Zastanowic się przy zakupie.



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "amazonis" <amazonis_at_nospam_poczta.wp.pl>
Subject: Zastanowic się przy zakupie.
Date: Wed, 20 Sep 2000 12:15:25 +0200


Oddano drukarkę do naprawy! GWARANCYJNEJ!!!
Jak traktuje się klienta>
Jaka Awaria!
W czasie drukowania czasami zaznaczam czasami?
Występował błąd źle włożony pojemnik z czarnym tuszem.
Mając gwarancję oddałem do sklepu?
Sklep wysłał do serwisu Computerland Kraków
Ul.Sokołowska 19.Autoryzowany serwis.
Po tygodniu odesłano z adnotacja potrzebna wymiana taśmy
Przetarta-a to ciekawe?jak by drukarka stała to taśma by się nie przetarła!
Ale wydrukowałem parę kartek i mamy efekt ?
Jak zapłacimy 100zł to może naprawia.
Po odbiorze drukarka zaprzestała drukowania?
Drukarki ta nie odebrałem z sklepu.
Sklepowy dzwonił my wiemy i tak ma być,(no trudno może inny serwis naprawi)
Ale to dopiero chryja?
Wysłano faks z Centrum Serwisowego HP
Warszawa
Ul Jagiellońska 78. do sklepu i zażądano 425zł za naprawę.
Napiszcie jeśli mieliście takie anomalie?
Kto kogo robi w balona.
W tej chwili drukarka nowa tej klasy kosztuje około 450 zl.

Może w nowej rzeczywistości klient ma być baranem (bo on z prowincji)
Może takie ąlfy mogą naprawiać widły i zadać zapłaty.
Jeśli ktoś miał z takimi alfami styk napiszcie.

Mam rodzinę w USA narobimy bałaganu na tamtych serwisach
niech się świat dowie jakie serwisy mamy w Polsce.
I jak traktują klienta.
A może sam Hawlett Packart tak każe traktować klienta.
Uszanowanie Jan.
Placic za naprawe bubla nie będę.
Do Krakowa jeszcze wyslana byla czynna,(po odbiorze zaprzestala druku!
A teraz z arszawy co przyjdzie ( ) wystarczy.





Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Michal" <mcyran_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Zastanowic się przy zakupie.
Date: Wed, 20 Sep 2000 15:23:57 +0200


Cos pisac ale ja nie rozumiec...




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "amazonis" <amazonis_at_nospam_poczta.wp.pl>
Subject: Re: Zastanowic się przy zakupie.
Date: Wed, 20 Sep 2000 16:38:47 +0200


Co nie rozumieć?
Jak serwis naprawia!
A może jak serwis traktuje klienta.
Ja również nie rozumieć głupotę pa acanów?(styl kalego)
Co by to jeszcze wyciągnąć?
Uszanowanie Jan2.
Użytkownik Michal <mcyran_at_nospam_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39c8ba11_at_nospam_news.vogel.pl...
Cos pisac ale ja nie rozumiec...






Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Kamil Bielecki" <kbl_at_nospam_x86.info.pl>
Subject: Re: Zastanowic się przy zakupie.
Date: Wed, 20 Sep 2000 16:11:04 +0200


Hej!

