=?ISO-8859-2?B?U2tsZXAgQVZUIC0gY2mxZyBkYWxzenkgOi0o?=
Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl
Date: Thu, 16 Dec 2004 02:10:34 +0100
From: RoMan Mandziejewicz <roman_at_nospam_pik-net.pl>
Subject: =?ISO-8859-2?B?U2tsZXAgQVZUIC0gY2mxZyBkYWxzenkgOi0o?=
Hello All,
Złożyłem zamówienie 25 października. Dzięki interwencji dobrego duszka
z p.m.e. zostało ono częściowo zrealizowane. Oczywiście w paczce
przeprosiny i zapewnienie, że reszta zostanie zrealizowana i przesłana
bez dodatkowych kosztów. No i niedługą miną 2 miesiące od zamówienia a
tu ani maila ani jakiejkolwiek innej wiadomości na temat mojego
zamówienia.
Jeszcze rozumiałbym, gdybym zamówił coś wyjątkowo egzotycznego, ale
zamówiłem... najzwyklejszy drut nawojowy 0.5 mm. Dostępny bez problemu
na rynku.
I teraz drobna zagwozdka - zamówić gdzie indziej i dopłacić do kosztów
przesyłki, czy po raz kolejny liczyć na interwencję dobrego duszka?
Pytania: jaki to ma sens? Dlaczego sklep AVT musi być zdalnie
sterowany? I dlaczego - jak za głębokiej komuny - tak proste rzeczy
trzeba 'załatwiać po znajomości'? Dlaczego człek musi zaciągać długi
wdzięczności?
I pytanie ostateczne: po co to istnieje skoro nie potrafią handlować?
--
Best regards,
RoMan mailto:roman_at_nospam_pik-net.pl
From: BartMan <newsRE_MO_VE_at_nospam_bartman.prv.pl>
Subject: Re: Sklep AVT - =?ISO-8859-2?Q?ci=B1g_dalszy_=3A-=28?=
Date: Thu, 16 Dec 2004 02:41:29 +0100
RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Pytania: jaki to ma sens? Dlaczego sklep AVT musi być zdalnie
sterowany? I dlaczego - jak za głębokiej komuny - tak proste rzeczy
trzeba 'załatwiać po znajomości'? Dlaczego człek musi zaciągać długi
wdzięczności?
I pytanie ostateczne: po co to istnieje skoro nie potrafią handlować?
Zrob raban i jesli maja dobry PR to powinni zrekompensowac straty, bo w
dobie kapitalizmu dobro klienta najwazniejsze, bo sklepow nie brakuje.
Mozna i powiedziec, ze narazaja na straty swojego stalego klienta, ze
tak nie wolno itd. Nawet jak maja burdel, to zawsze mozna potrzasnac i
sie postaraja. To czesto dziala. Z innej beczki: jak mi odwolali loty
Sky Europe i musialem wybrac inne terminy (ktore mi nawet lepiej
pasowaly hi hi hi) to dali mi w prezencie kolejne 4 bilety do
zrealizowania do marca 2005. To sie nazywa obsluga klienta...
Pozdrawiam i trzymam kciuki.
BartMan
From: "Artur Miller" <armi_at_nospam_nowhere.com>
Subject: Re: Sklep AVT - ciąg dalszy :-(
Date: Thu, 16 Dec 2004 16:51:42 +0100
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman_at_nospam_pik-net.pl> napisał w wiadomości
news:1214329072.20041216021034_at_nospam_pik-net.pl...
I pytanie ostateczne: po co to istnieje skoro nie potrafią handlować?
ja bym, je nieco zmienil ... "DLACZEGO istnieje, skoro nie potrafia
handlowac ?"
_at_nospam_