Jak uzyskać 24V w samochodzie ? instrukcje krok po kroku dla początkujących?
Re: DC 12/24V
Date: 27 Jan 1998 10:35:22 EST
From: vwrobel_at_nospam_polbox.com
Subject: Re: DC 12/24V
rds_at_nospam_irc.pl wrote:
Jak wykonac cos takiego? Potrzebne mi 24V w samochodzie.
Prosze lopatologicznie :-)
--
> RDS
>
> mailto:rds_at_nospam_irc.pl
> http://www.ceti.com.pl/~rds
hey
jak lopata to lopata - drugi akumulator pomoze w 100% bez wiekszych
komplikacji ukladu
:)
VAC
From: Robert Dubas <rds_at_nospam_irc.pl>
Subject: Re: DC 12/24V
Date: Tue, 27 Jan 1998 17:05:17 +0100
vwrobel_at_nospam_polbox.com wrote:
rds_at_nospam_irc.pl wrote:
Jak wykonac cos takiego? Potrzebne mi 24V w samochodzie.
Prosze lopatologicznie :-)
--
> > RDS
> >
> > mailto:rds_at_nospam_irc.pl
> > http://www.ceti.com.pl/~rds
> hey
> jak lopata to lopata - drugi akumulator pomoze w 100% bez wiekszych
> komplikacji ukladu
> :)
> VAC
No niby proste jak drut, ale jeszcze przydalby sie drugi alternator, nie?
:-)
--
RDS
mailto:rds_at_nospam_irc.pl
http://www.ceti.com.pl/~rds
From: "Gabriel Drabik" <gabrys_at_nospam_zeus.polsl.gliwice.pl>
Subject: Re: DC 12/24V
Date: Wed, 28 Jan 1998 23:50:40 +0100
> Jak wykonac cos takiego? Potrzebne mi 24V w samochodzie.
> Prosze lopatologicznie :-)
To zalezy jak "duzo" tego 24 potrzebujesz.
Jak malo to na pewno firma MAXIM produkuje
odpowiedniego scalaka, jak troche wiecej
to proponuje 555 dwa tranzystory i dwa duze
kondensatory, jak jeszcze wiecej to
zwiekszyc kondensatory.
Gdy kondensatory przestana sie miescic
w bagazniku to nie pozostaje nic innego jak
zrobic powazna przetwornice, najprosciej
chyba przerobic UPS-a
gabrys.
http://www.polsl.gliwice.pl/~gabrys
From: lis_at_nospam_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis)
Subject: Re: DC 12/24V
Date: Thu, 29 Jan 1998 00:27:32 GMT
On Wed, 28 Jan 1998 23:50:40 +0100, Gabriel Drabik wrote:
Jak wykonac cos takiego? Potrzebne mi 24V w samochodzie.
Prosze lopatologicznie :-)
To zalezy jak "duzo" tego 24 potrzebujesz.
Jak malo to na pewno firma MAXIM produkuje
odpowiedniego scalaka, jak troche wiecej
to proponuje 555 dwa tranzystory i dwa duze
kondensatory, jak jeszcze wiecej to
zwiekszyc kondensatory.
Gdy kondensatory przestana sie miescic
w bagazniku to nie pozostaje nic innego jak
zrobic powazna przetwornice, najprosciej
chyba przerobic UPS-a
A skad - do zamiany 12->24 jedna cewka wystarczy.
tranzystor, dioda, albo taki scalaczek Maxima [pod cewke].
J.
From: lis_at_nospam_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis)
Subject: Re: DC 12/24V
Date: Thu, 29 Jan 1998 00:27:33 GMT
On Tue, 27 Jan 1998 17:05:17 +0100, Robert Dubas wrote:
jak lopata to lopata - drugi akumulator pomoze w 100% bez wiekszych
komplikacji ukladu
No niby proste jak drut, ale jeszcze przydalby sie drugi alternator, nie?
To zalezy po co Ci te 24V :-)
Np - jak nie potrzebujesz, to przelaczasz akumulatory z szeregowo na
rownolegle, i niech sie laduja :-)
J.
From: Robert Dubas <rds_at_nospam_irc.pl>
Subject: Re: DC 12/24V
Date: Thu, 29 Jan 1998 23:10:40 +0100
Jaroslaw Lis <lis_at_nospam_papuga.ict.pwr.wroc.pl> wrote:
On Tue, 27 Jan 1998 17:05:17 +0100, Robert Dubas wrote:
jak lopata to lopata - drugi akumulator pomoze w 100% bez wiekszych
komplikacji ukladu
No niby proste jak drut, ale jeszcze przydalby sie drugi alternator, nie?
To zalezy po co Ci te 24V :-)
Np - jak nie potrzebujesz, to przelaczasz akumulatory z szeregowo na
rownolegle, i niech sie laduja :-)
J.
To w sumie nieglupie :-)
--
RDS
mailto:rds_at_nospam_irc.pl
http://www.ceti.com.pl/~rds