Czy AVR sie nada do samochodu



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Roland" <rolandz_at_nospam_poczta.fm>
Subject: Czy AVR sie nada do samochodu
Date: Sat, 16 Aug 2003 07:38:49 +0200


Witam,

Mam dylemat: czy procek AVR bedzie dobrze pracowal pod maska? Chodzi mi o
skrajnie niekorzystne warunki temperaturowe. Zwlaszcza te ujemne, bo dodatnie
nie beda jeszcze takie wysokie, ale zima to moze i -30 byc...

Prosze wiec grupowiczow o opinie lub ew. wskazowki.
TIA

--
Roland Zerek




Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "PawełJ" <pawel_jajko_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Czy AVR sie nada do samochodu
Date: Sat, 16 Aug 2003 08:53:05 +0200


skrajnie niekorzystne warunki temperaturowe. Zwlaszcza te ujemne, bo
dodatnie
nie beda jeszcze takie wysokie, ale zima to moze i -30 byc...
Kiedyś miałem termometr w aucie. Wymiękał przy +67 ct.C. Wieć chyba dość
ciepło jest w środku. Był zamontowany w kabinie
Paweł J




Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Roland" <rolandz_at_nospam_poczta.fm>
Subject: Re: Czy AVR sie nada do samochodu
Date: Sat, 16 Aug 2003 16:05:29 +0200


Kiedyś miałem termometr w aucie. Wymiękał przy +67 ct.C. Wieć chyba dość
ciepło jest w środku. Był zamontowany w kabinie

Mimo wszystko temperaturami gornymi bym sie nie przejmowal... Boje sie o dol.

Pozdr.

Roland





Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Roland" <rolandz_at_nospam_poczta.fm>
Subject: Re: Czy AVR sie nada do samochodu
Date: Sat, 16 Aug 2003 16:07:05 +0200


W kazdym pdf-ie avr znajdziesz - pod koniec, ordering information.
Wersja i ( przemyslowa ) zazwyczaj -40 +85 st.C. ( natomiast
wersja
popularna c tylko 0-70 st. )

Rozumiem, ze tylko wersja przemyslowa? A moze ktos ma doswiadczenia i moze
powiedzuiec, ze zwykle tez pojda???

Wiec raczej reszta trzeba sie przejac - elektrolity itp, no i
dobrym odkloceniem i/o.

Co masz na mysli z tym odklocaniem?

Roland




Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Scoobie <scoobieUSUNTO_at_nospam_polbox.usunto.pl>
Subject: Re: Czy AVR sie nada do samochodu
Date: Sun, 17 Aug 2003 09:35:11 +0200


Rozumiem, ze tylko wersja przemyslowa? A moze ktos ma doswiadczenia i moze
powiedzuiec, ze zwykle tez pojda???

Nie mam doświadczeń z AVRami akurat, ale nie liczyłbym na cuda jak
wstawisz "komercyjny" (C) scalak (od 0 st. C.) i zostawisz auto na 25
stopniach mrozu. Natomiast scalaki "przemysłowe" (I) sam ćwiczyłem w
komorze klimatycznej (u mnie musiało chodzić -40..+65 st.) i działały
jak należy. Gdybyś wybierał się na wakacje na Syberię, to proponuję
nawet wykonanie wojskowe (M), o ile robią AVRy w takich (powinno być od
-55 stopni) albo... jeśli masz miejsce pod maską, to izolowana
termicznie puszka z grzałką, tylko... to słaby pomysł - szkoda
akumulatora, żeby Ci grzał elektronikę przez całe noce zimą, nie?
A może to urządzenie nie musi pracować zaraz po "wsięściu" do auta? Może
wtedy włączać grzałkę jakimś czujnikiem temperatury dopiero jak włączysz
instalację kluczykiem?
Ale sam widzisz - najprościej kupić procek, którzy chodzi w założonych
temperaturach i po bólu.

Pozdrav,
Scoob