Mialem podobne przejscia z serwisem HP Oddalem im drukarke atramentowa do
naprawy - nie dzialalo nic. Bez konsultacji ze mna "naprawili" mi ja i
wystawili rachunek na kwote mocno przewyzszajaca wartosc nowej drukarki!
Na pytanie dlaczego zaczeli naprawe nie konsultujac sie ze mna,
odpowiedzieli ze skoro oddaje drukarke do serwisu, to musze liczyc sie z
kosztami naprawy...
Odpowiedzialem im, ze w takim razie prosze zwrocic mi drukarke w stanie z
przed naprawy. Odpowiedzieli ze nie ma takiej mozliwosci, na co ja odparlem
im, ze w takim razie nie odbieram starej drukarki, tylko kupuje nowa. W tym
momencie zaczeli straszyc mnie sadem itp, na co odparlem im ze nic nie
podpisywalem i mam w nosie ich wewnetrzna zasade naprawy sprzetu bez
konsultacji z klientem
Na tym cala sprawa sie urwala, ale tylko pozornie.
Bylem nieludzko zdziwiony, kiedy po ok roku dostalem poczta paczke, w ktorej
znajdowalo sie co? Oczywiscie moja drukarka NAPRAWIONA i bez zadnego
rachunku.
Do dzis nie wiem czemu to zawdzieczam - podejzewam ze porzadkom w magazynie
serwisu HP.

Tak to czasem bywa...

Pozdrowienia

Kamil





Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "amazonis" <amazonis_at_nospam_poczta.wp.pl>
Subject: Re: Zastanowic się przy zakupie.
Date: Wed, 20 Sep 2000 16:43:47 +0200


Wniosek prosty nie jestem wyjątkiem?
No to ja im krwi napsuję!
Nic mię nie obchodzi mam otrzymać naprawioną na gwarancji?
Albo HP gwarancje wystawia jako świstki i nabieranie klienta.
Uszanowanie Jan2.
Użytkownik Kamil Bielecki <kbl_at_nospam_x86.info.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8qagfe$j3g$1_at_nospam_news.tpi.pl...
Hej!

Mialem podobne przejscia z serwisem HP Oddalem im drukarke atramentowa do
naprawy - nie dzialalo nic. Bez konsultacji ze mna "naprawili" mi ja i
wystawili rachunek na kwote mocno przewyzszajaca wartosc nowej drukarki!
Na pytanie dlaczego zaczeli naprawe nie konsultujac sie ze mna,
odpowiedzieli ze skoro oddaje drukarke do serwisu, to musze liczyc sie z
kosztami naprawy...
Odpowiedzialem im, ze w takim razie prosze zwrocic mi drukarke w stanie z
przed naprawy. Odpowiedzieli ze nie ma takiej mozliwosci, na co ja
odparlem
im, ze w takim razie nie odbieram starej drukarki, tylko kupuje nowa. W
tym
momencie zaczeli straszyc mnie sadem itp, na co odparlem im ze nic nie
podpisywalem i mam w nosie ich wewnetrzna zasade naprawy sprzetu bez
konsultacji z klientem
Na tym cala sprawa sie urwala, ale tylko pozornie.
Bylem nieludzko zdziwiony, kiedy po ok roku dostalem poczta paczke, w
ktorej
znajdowalo sie co? Oczywiscie moja drukarka NAPRAWIONA i bez zadnego
rachunku.
Do dzis nie wiem czemu to zawdzieczam - podejzewam ze porzadkom w
magazynie
serwisu HP.

Tak to czasem bywa...

Pozdrowienia

Kamil







Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Jaku-b" <jaku_b_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Zastanowic się przy zakupie.
Date: Wed, 20 Sep 2000 19:49:10 +0200



Kamil Bielecki <kbl_at_nospam_x86.info.pl> wrote in message
news:8qagfe$j3g$1_at_nospam_news.tpi.pl...
na co ja odparlem
im, ze w takim razie nie odbieram starej drukarki, tylko kupuje nowa


Chciales oddac im drukarke gratis ? Przeciez nawet zepsuta musiala byc
sporo warta. Nie rozumiem Cie.

Jaku-b.




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Kamil Bielecki" <kbl_at_nospam_x86.info.pl>
Subject: Re: Zastanowic się przy zakupie.
Date: Wed, 20 Sep 2000 20:44:43 +0200


OK, ale zeby ja dostac z powrotem musialbym zaplacic i to slono (ponad cene
NOWEJ)!

Chciales oddac im drukarke gratis ? Przeciez nawet zepsuta musiala byc
sporo warta. Nie rozumiem Cie.




