Re: Zaklocenia od instalacji samochodowej



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl z bramk± pl.misc.elektronika!

Poprzedni Następny
Wiadomość
spis tre¶ci
From: gred_at_nospam_amg.gda.pl (Grzegorz Redlarski)
Subject: Re: Zaklocenia od instalacji samochodowej
Date: Thu, 17 Jul 1997 01:01:42 GMT


On Wed, 9 Jul 1997 12:50:10 +0200, "Tomasz Walach"
<walach_at_nospam_net.emag.katowice.pl> wrote:

Moze ktos jest w posiadaniu schematu ukladziku do likwidacji zaklocen w
sprzecie grajacym w samochodzie (tzw. efektu piszczenia). Prosze o pomoc na

Jesli chodzi o piszczenie od regulatora alternatora (mozna to poznac
po tym, ze zalezy ono od obrotow silnika i praktycznie zanika na biegu
jalowym - zwlaszcza gdy sa wlaczone swiatla), to skuteczny powinien
byc dlawik wlaczony w szereg z przewodem zasilajacym. Mozna tez
probowac ciagnac plus bezposrednio z akumulatora, ale sam tego nie
sprawdzalem.

Przy okazji, moze ktos sie orientuje czy regulatory elektroniczne tez
tak sieja jak te tradycyjne elektromagnetyczne?

gr


Grzegorz Redlarski (Gdańsk)
mailto:gred_at_nospam_amg.gda.pl (iso8859-2)
http://www.amg.gda.pl/~gred/
http://www.polbox.com/g/gred/


Poprzedni Następny
Wiadomość
spis tre¶ci
From: Pawel <MikroSysteM_at_nospam_WriteMe.com>
Subject: Re: Zaklocenia od instalacji samochodowej
Date: Thu, 17 Jul 1997 12:10:11 +0200


Grzegorz Redlarski wrote:

On Wed, 9 Jul 1997 12:50:10 +0200, "Tomasz Walach"
<walach_at_nospam_net.emag.katowice.pl> wrote:
sprawdzalem.

Przy okazji, moze ktos sie orientuje czy regulatory elektroniczne tez
tak sieja jak te tradycyjne elektromagnetyczne?


Mam nowego Seata Ibize. Regulator ma elektroniczny, a sieje jak siedem
nieszczesc.


--
============================================================
MikroSysteM Pawel Rosiak
01-499 Warszawa 46 MikroSysteM_at_nospam_WriteMe.com
Po. Box. 44
http://www.polbox.pl/users/pawros
============================================================
CONGRESS.SYS Corrupted. Re-boot the Washington D.C (Y / N) ?

Poprzedni Następny
Wiadomość
spis tre¶ci
From: gadget_at_nospam_tytan.umcs.lublin.pl
Subject: Re: Zaklocenia od instalacji samochodowej
Date: 18 Jul 1997 06:04:53 GMT


In <33CDEF83.1E54_at_nospam_WriteMe.com>, Pawel <MikroSysteM_at_nospam_WriteMe.com> writes:
Grzegorz Redlarski wrote:

On Wed, 9 Jul 1997 12:50:10 +0200, "Tomasz Walach"
<walach_at_nospam_net.emag.katowice.pl> wrote:
sprawdzalem.

Przy okazji, moze ktos sie orientuje czy regulatory elektroniczne tez
tak sieja jak te tradycyjne elektromagnetyczne?


Mam nowego Seata Ibize. Regulator ma elektroniczny, a sieje jak siedem
nieszczesc.


--
> ============================================================
> MikroSysteM Pawel Rosiak
> 01-499 Warszawa 46 MikroSysteM_at_nospam_WriteMe.com
> Po. Box. 44
> http://www.polbox.pl/users/pawros
> ============================================================
> CONGRESS.SYS Corrupted. Re-boot the Washington D.C (Y / N) ?


Regulatory elektroniczne zasadniczo pozbawione sa zakucen
jezeli sieja to oznacza ze jest uszkodzony sam kiedys zrobilem kilka
i z jednego wyszla zajebista zaklucarka pasmo jego bylo niezle od fal
dlugich po 1GHznaprawde w promieniu 500m nic chyba niedalo sie odebrac
Poczciwe pierdzenie w radiu moze byc spowodowane instalacja zaplonowa
nalezy ustalic czy pochodza od alternatora czy od zaplonu.latwo mozna
to zrobicna chwile luzujac alternator tak aby pasek nienapedzal go
jezeli zaklucenia znikly to napewno jest zrudlem alternator.

gad

Poprzedni Następny
Wiadomość
spis tre¶ci
From: "Miron" <mirjan_at_nospam_polbox.com>
Subject: Re: Zaklocenia od instalacji samochodowej
Date: 20 Jul 1997 21:55:17 GMT




Grzegorz Redlarski <gred_at_nospam_amg.gda.pl> napisał(a) w artykule
<33dbb2cd.17603110_at_nospam_news.icm.edu.pl>...
On Wed, 9 Jul 1997 12:50:10 +0200, "Tomasz Walach"
<walach_at_nospam_net.emag.katowice.pl> wrote:

Moze ktos jest w posiadaniu schematu ukladziku do likwidacji zaklocen w
sprzecie grajacym w samochodzie (tzw. efektu piszczenia). Prosze o pomoc
na

Jesli chodzi o piszczenie od regulatora alternatora (mozna to poznac
po tym, ze zalezy ono od obrotow silnika i praktycznie zanika na biegu
jalowym - zwlaszcza gdy sa wlaczone swiatla), to skuteczny powinien
byc dlawik wlaczony w szereg z przewodem zasilajacym. Mozna tez
probowac ciagnac plus bezposrednio z akumulatora, ale sam tego nie
sprawdzalem.

ciagniecie plusa z akumulatora nie zlikwiduje pisku z alternatora,
sprawdzalem