Pytanie o indukcyjnosc dlawika.



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "GYRES" <nospam_at_nospam_niepisz.pl>
Subject: Pytanie o indukcyjnosc dlawika.
Date: Mon, 8 Sep 2003 15:34:39 +0200


Dostalem ostatnio od kumpla garsc dlawikow, niestety on sam nie wie, jaka
maja indukcyjnosc, a ja nie mam zadnego sprzetu do pomiaru indukcyjnosci.
Moze to troche niedorzeczne, ale umiescilem zdjecia tych dlawikow na
stronie:
http://www.hexagon.friko.pl/dlawiki.html . Moze komus by sie skojarzylo z
tymi ktore ma lub widzial ? Wiem, ze fabryczne dlawiki maja standardowe
wartosci. Mi to wyglada na 22uH , ale pewnosci nie mam.

pozdrawiam

Erwin






========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "GYRES" <nospam_at_nospam_niepisz.pl>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika.
Date: Mon, 8 Sep 2003 15:40:17 +0200


Aha. moze podam jeszcze wymiary:





========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "CosteC" <costec_at_nospam_[no_spam]konto.pl>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika.
Date: Mon, 8 Sep 2003 16:59:04 +0200


> - srednica ok. 3mm
- dlugosc rdzenia ok 1cm
- dlugosc nawiniecia ok 5mm
- srednica drutu: 0.1 mm (pomiar mikroskopem ) => ok 50zwojow

fajnie ciekawe jeszcze na czym są nawijane :) jak chcesz moge ci dać schemat
przystawki do woltomierza mierzącej indukcyjności. wzięta z EdW. 1 układ HCT
chyba +troche biernych. nie testowałem jej. schemacik w Eaglu 4.11 albo w
gifie. co wolisz.

CosteC
www.home.autocom.pl/sirius/costec



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "GYRES" <nospam_at_nospam_niepisz.pl>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika.
Date: Mon, 8 Sep 2003 17:21:32 +0200


fajnie ciekawe jeszcze na czym są nawijane :) jak chcesz moge ci dać
schemat
przystawki do woltomierza mierzącej indukcyjności. wzięta z EdW. 1 układ
HCT
chyba +troche biernych. nie testowałem jej. schemacik w Eaglu 4.11 albo w
gifie. co wolisz.

Nawiniete na ferrycie,o jakiej przenikalnosci, to nie wiem. Co do
przystawki, to chetnie zobacze :) ( czyzby pomiar samoindukcji ?). Aha, i
wazne pytanie co do tej przystawki, jaki jest zakres pomiarowy (od uH do ilu
mH)?

pozdrawiam

Erwin




========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!news.belwue.de!irazu.switch.ch!switch.ch!cern.ch!new

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Grzegorz Kasprowicz" <Grzegorz.Kasprowicz_at_nospam_cern.ch>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika.
Date: Mon, 8 Sep 2003 17:42:22 +0200


zbuduj sobie te przystawke - wydasz 5zl na zesci, a nie bedzie sz mial
klopotow - schemat jest dosc stary, ale dziala spoko



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "CosteC" <costec_at_nospam_[no_spam]konto.pl>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika.
Date: Mon, 8 Sep 2003 19:28:28 +0200


fajnie ciekawe jeszcze na czym są nawijane :) jak chcesz moge ci dać
schemat
przystawki do woltomierza mierzącej indukcyjności. wzięta z EdW. 1 układ
HCT
chyba +troche biernych. nie testowałem jej. schemacik w Eaglu 4.11 albo
w
gifie. co wolisz.

Nawiniete na ferrycie,o jakiej przenikalnosci, to nie wiem. Co do
przystawki, to chetnie zobacze :) ( czyzby pomiar samoindukcji ?). Aha, i
wazne pytanie co do tej przystawki, jaki jest zakres pomiarowy (od uH do
ilu
mH)?

1uH->1mV do 500uH. wyjście na woltomierz ale zalceają dobry (>>1MOhm.)
OK schemacik w Eaglu 4.11 czy *.gif? i na jakiego maila?

CosteC



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "GYRES" <nospam_at_nospam_niepisz.pl>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika.
Date: Mon, 8 Sep 2003 19:32:38 +0200


1uH->1mV do 500uH. wyjście na woltomierz ale zalceają dobry (>>1MOhm.)
OK schemacik w Eaglu 4.11 czy *.gif? i na jakiego maila?

