Palnik ksenonowy - ja rozpoznać + i - ?????



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Miszo" <mt24066_at_nospam_sgh.waw.pl>
Subject: Palnik ksenonowy - ja rozpoznać + i - ?????
Date: Wed, 31 Oct 2001 02:07:43 +0100


Witam!
Jak rozpoznać z której strony palnika ksenonowego jest +, a z ktorej -?
Z gory dziekuje za informacje!



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Grzegorz Kurczyk" <control_at_nospam_post.pl>
Subject: Re: Palnik ksenonowy - ja rozpoznać + i - ?????
Date: Wed, 31 Oct 2001 07:51:03 +0100


Użytkownik "Miszo" <mt24066_at_nospam_sgh.waw.pl> napisał w wiadomości
news:9rnino$9n7$1_at_nospam_news.tpi.pl...
Witam!
Jak rozpoznać z której strony palnika ksenonowego jest +, a z ktorej -?
Witam
Przyjrzyj się elektrodom. Jeśli są takie same, to biegunowość jest dowolna.
Zerknij też czy elektroda zapłonowa (srebrne napylenie na szkle) jest
symetryczna względem elektrod głównych. Niekiedy była ona bliżej ujemnej
elektrody roboczej.

--
Pozdrawiam
Grzegorz

http://www.control.slupsk.pl
ftp://ftp.control.slupsk.pl
grzes_at_nospam_control.slupsk.pl
Gadu-Gadu: 1445218

P.S. Czy ten palnik ma jakiś konkretny typ ? Jak wygląda ? Prosty, czy
"podkówka" ?




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "musk" <elstach_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Palnik ksenonowy - ja rozpoznać + i - ?????
Date: Wed, 31 Oct 2001 16:33:49 +0100


a jak to ruski IFK to ma male wytloczenia znakow "+" i "-", z kolei jak to
palnik od aparatu fotograficznego to powinien miec kabelki czerwony i
czarny, czerwony to + czarny - ;)
pozdr
--
musk



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Marek Lewandowski" <locust_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Palnik ksenonowy - ja rozpoznać + i - ?????
Date: Wed, 31 Oct 2001 17:04:37 +0100


Użytkownik "musk" <elstach_at_nospam_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:9rp5k8$qa8$1_at_nospam_news.onet.pl...
a jak to ruski IFK to ma male wytloczenia znakow "+" i "-",
A jak nie ma (bo np. sztanca nie dobiła itp - miałem taki) to IFK poznaje
się po tym, że "-" jest nieco dłuższy i wystaje nad blachę doprowadzenia od
elektrody zapłonowej.

--
Marek Lewandowski ICQ UIN: 10139051
locust_at_nospam_poczta.onet.pl
http://locust.republika.pl