PYTANIE DO SERWISANTOW RTV



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl z bramką pl.misc.elektronika!

Poprzedni Następny
Wiadomoœć
spis treści
From: "Juliusz" <juliusz_at_nospam_wyscigi.multi-ip.com.pl>
Subject: PYTANIE DO SERWISANTOW RTV
Date: Tue, 03 Nov 1998 13:52:01 GMT


Kiedys pisalem, ze w PHILIPSie 100Hz 29" lekko pozaginaly sie rogi obrazu.
Raczej wszystkie jednakowo. Byl gosc z serwisu i powiedzial, ze to wada
konstrukcyjna wszystkich tych 100Hz telewizorow i nic sie nie da zrobic, bo
nie ma takiego parametru do ustawiania z menu serwisowego. Rogi sa zagiete
do wewnatrz. Co panowie radzicie? To nie zabawa bo TV kosztowal 40 baniek 10
miesiecy temu :(
Serwisant powiedzial, ze jedzie na jakies sympozium co PHILIPS organizuje i
moze cos wymysla. Ponoc jest to wina cewek na kinolu ? Boje sie tylko, ze te
rogi jeszcze mocnie sie zagna po nastepnych kilku miesiacach i bedzie kiszka
! A jak sie gwarancja skonczy to bede mogl sobie wiecie co ...

1. Walczyc o wymiane ? - nie ma sensu, bo nowe w sklepach tez maja rogi
pozaginane ale mniej - bo nowe

2. Zadac zwrotu kasy ?

3. Moze jest sposob wyprostowania tego ? Szkoda mi tego TV, bo obraz jest
piekny.


Juliusz




Poprzedni Następny
Wiadomoœć
spis treści
From: jfox_at_nospam_friko6.onet.pl (J.F.)
Subject: Re: PYTANIE DO SERWISANTOW RTV
Date: Wed, 04 Nov 1998 00:20:23 GMT


On Tue, 03 Nov 1998 13:52:01 GMT, Juliusz wrote:
Kiedys pisalem, ze w PHILIPSie 100Hz 29" lekko pozaginaly sie rogi obrazu.
Raczej wszystkie jednakowo. Byl gosc z serwisu i powiedzial, ze to wada
konstrukcyjna wszystkich tych 100Hz telewizorow i nic sie nie da zrobic, bo
nie ma takiego parametru do ustawiania z menu serwisowego. Rogi sa zagiete
do wewnatrz. Co panowie radzicie? To nie zabawa bo TV kosztowal 40 baniek 10
miesiecy temu :(
Serwisant powiedzial, ze jedzie na jakies sympozium co PHILIPS organizuje i
moze cos wymysla. Ponoc jest to wina cewek na kinolu ? Boje sie tylko, ze te
rogi jeszcze mocnie sie zagna po nastepnych kilku miesiacach i bedzie kiszka
! A jak sie gwarancja skonczy to bede mogl sobie wiecie co ...

Dokladnie. Zadac usuniecia wad z tytulu rekojmi - zobaczysz jak sie
serwis nagle zorientuje jak sie to usuwa. Jesli wymienia
odbiornik - to za drugim razem Ty decydujesz czy wolisz trzeci, czy
gotowke.

3. Moze jest sposob wyprostowania tego ? Szkoda mi tego TV, bo obraz jest
piekny.

Jak dostaniesz pieniadze z powrotem, to beda inne, tansze, ladniejsze,
niezawijajace - tylko wybierac :-)

J.


Poprzedni Następny
Wiadomoœć
spis treści
From: "Juliusz" <juliusz_at_nospam_wyscigi.multi-ip.com.pl>
Subject: Re: PYTANIE DO SERWISANTOW RTV
Date: Wed, 04 Nov 1998 03:12:22 GMT



J.F. napisał(a) w wiadomoœci: <36749a04.23857375_at_nospam_news.ict.pwr.wroc.pl>...

