jak zrobic ładny prostokat w metalu ??



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "gib" <gib6_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: jak zrobic ładny prostokat w metalu ??
Date: Tue, 16 Dec 2003 18:27:13 +0100


Witam
Pytanie jak w tytule. Ma to byc na wysteorwanie diodowe(diody prostokatne)
wszystkie w jednym prostokącie. Niemam pomysłu jak to zrobić zeby przegi nie
były poszarpane lub nierówne.
pozdr



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Ireneusz Niemczyk <Adres_at_nospam_powszukaj.w.archiwum>
Subject: Re: jak zrobic =?iso-8859-2?Q?=B3adny?= prostokat w metalu ??
Date: Wed, 17 Dec 2003 19:26:38 +0100


Pytanie jak w tytule. Ma to byc na wysteorwanie diodowe(diody prostokatne)
wszystkie w jednym prostokącie. Niemam pomysłu jak to zrobić zeby przegi nie
były poszarpane lub nierówne.

Jakim zapleczem dysponujesz? Masz pilnik (drobny), stalowy linial, imadło?

__
Pzd, Irek.N.


========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: ladzk_at_nospam_waw.pdi.net (Dariusz K. Ladziak)
Subject: Re: jak zrobic ładny prostokat w metalu ??
Date: Wed, 17 Dec 2003 23:23:38 GMT


On Tue, 16 Dec 2003 18:27:13 +0100, "gib" <gib6_at_nospam_poczta.onet.pl> wrote:

Witam
Pytanie jak w tytule. Ma to byc na wysteorwanie diodowe(diody prostokatne)
wszystkie w jednym prostokącie. Niemam pomysłu jak to zrobić zeby przegi nie
były poszarpane lub nierówne.

Jeden, sto, tysiac tych prostokatow?
Generalnie metody sa trzy. Mozna wyciac na prasie uzywajac
prostokatnego wykrojnika (dla przecietnej diody mozna to rozbic bez
specjalnych zabiegow w blasze powiedzmy do grubosci 1mm). Potrzebne sa
Moznaprzewiercic i nastepnie przeciagac prostokatnym ciagadlem.
Potrzebny komplet ciagadel...
I na koniec mozna mozolnie wypilowac. POtrzebna wiertarka, wiertlo i
pare iglakow. I kupa cierpliwosci oraz czucia w palcach - w warunkach
amatorskich jest to jedyna metoda - a zeby brzegi postrzepione nie
byly to po prostu trzeba patrzec co sie robi.

--
Darek

========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: jerry1111 <stop_this_spam_jerry1111_remove_at_nospam_remove.wp.pl>
Subject: Re: jak zrobic ładny prostokat w metalu ??
Date: Thu, 18 Dec 2003 10:27:00 +0100


I na koniec mozna mozolnie wypilowac. POtrzebna wiertarka, wiertlo i

A nie mozna laserkiem? Jak male oblozenie maszyny, to zrobia od reki.


--
Jerry

========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!news-fra1.dfn.de!news0.de.colt.net!news.ipv6.iphh.net!iphh.net!news.belwue.de!feed.news.tiscali.de!newsfeed01.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Tomasz Fangrat" <belt_at_nospam_plug.atn.pl>
Subject: Re: jak zrobic ładny prostokat w metalu ??
Date: Thu, 18 Dec 2003 11:53:22 GMT



Jeden, sto, tysiac tych prostokatow?
Generalnie metody sa trzy. Mozna wyciac na prasie uzywajac
prostokatnego wykrojnika (dla przecietnej diody mozna to rozbic bez
specjalnych zabiegow w blasze powiedzmy do grubosci 1mm). Potrzebne sa
- prasa i wykrojniki...
Moznaprzewiercic i nastepnie przeciagac prostokatnym ciagadlem.
Potrzebny komplet ciagadel...
I na koniec mozna mozolnie wypilowac. POtrzebna wiertarka, wiertlo i
pare iglakow. I kupa cierpliwosci oraz czucia w palcach - w warunkach
amatorskich jest to jedyna metoda - a zeby brzegi postrzepione nie
byly to po prostu trzeba patrzec co sie robi.

--
> Darek
Można użyć małego frezu palcowego , a w razie braku frezarki pokombinować z
wiertarką na statywie i prowadnikami ....
-Tomek



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!uw.edu.pl!news.pw.edu.pl!news.itl.waw.pl!not-for-mai

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Jacek R. Radzikowski" <jacek_at_nospam_spamer.die.die.die.piranet.org>
Subject: Re: jak zrobic =?ISO-8859-2?Q?=B3adny?= prostokat w metalu ??
Date: Thu, 18 Dec 2003 17:11:04 +0000 (UTC)


Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_nospam_waw.pdi.net> wrote:
[...]
I na koniec mozna mozolnie wypilowac. POtrzebna wiertarka, wiertlo i
pare iglakow. I kupa cierpliwosci oraz czucia w palcach - w warunkach
amatorskich jest to jedyna metoda - a zeby brzegi postrzepione nie
byly to po prostu trzeba patrzec co sie robi.

Polecam w miarę szeroki i drobny pilnik, najlepiej z tarką także na
bokach. Iglaki nadają się do wykańczania rogów i wygładzenia krawędzi,
ale piłowanie nimi całego otworu moze być niebezpieczne. Mi zawsze
udawało się gdzieś docisnać troszeczkę za mocno i wychodziły "ząbki".
Szeroki pilnik nie jesst aż tak bardzo wrażliwy na nacisk.

pzdr.
j.



========
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mai