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "amazonis" <amazonis_at_nospam_poczta.wp.pl>
Subject: Re: Zastanowic się przy zakupie.
Date: Wed, 20 Sep 2000 21:22:27 +0200


A co ja mam zrobić drukarka na gwarancji-oddana do naprawy!
Oddał sklep?
Teraz serwis zada za naprawę tyle ile prawie wartość nowej.
Co tutaj jest grane nie rozumiem.
Ja jestem w lepszej sytuacji-za cały bajzel beknie sklep.
Ale takiego dziadostwa jak serwis HP jeszcze nie widziałem?
Uszanowanie Jan2.
Tej sprawy nie podaruję?
..<<<<<<<<<<<<
Użytkownik Kamil Bielecki <kbl_at_nospam_x86.info.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8qb0gj$s93$1_at_nospam_news.tpi.pl...
OK, ale zeby ja dostac z powrotem musialbym zaplacic i to slono (ponad
cene
NOWEJ)!

Chciales oddac im drukarke gratis ? Przeciez nawet zepsuta musiala
byc
sporo warta. Nie rozumiem Cie.






Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: paw-p_at_nospam_ozi.ar.wroc.pl (Pawel Pawlowicz)
Subject: Re: Zastanowic się przy zakupie.
Date: Thu, 21 Sep 2000 07:00:12 GMT



Ale takiego dziadostwa jak serwis HP jeszcze nie widziałem?
Uszanowanie Jan2.
Tej sprawy nie podaruję?
..<<<<<<<<<<<<
Nic nie zdzialasz. Szkoda nerwow.
Mam sprzet HP nieco "powazniejszy" niz jedna drukarka. Moja wojna z
serwisem trwala ponad pol roku, po czym postanowilem napisac do
centrali w USA. Tamci przekazali sprawe do centrum europejskiego w
Wiedniu. Po krotkiej wymianie korespondencji przyjechal przedstawiciel
z Wiednia aby mnie przeprosic. Jak myslisz, jaki byl wplyw calej tej
historii na serwis HP Polska? Dokladnie zerowy.
Po kolejnych dwoch miesiacach wymiany korespondencji z naszym
wspanialym HP przyslali mi czesci, abym sam sobie naprawil.
Maszynka tez byla na gwarancji.
A przy okazji jakich ciekawych rzeczy o sobie sie dowiedzialem...

Mimo wszystko, wesolej zabawy.
Pawel.

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "amazonis" <amazonis_at_nospam_poczta.wp.pl>
Subject: Re: Zastanowic się przy zakupie.
Date: Thu, 21 Sep 2000 12:26:23 +0200



Użytkownik Pawel Pawlowicz <paw-p_at_nospam_ozi.ar.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39c9af26.4782000_at_nospam_news.pwr.wroc.pl...

Ale takiego dziadostwa jak serwis HP jeszcze nie widziałem?
Uszanowanie Jan2.
Tej sprawy nie podaruję?
..<<<<<<<<<<<<
Nic nie zdzialasz. Szkoda nerwow.
Mam sprzet HP nieco "powazniejszy" niz jedna drukarka. Moja wojna z
serwisem trwala ponad pol roku, po czym postanowilem napisac do
centrali w USA. Tamci przekazali sprawe do centrum europejskiego w
Wiedniu. Po krotkiej wymianie korespondencji przyjechal przedstawiciel
z Wiednia aby mnie przeprosic. Jak myslisz, jaki byl wplyw calej tej
historii na serwis HP Polska? Dokladnie zerowy.
Po kolejnych dwoch miesiacach wymiany korespondencji z naszym
wspanialym HP przyslali mi czesci, abym sam sobie naprawil.
Maszynka tez byla na gwarancji.
A przy okazji jakich ciekawych rzeczy o sobie sie dowiedzialem...

