PCB przez laserowke ?



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Sierra" <sierra_at_nospam_astercity.net>
Subject: PCB przez laserowke ?
Date: Sun, 2 Sep 2001 23:56:47 +0200


Witam Grono.
Kto probowal naniesc rysunek sciezek na folie, drukarka laserowa i
odbic na plytce. Jaka jest dokladnosc jesli to w ogole nie jakas bzdura ?
Pozdrawiam Ernest.



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Krzysztof Malinowski" <krzymal_at_nospam_priv4.onet.pl>
Subject: Re: PCB przez laserowke ?
Date: Mon, 3 Sep 2001 08:55:44 +0200


Kto probowal naniesc rysunek sciezek na folie, drukarka laserowa i
odbic na plytce. Jaka jest dokladnosc jesli to w ogole nie jakas bzdura ?

Witam.
Na jaką folię? Jeśli na termotransferową - TES200 - to o ile drukarka dobrze
naniesie toner (bez dziur) to po naniesieniu na płytkę rysunek jest dobrej
jakości. Jeśli chodzi o zwykłą folię do drukarek laserowych i Positiv to
wychodzi też bardzo dobrze (nawet lepiej).

Pozdrawiam
K.M.



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Jarek P." <j_23_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: PCB przez laserowke ?
Date: Mon, 3 Sep 2001 16:22:53 +0200



Użytkownik Krzysztof Malinowski <krzymal_at_nospam_priv4.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9mv9dc$r2j$1_at_nospam_news.tpi.pl...

Na jaką folię? Jeśli na termotransferową - TES200 - to o ile drukarka
dobrze
naniesie toner (bez dziur) to po naniesieniu na płytkę rysunek jest
dobrej
jakości. Jeśli chodzi o zwykłą folię do drukarek laserowych i Positiv to
wychodzi też bardzo dobrze (nawet lepiej).

A jesli chodzi o zwykla folie do laserowek uzyta zamiast TES200 - tez bardzo
dobrze a duzo taniej niz TES200

J.



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: <mislawek_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: PCB przez laserowke ?
Date: 4 Sep 2001 22:55:04 +0200


A jesli chodzi o zwykla folie do laserowek uzyta zamiast TES200 - tez bardzo
dobrze a duzo taniej niz TES200

Użyłem zwykłej folii, ale toner nie chciał odejść od niej. Zrobiła się
miękka, toner już-już miał ochotę się odkleić, ale mu się nie udało. Jeżeli za
bardzo przegrzałem folię - to się przykleił, ale rysunek ścieżek silnie się
zniekształcił. Rysunek ścieżek na folii miałem z ksera i laserówki - ten sam
efekt - zaraz się załamię :-(. Może mam folie na zbyt wysokie temperatury?
Użyłem dwóch - jedną zalecaną do ksero, drugą do laserówek, obydwie HP.
Sławek.


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Bohdan" <twardboh_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: PCB przez laserowke ?
Date: Tue, 4 Sep 2001 23:41:37 +0200


A jesli chodzi o zwykla folie do laserowek uzyta zamiast TES200 - tez
bardzo
dobrze a duzo taniej niz TES200

Użyłem zwykłej folii, ale toner nie chciał odejść od niej. Zrobiła się
miękka, toner już-już miał ochotę się odkleić, ale mu się nie udało.
Jeżeli za
bardzo przegrzałem folię - to się przykleił, ale rysunek ścieżek silnie
się
zniekształcił. Rysunek ścieżek na folii miałem z ksera i laserówki - ten
sam
efekt - zaraz się załamię :-(. Może mam folie na zbyt wysokie temperatury?
Użyłem dwóch - jedną zalecaną do ksero, drugą do laserówek, obydwie HP.
Sławek.
Bo przed oderwaniem folii trzeba ją ochłodzić nawet do 0 stopni C
Bohdan



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: <mislawek_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: PCB przez laserowke ?
Date: 5 Sep 2001 07:18:56 +0200


Bo przed oderwaniem folii trzeba ją ochłodzić nawet do 0 stopni C

Faktycznie, nie schłodziłem. Dzięki za pomoc :)
Pozdrawiam. Sławek.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl