EnergoNet/
--
Pozdrawiam
Tadeusz Gozdek (Taddy) SYS-Net Network Admin [TG2442-RIPE]
Gadu-gadu: 2919 <ICQ: 11038645> Mobile: +48 503 579 573

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Jacek Rosiak <jacekr_at_nospam_insidefr.com>
Subject: Re: Transmisja danych po liniach =?iso-8859-1?Q?zasilaj=B1cych?=
Date: Fri, 31 Aug 2001 12:37:54 GMT


Witam!

OK przeczytalem tekst z EnergoNet i prawie wszystko wydaje sie proste.
Domyslam sie, ze wystarczy zrobic dwa opisane w tym dokumencie modemy,
podlaczyc do dwoch kompow, wpiac do sieci i uruchomic jakis soft do
bezposredniego polaczenia kablowego, np. LapLink lub nawet dobry stary
Norton Commander. I mamy piekna transmisje szeregowa...

Czy ktos probowal cos takiego i ma doswiadczenia, ktorymi chcialby sie
podzielic? Poza tym nurtuje mnie pytanie o zasieg takiego polaczenia,
jeden pokoj, mieszkanie, dom, blok, miasto :))) ??? Co bedzie jezeli
wiecej niz para komputerow bedzie chciala cos transmitowac?

Pozdrawiam

Jacek


Tadeusz Gozdek wrote:

Jacek napisał(a):

taaa, to by mi sie tez przydalo.

Moze to pomoze ftp://sys.net.pl/pub/Tech/Rozne/EnergoNet/
--
> Pozdrawiam
> Tadeusz Gozdek (Taddy) SYS-Net Network Admin [TG2442-RIPE]
> Gadu-gadu: 2919 <ICQ: 11038645> Mobile: +48 503 579 573


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "musk" <elstach_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Transmisja danych po liniach zasilających
Date: Fri, 31 Aug 2001 13:58:07 +0200


transfery i zasieg nie wielki ale fajna zabawka, mozna to zrobic na TDA
5051A, aplikacja w sumie prosta ale nie wiem jak ze sterownikami...
--
Musk