Mimo wszystko, wesolej zabawy.
Pawel.
Mimo wszystko postaram się napsuc nerwy im?
Proszę podać mię adres do centrali w USA.Na adres priv.
Wielka prośba.
Niedługo jadę za bajoro!
Postaram się napsuć im opinie na serwerach USA.
Zażądałem zwrotu drukarki niech nie naprawiają-?
Wezmę ją do USA jako dowód.
Dość długo byłem za bajorem i nigdy nie spotkała mię taka sytuacja.
Tam również pracowałem na HP zdawały egzamin.
Podejrzewam że oni wiedzą co dają do Polski?(b?b?e i w wielkim wydaniu)
Dlatego tak się zachowują>
Kolega chciał do szkoły kupić 10 drukarek no odpowiednio poinformowałem
o tak super sprzęcie.
Na tej drukarce wnuk wydrukował no góra 20-kartek,
To miał być mój prezent.(ale wrobiłem jego)
Jakie są dobre drukarki?

Sine fuco adulationis!
Uszanowanie Jan2.






Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: paw-p_at_nospam_ozi.ar.wroc.pl (Pawel Pawlowicz)
Subject: Re: Zastanowic się przy zakupie.
Date: Thu, 21 Sep 2000 12:14:08 GMT



Proszę podać mię adres do centrali w USA.Na adres priv.
Wielka prośba.
Niedługo jadę za bajoro!
Postaram się napsuć im opinie na serwerach USA.
Zażądałem zwrotu drukarki niech nie naprawiają-?
Wezmę ją do USA jako dowód.

Hewlett Packard Company, 5200 Blue Lagoon Drive, 9-th floor
Miami, Florida 33126

Ale adres jest dosc stary, wiec lepiej zadzwon:
(305)267-4245
(800)227-9770

Pozdrowienia,
Pawel

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Datek" <datek_at_nospam_promail.pl>
Subject: Re: Zastanowic się przy zakupie.
Date: Thu, 21 Sep 2000 12:34:50 +0200


ja raczej sadze ze to nie zależy od samego HP tylko ludzi tam pracujących !
koledze w Niemczech cos szwankowała atramentówka HP serii 800 jeszcze prawie
nowa bo miała 3-4 miesiące
(akurat byłem u niego w odwiedzinach ), oddał drukarkę do serwisu i za 3 dni
( nie tygodnie )
kazali się zgłosić !! jakąś babka stwierdziła ze drukarka ma ukryta wadę i
do tego jeszcze
przeprosiła za problemy ! wypisała jakieś papiery i w sklepie wydali nowa
drukarek z pełnymi tuszami !! :))
wiadomo że tak potraktowana osoba napewo jeszcze wróci do tego sklepu ! a
przecież to BIZNES dla nich samych !!
czyżby unas w Polsce pozostał nawyk z komunistycznych czasów ?
gdzie w sklepie zamiast dzień dobry mówiło się " Czego " ????
Pozdrawiam !


Użytkownik amazonis <amazonis_at_nospam_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8qb2pr$51e$1_at_nospam_news.tpi.pl...
A co ja mam zrobić drukarka na gwarancji-oddana do naprawy!
Oddał sklep?
Teraz serwis zada za naprawę tyle ile prawie wartość nowej.
Co tutaj jest grane nie rozumiem.
Ja jestem w lepszej sytuacji-za cały bajzel beknie sklep.
Ale takiego dziadostwa jak serwis HP jeszcze nie widziałem?
Uszanowanie Jan2.
Tej sprawy nie podaruję?
..<<<<<<<<<<<<
Użytkownik Kamil Bielecki <kbl_at_nospam_x86.info.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8qb0gj$s93$1_at_nospam_news.tpi.pl...
OK, ale zeby ja dostac z powrotem musialbym zaplacic i to slono (ponad
cene
NOWEJ)!

Chciales oddac im drukarke gratis ? Przeciez nawet zepsuta musiala
byc
sporo warta. Nie rozumiem Cie.