*.gif , na adres psawick4_at_nospam_wp.pl





========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Jd." <jdubowski_at_nospam_interia.pl>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika.
Date: Mon, 8 Sep 2003 19:45:13 +0200



Użytkownik "GYRES" <nospam_at_nospam_niepisz.pl> napisał w wiadomości
news:bjiehn$b0k$1_at_nospam_nemesis.news.tpi.pl...
1uH->1mV do 500uH. wyjście na woltomierz ale zalceają dobry (>>1MOhm.)
OK schemacik w Eaglu 4.11 czy *.gif? i na jakiego maila?

*.gif , na adres psawick4_at_nospam_wp.pl

Też bym prosił, adres w stopce...

--
==========###-###-###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom jdubowski_at_nospam_interia.pl
==========###-###-###-###==============




========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "CosteC" <costec_at_nospam_[no_spam]konto.pl>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika.
Date: Mon, 8 Sep 2003 20:59:54 +0200


> Użytkownik "GYRES" <nospam_at_nospam_niepisz.pl> napisał w wiadomości
news:bjiehn$b0k$1_at_nospam_nemesis.news.tpi.pl...
1uH->1mV do 500uH. wyjście na woltomierz ale zalceają dobry (>>1MOhm.)
OK schemacik w Eaglu 4.11 czy *.gif? i na jakiego maila?

*.gif , na adres psawick4_at_nospam_wp.pl

Też bym prosił, adres w stopce...
Jaroslaw Dubowski, Bytom jdubowski_at_nospam_interia.pl


jasne nie ma problemu tylko w czym? gif?
CosteC




========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!newsgate.p

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: duh666_at_nospam_wp.pl (=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=)
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika.
Date: 8 Sep 2003 22:50:24 +0200




Monday, September 08, 2003, 8:59:54 PM,CosteC nastukał(ła):

C> > Użytkownik "GYRES" <nospam_at_nospam_niepisz.pl> napisał w wiadomości
news:bjiehn$b0k$1_at_nospam_nemesis.news.tpi.pl...
1uH->1mV do 500uH. wyjście na woltomierz ale zalceają dobry (>>1MOhm.)
OK schemacik w Eaglu 4.11 czy *.gif? i na jakiego maila?

*.gif , na adres psawick4_at_nospam_wp.pl

Też bym prosił, adres w stopce...
Jaroslaw Dubowski, Bytom jdubowski_at_nospam_interia.pl


C> jasne nie ma problemu tylko w czym? gif?
C> CosteC
Ja teez, ja tez :) moze byc w gifie :) Mam go gdzies ale sie nie moge
dokopac :(





--
Pozdrrawiam!
Łukasz Bolesta gg:3625311 - niewidoczny duh666_at_nospam_wp.pl
-----------------------------------------------------
"Dzięki komputerom kilka słów zrobiło niezłš karierę. "
-----------------------------------------------------

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.elektronika


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!uw.edu.pl!news.pw.edu.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: BLE_Maciek <i80c586_at_nospam_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika.
Date: Tue, 09 Sep 2003 10:15:58 +0200


Mon, 8 Sep 2003 19:45:13 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Jd."
<jdubowski_at_nospam_interia.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

1uH->1mV do 500uH. wyj?cie na woltomierz ale zalceaj? dobry (>>1MOhm.)
OK schemacik w Eaglu 4.11 czy *.gif? i na jakiego maila?
Te? bym prosi?, adres w stopce...
Tez bym prosil GIF. A moze najlepiej gdyby ktos wrzucil to gdzies na
net i dal tu link ?
poprosze na:
mpiasek <at> iem <dot> pw <dot> edu <dot> pl

========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "GYRES" <nospam_at_nospam_niepisz.pl>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika.
Date: Tue, 9 Sep 2003 11:06:59 +0200


Tez bym prosil GIF. A moze najlepiej gdyby ktos wrzucil to gdzies na
net i dal tu link ?

