protel dxp - wlasne elementy i ich widok w 3D
Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl
From: "BartekK" <sibi_at_nospam_terror.org.pl>
Subject: protel dxp - wlasne elementy i ich widok w 3D
Date: Wed, 12 Nov 2003 21:32:25 +0100
mam taki problemik - tworze ukladzik w protelu (schemat) z tego powstaje
plytka (kilka wersji) i tu gosc ktory za to placi - chce miec koniecznie
ladne 3D takiej plytki - nie ma sprawy bo w protelu dxp jest Board in 3D
ale - nie wszystkie elementy maja "widoki" 3d - jedynie ich otworki/punkty
lutownicze i TopOverlay sie pojawia, a nie ma elementu... Zwlaszcza dotyczy
to przezemnie tworzonych elementow od zera...
w ustawieniach elementow (w pcb-library) jest cos takiego w Component
properities - Height (wysokosc?) - ale nawet te (np opornik SMD R2012-0805)
ktore maja widok 3D maja tam podana wysokosc 0mil ....
czy ktos rozgryzl gdzie sa ukryte (i jak tworzyc wlasne) widoczki elementow
3D ? przynajmniej niech scalak bedzie prostokatem itp... (choc np taki
opornik ma ladne nozki, kod paskowy itd - wiec mozna... )
zeby nie rysowac w autocadzie od nowa dwustu elementow ...
--
Bartlomiej Kuznieski tel +48 696 455098
sibi_at_nospam_sibi.cfu.com.pl GG# 23319
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!uw.edu.pl!news.pw.edu.pl!not-for-mai
From: BLE_Maciek <i80c586_at_nospam_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Subject: Re: protel dxp - wlasne elementy i ich widok w 3D
Date: Thu, 13 Nov 2003 21:50:31 +0100
Wed, 12 Nov 2003 21:32:25 +0100 jednostka biologiczna o nazwie
"BartekK" <sibi_at_nospam_terror.org.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:
czy ktos rozgryzl gdzie sa ukryte (i jak tworzyc wlasne) widoczki elementow
3D ? przynajmniej niech scalak bedzie prostokatem itp... (choc np taki
opornik ma ladne nozki, kod paskowy itd - wiec mozna... )
zeby nie rysowac w autocadzie od nowa dwustu elementow ...
Ja tam tego protela nie mam, ale podobno rysowanie 3D plytki jest
oparte na starym dobrym Pov-ray'u. Poszukaj gdzies w katalogu z
programem - moze sa pliki z rozszerzeniem *.pov. Niewykluczone ze maja
inne rozszerzenia, ale poszukaj i pozagladaj we wszystki podejrzane.
Plik sceny w Pov rayu przypomina na pierwszy rzut oka kod w C.
Wystepuja nawiasy { } tylko sa ine rzecz w nich :-)
Np.
sphere<1,1,1>
{
translate<2,-1,3>
scale <0.5,2,1>
texture ...
}
sorki jak cos pokrecilem, juz dawno nie robilem zadnej scenki w
Pov-rayu.
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
From: "BartekK" <sibi_at_nospam_terror.org.pl>
Subject: Re: protel dxp - wlasne elementy i ich widok w 3D
Date: Thu, 13 Nov 2003 21:58:59 +0100
czy ktos rozgryzl gdzie sa ukryte (i jak tworzyc wlasne) widoczki
elementow
3D ? przynajmniej niech scalak bedzie prostokatem itp... (choc np taki
Ja tam tego protela nie mam, ale podobno rysowanie 3D plytki jest
oparte na starym dobrym Pov-ray'u. Poszukaj gdzies w katalogu z
programem - moze sa pliki z rozszerzeniem *.pov. Niewykluczone ze maja
chyba nie moge nic takiego znalezc... Wiec pytanie nadal aktualne...
--
Bartlomiej Kuznieski tel +48 696 455098
sibi_at_nospam_sibi.cfu.com.pl GG# 23319
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
From: "BartekK" <sibi_at_nospam_terror.org.pl>
Subject: Re: protel dxp - wlasne elementy i ich widok w 3D
Date: Sun, 16 Nov 2003 01:55:38 +0100
problem zostal rozwiazany....
Wystarczy zeby tworzac element, jego obrys wykonac w warstwie "mechanical 1"
i dac mu jakas niewielka grubosc np 1mill - pojawi sie szary prostokat, o
wysokosci jakiestam jak reszta elementow typowych...
a wysokosc elementu w element properities wogole nie jest istotna...
--
Bartlomiej Kuzniewski tel +48 696 455098
sibi_at_nospam_sibi.cfu.com.pl GG# 23319
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai