Autoalarm Prestige APS 400MX



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Domin" <dprzyb_at_nospam_tlen.pl>
Subject: Autoalarm Prestige APS 400MX
Date: Wed, 30 Oct 2002 09:46:06 +0100


Witam.

Od jakichś dwóch lat w/w alarm sprawia coraz większy problem. Mianowicie
stopniowo maleje zasieg dzialania pilota. Sądziłem że to wina baterii
(12V) - ale po wsadzeniu nowej nic sie nie zmienilo. Na początku dzialal z
odleglosci dobrych 40-50 m a teraz chwyta często dopiero za 5-6 razem i to
stojąc 2-3 metry od auta. Dioda na pilocie mruga - tak jakby poprawnie
nadawał... Zauważyłem też czasami dziwną rzecz - np. stoję 15m od auta i
wciskam, wciskam i kicha. Ale po mocnym stuknięciu pilotem w twardą
powierzchnię i wciśnięciu przycisku - chwyta za pierwszym razem!! Co to może
być? (posiadam dwa oryginalne piloty i każdy z nich zachowuje się tak
samo!!).
Piloty walnięte czy też centralka?

Pzdr
Domin



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Marek Lewandowski <nospamabuse_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Autoalarm Prestige APS 400MX
Date: Wed, 30 Oct 2002 09:49:16 +0100


Domin wrote:

Piloty walnięte czy też centralka?

rozbierz pilota i obejrzyj:
tentego)
--
Marek Lewandowski ICQ# 10139051/GG# 154441
locustXpoczta|onet|pl
http://locust.republika.pl
[! Odpowiadaj pod cytatem. Tnij cytaty. Podpisuj posty. !]

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Domin" <dprzyb_at_nospam_tlen.pl>
Subject: Re: Autoalarm Prestige APS 400MX
Date: Wed, 30 Oct 2002 10:06:54 +0100


Marek Lewandowski napisał :

rozbierz pilota i obejrzyj:
- czy nie ma śladów korozji miedzi
- jak wygldają cynowane połączenia (matowe?)
- czy jest tam jakiś trymerek (nie kręć!)
- czy styki baterii dobrze ją trzymają (mogły przysiąść i kontakt jest
tentego)

Juz go rozkrecalem wczesniej. Przeczyściłem i dogiąłem styki baterii i
przelutowałem wszystkie łączenia (oprócz SMD). Scieżki wyglądają na ok. No i
jest trymerek - nie ruszony :-)
Tylko że ciągle to samo (a w zasadzie to coraz gorzej).
Dzisiaj wykopałem spod deski rozdzielczej centralkę - oczyściłem styki,
podoginałem co trzeba - i nic... :-(

Domin



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "jerry1111" <jerry1111_at_nospam_wp.pl>
Subject: Re: Autoalarm Prestige APS 400MX
Date: Wed, 30 Oct 2002 11:12:51 +0100


rozbierz pilota i obejrzyj:
- czy nie ma śladów korozji miedzi
- jak wygldają cynowane połączenia (matowe?)
- czy jest tam jakiś trymerek (nie kręć!)

Chyba trzeba bedzie pokrecic. Tylko jak to
zrobic 'zdalnie' bo autor chyba za bardzo nie kumaty,
a jak zacznie dla jakiegos krotkofalowca
siac na 433M to bedzie wojna :-)

jerry



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Gabry$ M." <dominik_at_nospam_jordan.krakow.pl>
Subject: Odp: Autoalarm Prestige APS 400MX
Date: Wed, 30 Oct 2002 12:57:40 +0100


Witac!

Pilociki stare, uzywane, stukane, wilgoc powietrza, kieszeni ;)
trymerki zanieczyszczone, odstrojone, prawdopodobnie
nie do nastrojenia - rozjezdzaja sie.

Wylutowac trymerki, zmierzyc pojemnosc, kupic nowe,
wlutowac, zestroic, musza 3mac czestotliwosc.

Pozdrawiam, Gabriel M.



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: paparuka_at_nospam_naszdziennik.pl (propeler)
Subject: Re: Autoalarm Prestige APS 400MX
Date: 30 Oct 2002 17:37:47 +0100


Domin napisał:
Od jakichś dwóch lat w/w alarm sprawia coraz większy problem.
Wciskam, wciskam i kicha. Ale po mocnym stuknięciu pilotem w twardą
powierzchnię i wciśnięciu przycisku - chwyta za pierwszym razem!

Fabrycznie nowy pilot Cobra po kilku dniach zaczął szwankować: pomagało
dopiero rozbieranie go i naciskanie switcha na płytce. Po wjechaniu na
stół operacyjny wszystko było ok., dopiero obdukcja pod lupą zwróciła
uwagę na podejrzanie wyglądający rezystorek SMD. Istotnie, po
odlutowaniu odpadła jedna z jego okładzin. Po wlutowaniu innego pilot
jest jak nowonarodzony...

--
pzdr.//
(//)
//propeler
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.elektronika


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Domin" <dprzyb_at_nospam_tlen.pl>
Subject: Re: Autoalarm Prestige APS 400MX
Date: Thu, 31 Oct 2002 10:21:41 +0100


Dziękuję wszystkim za sugestie i rady... Winnym całej sytuacji - raczej na
100% - jest jednak trymerek. Wczoraj potraktowałem go WD-40 i przez jakiś
czas pilot działał jak nowy... Niestety dzisiaj rano znów zaczął broić. Bez
wymianki się jednak nie obejdzie.

Pzdr
Domin