Rzeczywiscie, schemacik jest w EP 3/94 , tj. opis kitu AVT-139
Przystawka umozliwia pomiar metodami: rezonansowa i na zasadzie
rozniczkowania przebiegu prostokatnego ukladem RL

Erwin




========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!uw.edu.pl!news.pw.edu.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: BLE_Maciek <i80c586_at_nospam_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika.
Date: Tue, 09 Sep 2003 16:06:32 +0200


Tue, 9 Sep 2003 11:06:59 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "GYRES"
<nospam_at_nospam_niepisz.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

Rzeczywiscie, schemacik jest w EP 3/94 , tj. opis kitu AVT-139
Niestety, ten numer nie jest dostepny w archiwum na stronie EP :-(((

========
Message-ID: <3F5E5CF5.6060709_at_nospam_badworm.pl>
Date: Wed, 10 Sep 2003 01:06:29 +020

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: badworm <nospam_at_nospam_post.pl>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika.


Osoba podająca się za: BLE_Maciek przyczyniła się do uszczuplenia moich
skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną
03-09-09 16:06:

Niestety, ten numer nie jest dostepny w archiwum na stronie EP :-(((

Mogę podesłać ten schemat z EdW.

--
Pozdrawiam Bad Worm badworm{m-a-ł-p-a}post[K_R_O_P_K_A]pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455
"All in all you're just another brick in the wall"
Tnijcie cytaty i sygnaturki!


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!uw.edu.pl!news.pw.edu.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: BLE_Maciek <i80c586_at_nospam_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika.
Date: Wed, 10 Sep 2003 18:13:37 +0200


Wed, 10 Sep 2003 01:06:29 +0200 jednostka biologiczna o nazwie badworm
<nospam_at_nospam_post.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

Niestety, ten numer nie jest dostepny w archiwum na stronie EP :-(((
Mogę podesłać ten schemat z EdW.
Ale juz mam od kogos schemat tej przystawki (na 74132 to ta byla w EP
?) wiec dzieki.

========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.gazeta.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "CosteC" <costec_at_nospam_[no_spam]konto.pl>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika. !!!!LINK!!!!
Date: Tue, 9 Sep 2003 13:52:12 +0200


tak wlaśnie zrobiłem:

www.home.autocom.pl/sirius/costec/download/l-meter.gif

układzik na 74HC132 wejście: między IN/OUT1 a masę wkłada sie cewkę; wyjście
między IN/OUT2 a masę woltowmierz.(tylko elektroniczny>1MOhm)
1uH-> 1mV do 500uH


CosteC



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.pw.edu.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: BLE_Maciek <i80c586_at_nospam_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika. !!!!LINK!!!!
Date: Tue, 09 Sep 2003 16:50:00 +0200


Tue, 9 Sep 2003 13:52:12 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "CosteC"
<costec_at_nospam_[no_spam]konto.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

tak wla?nie zrobi?em:
www.home.autocom.pl/sirius/costec/download/l-meter.gif

THX. Kurde myslalem ze beda ze 3 operacyjki i 8 tranzystorow (o masie
rezystorow i kondensatorow nawet nie mowac) a tu taki prosciutenki
ukladzik.

========
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "CosteC" <costec_at_nospam_[no_spam]konto.pl>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika. !!!!LINK!!!!
Date: Tue, 9 Sep 2003 18:00:10 +0200


tak wlasnie zrobilem:
www.home.autocom.pl/sirius/costec/download/l-meter.gif

THX. Kurde myslalem ze beda ze 3 operacyjki i 8 tranzystorow (o masie
rezystorow i kondensatorow nawet nie mowac) a tu taki prosciutenki
ukladzik.

prosty owszem. dokladny eeee.... no :) wiecie :)
BTW jest z EdW. dokladniejszy moze zrobie. kiedys.

CosteC



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.pw.edu.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: BLE_Maciek <i80c586_at_nospam_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Subject: Re: Pytanie o indukcyjnosc dlawika. !!!!LINK!!!!
Date: Tue, 09 Sep 2003 17:14:19 +0200


Tue, 9 Sep 2003 18:00:10 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "CosteC"
<costec_at_nospam_[no_spam]konto.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

prosty owszem. dokladny eeee.... no :) wiecie :)
Aaa tam. Zasilacz impulsowy to nie apteka :-))) Za to ludzie od radia
moga miec z tym rzeczywiscie klopoty.

BTW jest z EdW.
Fajny rym :-)))

========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai