Rockwell 28Kbps z USA ? różnice standardów czy uszkodzony modem?
Modem z USA
From: "Faza" <krakers_at_nospam_fox.ds14.agh.edu.pl>
Subject: Modem z USA
Date: 20 Dec 1997 12:21:34 GMT
Mam modem kupiony w USA (Rockwell 28Kbps) niestety za nic w świecie nie
chce zacząć działać. Czy może to być spowodowane jakąś różnicą standardów
obowiązujących w telefonii w USA i u nas, czy raczej po prostu modem jest
zepsuty?
Będę wdzięczny za udzielenie mi odpowiedzi na to pytanie, a jeszcze
bardziej jeżeli ktoś napisze co na to poradzić (poza zakupem nowego modemu
w Polsce).
FAZA
krakers_at_nospam_fox.ds14.agh.edu.pl
From: Bogdan Drozd <karol_at_nospam_bbs.chip.pl>
Subject: Re: Modem z USA
Date: Sun, 21 Dec 1997 11:11:20 -0800
Faza wrote:
Mam modem kupiony w USA (Rockwell 28Kbps) niestety za nic w świecie nie
chce zacząć działać. Czy może to być spowodowane jakąś różnicą standardów
obowiązujących w telefonii w USA i u nas, czy raczej po prostu modem jest
zepsuty?
Ja używam kupionego w Kanadzie(Motorola), a ich standardy
są take same jak w USA i nie mam żadnych problemów. A więc to nie
wina miejsca zakupu.
--
Bogdan Drozd, Czluchow
mailto:karol_at_nospam_bbs.chip.pl
From: jareka_at_nospam_dawid.com.pl (Jarek Andrzejewski)
Subject: Re: Modem z USA
Date: Sun, 21 Dec 1997 23:32:45 GMT
20 Dec 1997 12:21:34 GMT, "Faza" <krakers_at_nospam_fox.ds14.agh.edu.pl>
napisał(-a):
Mam modem kupiony w USA (Rockwell 28Kbps) niestety za nic w świecie nie
chce zacząć działać. Czy może to być spowodowane jakąś różnicą standardów
obowiązujących w telefonii w USA i u nas, czy raczej po prostu modem jest
zepsuty?
Jak będziesz pisał "nie chce zacząć działać" zamiast "zrobiłem to, to
i to i nie dzieje się to, to i to", to może uda Ci się pomóc. Daj nam
szansę.
ktoś napisze co na to poradzić
na co?
Jarek Andrzejewski
From: Dariusz <gemnet_at_nospam_polbox.com>
Subject: Re: Modem z USA
Date: Tue, 23 Dec 1997 00:32:00 -0800
Faza wrote:
Mam modem kupiony w USA (Rockwell 28Kbps) niestety za nic w świecie nie
chce zacząć działać. Czy może to być spowodowane jakąś rŔtnicą standardów
obowiązujących w telefonii w USA i u nas, czy raczej po prostu modem jest
zepsuty?
Będę wdzięczny za udzielenie mi odpowiedzi na to pytanie, a jeszcze
bardziej jeżeli ktoś napisze co na to poradzić (poza zakupem nowego modemu
Ustaw zworki, ustaw port, ustaw przerwanie na standard wedlug instrukcji
i napisz jakie to ustawienie co nie chodzi.
Na plycie glownej komputera w CMOS zrob wylacz drugi port szeregowy.
Pozycz inny modem i sprawdz czy chodzi z twoim komputerem.
Dariusz