Dokladnie. Zadac usuniecia wad z tytulu rekojmi - zobaczysz jak sie
serwis nagle zorientuje jak sie to usuwa. Jesli wymienia
odbiornik - to za drugim razem Ty decydujesz czy wolisz trzeci, czy
gotowke.


Tak fajnie, ale nawet dzisiaj bylem w 2 sklepach i widzialem i ten moj
model, model o syferke w gore i ten z pro logic i pipem. I kurcze wszystkie
maja te rogi zawiniete. Niektore ledwo widoczne (ale pewnie sie pogorszy), a
niektore jeszcze bardziej upierdliwie, bo nie dosc, ze maja rogi pozawijane
to jeszcze siodlo w srodku :))

Wlasciwie w formacie 16:9 nie da sie ogladac z komputerowego DVD - tak mnie
to denerwuje. Dzwonilem do serwisu jeszcze raz i powiedzieli mi, ze im wisi
czy mi kinol wymienia czy nie, ale ten nowy bedzie taki sam, bo PHILIPS dal
dupy z cewkami i tyle ...

Mysle co tu zrobic ....

Mam 24 miesiace gwarancji na niego i pierwszy rok uplywa 27 grudnia.

Doradzcie szybko - szczegolnie cenne beda opinie tych co naprawiaja
telewizory i wiedza o co mi chodzi ...

Juliusz




Poprzedni Następny
Wiadomoœć
spis treści
From: "Robert Q." <qciak_at_nospam_friko3.onet.pl>
Subject: Re: PYTANIE DO SERWISANTOW RTV
Date: Wed, 04 Nov 1998 10:35:09 GMT


Juliusz napisał(a) w wiadomości: <5UD%1.7768$54.1533342_at_nospam_news.tpnet.pl>...
Kiedys pisalem, ze w PHILIPSie 100Hz 29" lekko pozaginaly sie rogi obrazu.
<ciach>

prawdopodobnie mam taki sam odbiornik i takie same kłopoty, z tym tylko, że
gdy go kupowałem zagięć praktycznie nie było, a po 10 miesiącach są bardzo
wyraźne. Dlatego zwalanie wyłącznie na cewki wydają się być tylko wykrętem
serwisu, do którego niedługo się też odezwę.
qciak_at_nospam_friko3.onet.pl




Poprzedni Następny
Wiadomoœć
spis treści
From: "Juliusz" <juliusz_at_nospam_wyscigi.multi-ip.com.pl>
Subject: Re: PYTANIE DO SERWISANTOW RTV
Date: Wed, 04 Nov 1998 14:51:51 GMT



Robert Q. napisał(a) w wiadomości: ...
Juliusz napisał(a) w wiadomości: <5UD%1.7768$54.1533342_at_nospam_news.tpnet.pl>...
Kiedys pisalem, ze w PHILIPSie 100Hz 29" lekko pozaginaly sie rogi
obrazu.
<ciach>

prawdopodobnie mam taki sam odbiornik i takie same kłopoty, z tym tylko, że
gdy go kupowałem zagięć praktycznie nie było, a po 10 miesiącach są bardzo
wyraźne. Dlatego zwalanie wyłącznie na cewki wydają się być tylko wykrętem
serwisu, do którego niedługo się też odezwę.


Ha, mnie tez sie wydawalo, ze rogow nie bylo jak go kupowalem, ale teraz
jest zle !

J




Poprzedni Następny
Wiadomoœć
spis treści
From: "Sylwester Łazar" <alpro_at_nospam_home.pl>
Subject: Re: PYTANIE DO SERWISANTOW RTV
Date: 6 Nov 1998 19:03:48 GMT


gdy go kupowałem zagięć praktycznie nie było, a po 10 miesiącach są
bardzo
wyraźne. Dlatego zwalanie wyłącznie na cewki wydają się być tylko
wykrętem
serwisu, do którego niedługo się też odezwę.
--
Sylwester Łazar
electronics engineer
http://alpro.home.pl
alpro_at_nospam_home.pl
____________________________________________
//ALPRO//- Projektowanie Systemów Elektronicznych
tel/fax: (061) 8223-788
____________________________________________

> >gdy go kupowałem zagięć praktycznie nie było, a po 10 miesiącach są
bardzo
> >wyraźne. Dlatego zwalanie wyłącznie na cewki wydają się być tylko
wykrętem
> >serwisu, do którego niedługo się też odezwę.
>
>
> Ha, mnie tez sie wydawalo, ze rogow nie bylo jak go kupowalem, ale teraz
> jest zle !
>
> J
>
>
>
>

Poprzedni Następny
Wiadomoœć
spis treści
From: "Katarzyna Tews" <katet_at_nospam_friko6.onet.pl>
Subject: Re: PYTANIE DO SERWISANTOW RTV
Date: 6 Nov 1998 22:15:20 GMT


gdy go kupowałem zagięć praktycznie nie było, a po 10 miesiącach są
bardzo
To raczej kondensator.

--
Sylwester Łazar
electronics engineer
http://alpro.home.pl
alpro_at_nospam_home.pl
____________________________________________
//ALPRO//- Projektowanie Systemów Elektronicznych
tel/fax: (061) 8223-788
____________________________________________


Poprzedni Następny
Wiadomoœć
spis treści
From: Jedrzej Chmielewski <jedrzejc_at_nospam_telmax.com.pl>
Subject: Re: PYTANIE DO SERWISANTOW RTV
Date: Wed, 04 Nov 1998 11:08:18 GMT


Mozesz zazadac zwrotu pieniedzy i kup telewizor konkurencji,
po prostu. Szkoda czasu w naprawy, a tlumaczenie ze kazdy model
tak ma niech cie nie zniecheca, bo prawnie nie ma to zadnego
znaczenia. Zadasz wymiany telewizora na sprawny, bez wady
w postaci zaginania obrazu. Cokolwiek ci odpowiedza, zadaj
tego na pismie.


Poprzedni Następny
Wiadomoœć
spis treści
From: "Jarcio" <jarek67_at_nospam_kki.net.pl>
Subject: Re: PYTANIE DO SERWISANTOW RTV
Date: Wed, 04 Nov 1998 18:20:20 GMT


Też popieram w 100%. A poza tym co to za firma PHILIPS ;-).
Jarcio
Jedrzej Chmielewski napisał(a) w wiadomości:
<3640357A.BB40CE30_at_nospam_telmax.com.pl>...
Mozesz zazadac zwrotu pieniedzy i kup telewizor konkurencji,
po prostu. Szkoda czasu w naprawy, a tlumaczenie ze kazdy model
tak ma niech cie nie zniecheca, bo prawnie nie ma to zadnego
znaczenia. Zadasz wymiany telewizora na sprawny, bez wady
w postaci zaginania obrazu. Cokolwiek ci odpowiedza, zadaj
tego na pismie.




Poprzedni Następny
Wiadomoœć
spis treści
From: "ed" <sp7woz_at_nospam_bbs.chip.pl>
Subject: Re: PYTANIE DO SERWISANTOW RTV
Date: Thu, 05 Nov 1998 07:15:25 GMT



Jarcio napisał(a) w wiadomości: <36409b25.0_at_nospam_news.vogel.pl>...
Też popieram w 100%. A poza tym co to za firma PHILIPS ;-).
Jak to - PHILIPS-odkryjmy lepszy swiat :-))))))))))))
(moze wg nich lepszy znaczy bez ostrych rogow)
Edward
sp7woz_at_nospam_bbs.chip.pl
UIN 4872285
P.S. Jeden z moich znajomych mial problem z namagnesowaniem kineskopu -
rowniez 100-hertzowka PHILIPS-a, skonczylo sie na tym ze w tej chwili ma
Word Best + i jest baaaardzo zadowolony (!nie jest to reklama!).




