Zakłócenia obrazu w wideo Philips VR742/58 ? jakie mogą być przyczyny?

problem z naprawą videa philips





Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Mila" <milusia_at_nospam_konin.lm.pl>
Subject: problem z naprawą videa philips
Date: Mon, 9 Aug 2004 12:20:52 +0200


Witajcie.

Mój brat kupił w październiku 2003 roku video Philips VR742/58.
Na początku grało dobrze, poźniej zaczęły się pojawiać zakłócenia obrazu,
wyglądało to tak jakby sie głowica nie chciała ustawić.
Obraz był lekko "pofalowany" na środku ekranu.
Video zostało zgłoszone do naprawy.
Za 1 razem - nie stwierdzili usterki
Za 2 razem wymienili rolki - dostali naszą oryginalą kastetę do
sprawdzenia - stwierdzili że słaba jakość nagrania
Za 3 razem wymienili capstan ( zostawili swoją kasetę środku)
Kolejny już 4 raz poszło video (z ich kastą oddaną) do naprawy znowu
wymienili capstan
a na gwarancji napisali że to naprawa warunkowa i że video nie podlega już
gwarancji, ponieważ psuje sie przez urzywanie starych kastet video.

Dzisiaj dzwoniłam do Philips Polska powiedziałm im o wszystkim,
powiedzieli że sprawdzą i oddzwonią.

Proszę pomóżcie mi, napisze co może być przyczyną.
Video za każdym razem po przywiezieniu od naprawy grało około 1-2 godz.
Po wyjęciu kastety i ponownym włożeniu psuło się.
Ja te same kasety oglądam na swoim THOMSONIE i wiem że są jakościowo
dość dobrze nagrane a juz na pewno nie psują mi videa.

Pozdrawiam
Mila

PS. Jeśli to jest pytanie nie na tą grupę to napiszcie na jaką.
Bardzo chcę bratu pomóc załątwić tą sprawę i już nie wiem
co jeszcze mogę zrobić.



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Marcin_K" <makxio_at_nospam_go2_usun-to.pl>
Subject: Re: problem z naprawą videa philips
Date: Mon, 9 Aug 2004 15:23:50 +0200



Witajcie.

Mój brat kupił w październiku 2003 roku video Philips VR742/58.
Na początku grało dobrze, poźniej zaczęły się pojawiać zakłócenia obrazu,
wyglądało to tak jakby sie głowica nie chciała ustawić.
Obraz był lekko "pofalowany" na środku ekranu.
Video zostało zgłoszone do naprawy.
Za 1 razem - nie stwierdzili usterki
Za 2 razem wymienili rolki - dostali naszą oryginalą kastetę do
sprawdzenia - stwierdzili że słaba jakość nagrania
Za 3 razem wymienili capstan ( zostawili swoją kasetę środku)
Kolejny już 4 raz poszło video (z ich kastą oddaną) do naprawy znowu
wymienili capstan
a na gwarancji napisali że to naprawa warunkowa i że video nie podlega już
gwarancji, ponieważ psuje sie przez urzywanie starych kastet video.

Dzisiaj dzwoniłam do Philips Polska powiedziałm im o wszystkim,
powiedzieli że sprawdzą i oddzwonią.

Proszę pomóżcie mi, napisze co może być przyczyną.
Video za każdym razem po przywiezieniu od naprawy grało około 1-2 godz.
Po wyjęciu kastety i ponownym włożeniu psuło się.
Ja te same kasety oglądam na swoim THOMSONIE i wiem że są jakościowo
dość dobrze nagrane a juz na pewno nie psują mi videa.

Pozdrawiam
Mila

PS. Jeśli to jest pytanie nie na tą grupę to napiszcie na jaką.
Bardzo chcę bratu pomóc załątwić tą sprawę i już nie wiem
co jeszcze mogę zrobić.



Witaj

Pierwszy raz slysze zeby serwis tak tlumaczyl, ze kasety psuja wideo...tzn
jasne jak bedzie posklejana, brudan czy jakas tam ..to pewnie ze w pierwszej
kolejnosci poleca razem glowice a nie capstan...cos mi sie nie chce wierzyc
ze za pierwszym razem wymienili capstan.....znaczy sie mogli wymienic ale
wstawili jeszcze bardziej rozwalony.....
Nic generalnie nie moge powiedzec...bodajze sa zapisy w karcie gw ze po ilus
tam naprawach firma daje nowy sprzet, moze warto by go ew lekko popsuc (jak
chcesz sposoby na priv) i wtedy mozna sie klocic o nowy video

Pzdr
Marcin



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!lublin.pl!news.lublin.pl!piot

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Piotr Chmiel <piotr_at_nospam_topaz.zsel.lublin.pl>
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Re=3A_problem_z_napraw=B1_videa_philips?=
Date: Mon, 9 Aug 2004 17:58:57 +0200


On Mon, 9 Aug 2004, Marcin_K wrote:


Witajcie.

