Zasilacze ATX



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Przemo" <pk314_at_nospam_wp.pl>
Subject: Zasilacze ATX
Date: Thu, 24 Oct 2002 11:25:42 +0200


Witam
Czy w sieci można trafić jakiś schemat ?
Byłoby fajnie gdyby z układem DBL494.
Uzbierałem tego cały karton i czas się za to zabrać :-)
Pozdrawiam
Przemo



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "szorterek" <szorterek_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Zasilacze ATX
Date: Thu, 24 Oct 2002 12:48:49 +0200



Użytkownik "Przemo" <pk314_at_nospam_wp.pl> napisał w wiadomości
news:ap8gdi$5fk$1_at_nospam_news.tpi.pl...
Witam
Czy w sieci można trafić jakiś schemat ?
Byłoby fajnie gdyby z układem DBL494.
Uzbierałem tego cały karton i czas się za to zabrać :-)
Pozdrawiam
Przemo

Witam.
Mam 200W ATX na TL494na jutro mogę zeskanować.

Szorterek



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "EM" <edim123_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Odp: Zasilacze ATX
Date: Thu, 24 Oct 2002 14:14:46 +0200


Czy w sieci można trafić jakiś schemat ?
Byłoby fajnie gdyby z układem DBL494.

Przesylam schematy, ktore krazyly po sieci na priv...
pozdr
EM



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Rafaello\(Gdansk\)" <nora_at_nospam_cefarm.pl>
Subject: Re: Zasilacze ATX
Date: Thu, 24 Oct 2002 14:55:34 +0200


eee tam zaraz schemat... to banalne urzadzonko wiec wystarczy multimetr
lutownica i troche cierpliwosci :)



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Przemo" <pk314_at_nospam_wp.pl>
Subject: Re: Zasilacze ATX
Date: Thu, 24 Oct 2002 18:20:49 +0200


Można i tak .
Jakieś 10 lat temu też tak myslałem .
Bywa , że czas leczy ...
Pozdrawiam
Przemo

Użytkownik Rafaello(Gdansk) <nora_at_nospam_cefarm.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ap8qjf$7a3$1_at_nospam_news.tpi.pl...
eee tam zaraz schemat... to banalne urzadzonko wiec wystarczy multimetr
lutownica i troche cierpliwosci :)





Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Przemo" <pk314_at_nospam_wp.pl>
Subject: Re: Zasilacze ATX
Date: Thu, 24 Oct 2002 18:22:40 +0200



BTW
Temat uważam za zamknięty i dziękuje kolegom EW i Marcinowi
Wielkie dzieki
Przemo



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Xyloo" <xyloo_at_nospam_o2.pl>
Subject: Re: Zasilacze ATX
Date: Thu, 24 Oct 2002 17:44:47 +0200


eee tam zaraz schemat... to banalne urzadzonko wiec wystarczy multimetr
lutownica i troche cierpliwosci :)

zachecajaca opinia,
musze wiec zabrac sie i za mojego grata.
moze kolga zechce podzielic sie jakimis uwagami
lub podpowie co i jak sprawdzic po kolei??


pozdrawiam
Xyloo