Jak ustawić timer do telefonu, aby poprawnie zliczał czas połączenia?
Re: Timer do telefonu
From: "Darek" <darekpl_at_nospam_box43.gnet.pl>
Subject: Re: Timer do telefonu
Date: Tue, 27 Apr 1999 01:04:08 +0200
William Bonawentura napisał(a) w wiadomości: <7g26aj$ig1$1_at_nospam_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
I w programie trzeba wstawic, ze jak
przez 7-10s nie ma tonu to zeby pozniej sie nie kasowal.
Wlasnie o czyms takim myslalem.
Dlaczego aż tyle od ostatniego sygnału pukania do połączenia może upłynąć
max. 4 sekundy.
i spox! taka tolerancja wystarczy, poza tym lepiej się rozłączyć 4 sek. za
wcześnie, niż pół sekundy za późno.
pozdrawiam
Darek
From: "William Bonawentura" <william_at_nospam_student.uci.agh.edu.pl>
Subject: Re: Timer do telefonu
Date: Tue, 27 Apr 1999 11:21:07 +0200
i spox! taka tolerancja wystarczy, poza tym lepiej siÄ rozĹÂączyÄ 4 sek. za
wczeœnie, niş póŠsekundy za póĽno.
Niestety te 180 sekund nie zawsze jest rĂłwne (byĹo o tym w ktĂłryms raporcie
NIK-u) Dlatego najlepsza byĹaby jednak teletaksa i wyliczanie typowego czasu
taryfikacji dla Twojej centrali.
From: "Darek" <darekpl_at_nospam_box43.gnet.pl>
Subject: Re: Timer do telefonu
Date: Wed, 28 Apr 1999 00:40:46 +0200
William Bonawentura napisał(a) w wiadomości: <7g427f$cs5$1_at_nospam_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
i spox! taka tolerancja wystarczy, poza tym lepiej sie rozlaczyc 4 sek. za
wczesnie, niz pol sekundy za pozno.
Niestety te 180 sekund nie zawsze jest rowne (bylo o tym w ktoryms raporcie
NIK-u) Dlatego najlepsza bylaby jednak teletaksa i wyliczanie typowego czasu
taryfikacji dla Twojej centrali.
To akurat nie jest problemem, przynajmniej na mojej centrali. Wiem z
doswiadczenia, ze 180 = 180. Mam zainstalowany programik do zliczania
czasu polaczen internetowych i to, co on mi pokazuje, w 100% pokrywa
sie z tym, co pisze na rachunku za telefon. Wiec pod tym wzgledem
telepies mnie raczej nie oszukuje.
Darek