M=F3j brat kupi=B3 w pa=BCdzierniku 2003 roku video Philips VR742/58.
Na pocz=B1tku gra=B3o dobrze, po=BCniej zacz=EA=B3y si=EA pojawia=E6 za=
k=B3=F3cenia obrazu,
wygl=B1da=B3o to tak jakby sie g=B3owica nie chcia=B3a ustawi=E6.
Obraz by=B3 lekko "pofalowany" na =B6rodku ekranu.
Video zosta=B3o zg=B3oszone do naprawy.
Za 1 razem - nie stwierdzili usterki
Za 2 razem wymienili rolki - dostali nasz=B1 oryginal=B1 kastet=EA do
sprawdzenia - stwierdzili =BFe s=B3aba jako=B6=E6 nagrania
Za 3 razem wymienili capstan ( zostawili swoj=B1 kaset=EA =B6rodku)
Kolejny ju=BF 4 raz posz=B3o video (z ich kast=B1 oddan=B1) do naprawy =
znowu
wymienili capstan
a na gwarancji napisali =BFe to naprawa warunkowa i =BFe video nie podl=
ega ju=BF
gwarancji, poniewa=BF psuje sie przez urzywanie starych kastet video.

Po tym jak tu opisujesz stwierdzam =BFe w serwisie pracuja jacy=B6 partacze
i =B6ciemniacze - no bo:
1. Sk=B1d serwisant wie jakie ta=B6my by=B3y ogl=B1dane ?
2. Czym si=EA r=F3=BFni=B1 kasety stare od nowych :) ?
3. A stare kasety to niby czym masz ogl=B1da=E6 ?
4. S=B3aba jako=B6=E6 nagrania ? skoro na innym dzia=B3a to "znawcy" chyba =
si=EA
nie znaj=B1 !!!

Moja rada : walcz z tymi partaczami i zadaj im te 4 pytania co
napisa=B3em, je=B6li video psuje si=EA po wyj=EAciu tasmy to za=BF=B1daj pr=
ezentacji
dzia=B3ania sprz=EAtu przy odbiorze .


tam naprawach firma daje nowy sprzet, moze warto by go ew lekko popsuc (j=
ak
chcesz sposoby na priv) i wtedy mozna sie klocic o nowy video
...

e tam , ja bym nie psu=B3 :)

pzdr,


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Marcin Nadolczak" <marcin.nadolczak_at_nospam_wp.uk>
Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_problem_z_napraw=B1_videa_philips?=
Date: Tue, 10 Aug 2004 01:12:28 +0200


Użytkownik "Mila" <milusia_at_nospam_konin.lm.pl> napisał w wiadomości
news:cf7j41$t0o$1_at_nospam_atlantis.news.tpi.pl...
Witajcie.

a na gwarancji napisali że to naprawa warunkowa i że video nie podlega już
gwarancji, ponieważ psuje sie przez urzywanie starych kastet video.

Odpowiem nie od strony elektroniki ;-) Nie mają prawa czegoś takiego
stosować - takiego zapisu. Nie jestem pewien czy jeśli reklamowałaś z tytułu
gwarancji możesz teraz reklamować z tytułu niezgodności towaru
konsumpcyjnego z umową - sprawdź to na

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

Pozdrawiam
Mila

PS. Jeśli to jest pytanie nie na tą grupę to napiszcie na jaką.
Bardzo chcę bratu pomóc załątwić tą sprawę i już nie wiem
co jeszcze mogę zrobić.

Jeśli na stronie, którą Ci podałem nie znajdziesz odpowiedzi to poszukaj w
archiwum grupy pl.soc.prawo lub zadaj tam to pytanie.

--
Pozdrawiam
[POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
GG # 1403014 <= => gsm 880 25 1000


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Mila" <milusia_at_nospam_konin.lm.pl>
Subject: Re: problem z naprawą videa philips
Date: Tue, 10 Aug 2004 07:16:43 +0200


Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

1. Video zawsze jest testowane przy odbiorze w sklepie, ale psuje się w domu
mniej więcej po 1-2 godz. działania i wyjęciu i ponownym włożeniu kastety.

2. Niestety tak napisali na gwarancji za 4 razem w serwisie "naprawa
warunkowa, wymianan capstan motor - uszkodzony przez używanie starych
kaset - ostatni raz na gwarancji" przepisałam to co do słowa.

3. Jeśli nie uznają gwarancji to pozostanie federacja konsumentów, ale ja
bratu moge tylko pomóc, nie mogę mu tego narzucać.

4. Półtora roku temu ja tak walczyłam ze swoim TV Samsungiem. Był w serwisie
3 razy. 4 raz pojechał do Samsung Polska i juz nie wrócił dostaliśmy
protokół o nienaprwialności i teraz mamy THOMSONA.

Jeszcze raz dziękuje.
Będziemy walczyć.

Pozdrawiam
Mila



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mai