Poprzedni Następny
Wiadomoœć
spis treści
From: "Paweł Chałczyński" <alisoft_at_nospam_polbox.com>
Subject: Re: PYTANIE DO SERWISANTOW RTV
Date: Mon, 09 Nov 1998 16:05:55 GMT


Kiedys pisalem, ze w PHILIPSie 100Hz 29" lekko pozaginaly sie rogi obrazu.


Wlasnie pare dni temu kupilem sobie taki telewizor (PHILIPS MATCHLINE 29"
29PT8303 kosztowal 3499 w promocji, normalnie 3999), nie zauwazylem u siebie
tego efektu (a moze zle patrze, mozesz jakos blizej na temat tej wady
napisac, bo za kilka dni mam
spotkanie z serwisem) mam za to inny defekt geometri obrazu (zauwzylem
dopiero na drugi dzien), otoz obraz w pionie jest zdeformowany w taki
sposob, ze linie u gory i na dole sa rozciagniete a w srodku za bardzo
scisniete, wynik jest taki ze kiedy np z dolu do gory ekranu przesuwa sie
jakis obiekt to najpierw jest rozciagniety, potem dobry, scisniety, dobry i
znowu rozciagniety, zauwazyc to mozna dokladnie kiedy leca napisy albo przy
przesuwaniu sie kamery, a takze widac to dokladnie na telegazecie. W sklepie
powiedzieli za kase moga oddac, wymienic juz nie, bo sie skonczyly w
promocji, dali takze namiar na serwis. No wiec usterke zglosilem i jestem
umowiony na piatek, zobaczymy co powidza.
Moze ktos ma sugestie jak mam to zalatwic i co zrobic jezeli okaze sie, ze
jest to nie do wyregulowania (a moze juz ktos wie cos na temat takiej wady)
?
Poza tym telewizor bardzo mi sie podoba (szczegolnie DNR - systemy redukcji
szumow obrazu i DIGITAL SCAN system zapobiegajacy migotaniom lini) dajacy w
polaczeniu ze 100Hz piekny stabilny obraz i mam obawy czy za te 3500 kupie
cos rownie dobrego (o rozmiarze 29") innej firmy ?

See you in future !
=========================================
Paweł Chałczyński - ALIGATOR - aligator_at_nospam_promail.pl



Poprzedni Następny
Wiadomoœć
spis treści
From: Jedrzej Chmielewski <jedrzejc_at_nospam_telmax.com.pl>
Subject: Re: PYTANIE DO SERWISANTOW RTV
Date: Mon, 09 Nov 1998 17:37:51 GMT


Zadzwon do serwisu i wytlumacz o co chodzi. Jesli ci powiedza ze
to wada fabryczna to do sklepu i powiedz, ze oddajesz albo zadasz
wymiany na nowy, wolny od tej wady. Prosta rada to takze
skontaktowac sie z Philips Polska, i postarac sie o dzial
obslugi technicznej (nie znam namiarow), ale takowe przedstawicielstwo
powinno byc. Generalnie nie daj sie zwiesc, ze "tak jest u wszystkich".
Ostatecznie, gdy wszystkie drogi zawioda, proponuje taka:
znalezc w miare taniego adwokata, zeby ci napisal pozew przedsadowny.
Watpie, zeby firmie sie chcialo procesowac, wiec po takim pozwie
na pewno ci odpowiedza szybko i skutecznie.
I mozesz sie cieszyc ze masz klopot tylko z telewizorem, bo ja
mialem cos podobnego z samochodem, i pol roku zalatwialem.
Doswiadczenie mnie uczy ze nie warto pyskowac, denerwowac sie,
tylko spokojnie punkt po punkcie:
bo ona mowi ze mozna zrezygnowac z gwarancji i oddac towar
jesli sprzedawca (A TO ON JEST ODPOWIEDZIALNY! A NIE
DYSTRYBUTOR WIEC TAKIEGO TLUMACZENIA NIE MOZESZ
PRZYJMOWAC) sie buntuje, ze w gwarancji tego nie ma.

