Protel SE



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "colok" <colok_at_nospam_mw.mil.pl>
Subject: Protel SE
Date: Sat, 13 Oct 2001 09:06:07 +0200


JAk zrobić otwór na płytce który nie ma być metalizowany?

Colok



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: =?iso-8859-1?Q?Mieczys=B3aw?= Butkiewicz <mbut_at_nospam_wp.pl>
Subject: Re: Protel SE
Date: Sat, 13 Oct 2001 12:11:37 +0200


ustaw warstwe Top Layer

colok wrote:

JAk zrobić otwór na płytce który nie ma być metalizowany?

Colok


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "JarekW" <jarekwis_at_nospam_friko3.onet.pl>
Subject: Re: Protel SE
Date: Sat, 13 Oct 2001 13:53:36 +0200


Standard jest taki:
Otwory metalizowane maja pad równy srednicy otworu,
czyli X-size=Y-size=Hole Size
( tak aby warstwa solder maski byla O.K.)
oraz ew. w zakladce Advanced odznaczasz Plated.

Plated ON - otwór metalizowany
Plated OFF - otwór niemetalizowany
PTH (plated through hole) - otwór przelotowy metalizowany
NPTH (not plated through hole) - otwór przelotowy niemetalizowany

pozdrawiam,
JarekW



Uzytkownik "Mieczysław Butkiewicz" <mbut_at_nospam_wp.pl> napisal w wiadomosci news:3BC81358.6F542D41_at_nospam_wp.pl...
ustaw warstwe Top Layer

colok wrote:

JAk zrobić otwór na płytce który nie ma być metalizowany?

Colok




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
Date: Sat, 13 Oct 2001 19:07:58 +0200
From: Ireneusz Niemczyk <i.niemczyk_at_nospam_multispedytor.com.pl>
Subject: Re: Protel SE


To i ja jeszcze zapytam.....czy można w 99SE oraz w jaki sposób wygenerować maski tak, aby przelotki
były kryte ?
--
PZD, Irek.N.



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Andy" <anok_at_nospam_ceti.pl>
Subject: Re: Protel SE
Date: Sun, 14 Oct 2001 00:12:18 +0200


"Ireneusz Niemczyk" <i.niemczyk_at_nospam_multispedytor.com.pl> wrote in message
news:3BC874ED.96CBC769_at_nospam_multispedytor.com.pl...
To i ja jeszcze zapytam.....czy można w 99SE oraz w jaki sposób
wygenerować maski tak, aby przelotki
były kryte ?
--

wlasciwosci przelotki
tam gdzie sa wymiary, srednica otworu

"Tenting" - zaznaczyc ptaszka

Andrzej





Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
Date: Sun, 14 Oct 2001 00:44:33 +0200
From: Ireneusz Niemczyk <i.niemczyk_at_nospam_multispedytor.com.pl>
Subject: Re: Protel SE


THX :)
--
PZD, Irek.N.