p.s. w przypadku mojego samochodu nie chodzilo oczywiscie o geometrie
obrazu :)


Poprzedni Następny
Wiadomoœć
spis treści
From: "Juliusz" <juliusz_at_nospam_wyscigi.multi-ip.com.pl>
Subject: Re: PYTANIE DO SERWISANTOW RTV
Date: Tue, 10 Nov 1998 05:09:53 GMT



Paweł Chałczyński napisał(a) w wiadomości: ...
Kiedys pisalem, ze w PHILIPSie 100Hz 29" lekko pozaginaly sie rogi
obrazu.


Wlasnie pare dni temu kupilem sobie taki telewizor (PHILIPS MATCHLINE 29"
29PT8303 kosztowal 3499 w promocji, normalnie 3999), nie zauwazylem u
siebie
tego efektu (a moze zle patrze, mozesz jakos blizej na temat tej wady
napisac, bo za kilka dni mam
spotkanie z serwisem) mam za to inny defekt geometri obrazu (zauwzylem
dopiero na drugi dzien), otoz obraz w pionie jest zdeformowany w taki
sposob, ze linie u gory i na dole sa rozciagniete a w srodku za bardzo
scisniete, wynik jest taki ze kiedy np z dolu do gory ekranu przesuwa sie
jakis obiekt to najpierw jest rozciagniety, potem dobry, scisniety, dobry i
znowu rozciagniety, zauwazyc to mozna dokladnie kiedy leca napisy albo przy
przesuwaniu sie kamery, a takze widac to dokladnie na telegazecie. W
sklepie
powiedzieli za kase moga oddac, wymienic juz nie, bo sie skonczyly w
promocji, dali takze namiar na serwis. No wiec usterke zglosilem i jestem
umowiony na piatek, zobaczymy co powidza.
Moze ktos ma sugestie jak mam to zalatwic i co zrobic jezeli okaze sie, ze
jest to nie do wyregulowania (a moze juz ktos wie cos na temat takiej wady)
?
Poza tym telewizor bardzo mi sie podoba (szczegolnie DNR - systemy redukcji
szumow obrazu i DIGITAL SCAN system zapobiegajacy migotaniom lini) dajacy w
polaczeniu ze 100Hz piekny stabilny obraz i mam obawy czy za te 3500 kupie
cos rownie dobrego (o rozmiarze 29") innej firmy ?



No widze, ze mamy ten sam model :))) Obraz fakt- sliczny - szczegolnie jak
dasz obraz "WZBOGACONY" + DNR na max przy dobrym sygnale.
Serwisant ma pilota do wchodzenia w menu serwisowe i chyba moze ustawic te
rozciagniecia w poziomie, ale nie moze ustawic przechylania obrazu i tych
rogow.

Test jest prosty - przelacz format obrazu an 16:9 i zerknij na wszystkie 4
rogi tresci obrazu lub poczekaj na sygnal kontrolny. U mnie tego nie bylo na
poczatku - no moze miiiiiinnnniiiiimalnie a teraz mnie to denerwuje nieco.
Ale jest 24 miesiace gwarancji w koncu :))

Juliusz





Poprzedni Następny
Wiadomoœć
spis treści
From: "Robert Q." <qciak_at_nospam_friko3.onet.pl>
Subject: Re: PYTANIE DO SERWISANTOW RTV
Date: Tue, 10 Nov 1998 11:48:18 GMT





Juliusz napisał(a) w wiadomości: ...

Paweł Chałczyński napisał(a) w wiadomości: ...
Kiedys pisalem, ze w PHILIPSie 100Hz 29" lekko pozaginaly sie rogi
obrazu.
<ciach>

Ale jest 24 miesiace gwarancji w koncu :))

Juliusz

jest to na pewno pocieszające, ale co dalej ?

qciak_at_nospam_friko3.onet.pl