Gdy firma elektroniczna olewa klienta



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Mes" <adramelech[]_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Fri, 14 Jan 2005 13:10:52 +0100


Czy wam rowniez jako indywiduwalnym odbiorcom zdaza sie byc ignorowanym
przez firmy z branzy elekronicznej?
Od 2 miesiecy proboje zamowic liniowe matryce CMOS w dwoch firmach i trace
juz sily.
Najpierw witam...potem spoko przeslemy probki... potem cisza. Pismo do
glownego producenta w Niemczech czy w Stanach daje poprawe tylko na 2, 3
maile z kolejnymi obietnicami. Dla mnie to zenujace pytac po raz 10 kiedy
przyslecie i dostac odpowiedz ze w tym albo w przyszlym tygodniu i tak od
miesiaca, albo wogole nie dostac odpowedzi.
Radzicie sobie jakos z takim problemem? Mozecie cos poradzic?
Pozdrawiam
Mesayah



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Marcin Łukasik" <user_at_nospam_email.invalid>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Fri, 14 Jan 2005 16:28:20 +0100


Czy wam rowniez jako indywiduwalnym odbiorcom zdaza sie byc ignorowanym
przez firmy z branzy elekronicznej?
Od 2 miesiecy proboje zamowic liniowe matryce CMOS w dwoch firmach i trace
juz sily.
Najpierw witam...potem spoko przeslemy probki... potem cisza. Pismo do
glownego producenta w Niemczech czy w Stanach daje poprawe tylko na 2, 3
maile z kolejnymi obietnicami. Dla mnie to zenujace pytac po raz 10 kiedy
przyslecie i dostac odpowiedz ze w tym albo w przyszlym tygodniu i tak od
miesiaca, albo wogole nie dostac odpowedzi.
Radzicie sobie jakos z takim problemem? Mozecie cos poradzic?

No niestety. Zamów 10 000szt, to na następny dzień zapukają do Twych drzwi.
Jak chcesz sztukę czy dwie - spadaj na drzewo.

m.



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Marek Dzwonnik" <mdz_at_nospam_WIADOMO_PO_CO_TO.message.pl>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Fri, 14 Jan 2005 16:56:39 +0100


Użytkownik "Mes" <adramelech[]_at_nospam_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cs8cs5$llb$1_at_nospam_news.onet.pl

Od 2 miesiecy proboje zamowic liniowe matryce CMOS w dwoch firmach i
trace juz sily.

Nie wiem jakie fotolinijki chcesz kupić, ale dwa typy Hamamatsu (512px i
1024px) są do kupienia w Elfie. Tam przynajmniej nikt Ci nie będzie robił
łaski.

Radzicie sobie jakos z takim problemem? Mozecie cos poradzic?
Mesayah

Co najwyżej możesz postraszyć zaostrzeniem wyroku na Sądzie Ostatecznym.
( bp mspanc ;-)


--
Marek Dzwonnik, GG: #2061027 - zwykle jako 'niewidoczny'
(Uwaga Gadu-Gadulcowicze: Nie odpowiadam na anonimy.)


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Andy Niemczuk" <long.joe_at_nospam_comp-sale.de>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Fri, 14 Jan 2005 22:36:39 +0100


Mes wrote:
Czy wam rowniez jako indywiduwalnym odbiorcom zdaza sie byc
ignorowanym przez firmy z branzy elekronicznej?
Od 2 miesiecy proboje zamowic liniowe matryce CMOS w dwoch firmach i
trace juz sily.
Najpierw witam...potem spoko przeslemy probki... potem cisza. Pismo do
glownego producenta w Niemczech czy w Stanach daje poprawe tylko na
2, 3 maile z kolejnymi obietnicami. Dla mnie to zenujace pytac po raz
10 kiedy przyslecie i dostac odpowiedz ze w tym albo w przyszlym
tygodniu i tak od miesiaca, albo wogole nie dostac odpowedzi.
Radzicie sobie jakos z takim problemem? Mozecie cos poradzic?
Pozdrawiam
Mesayah

Podrzuc dane. Zamowie Ci i podesle do Polski. Mieszkam w Germanii, wiec z
probkami problemow nie mam.
Firmy bardzo niechetnie od pewnego czasu wysylaja probki do Polski.

Andy



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Mes" <adramelech[]_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Sat, 15 Jan 2005 00:27:02 +0100


W swoim poscie Andy Niemczuk pado:
Podrzuc dane. Zamowie Ci i podesle do Polski. Mieszkam w Germanii,
wiec z probkami problemow nie mam.
Firmy bardzo niechetnie od pewnego czasu wysylaja probki do Polski.

Andy

Czesc,
nie bardzo wiem co napisac bo mnie zaskoczyles. To jakis zart czy mowisz
powaznie?
No rozumiesz, to raczej zadkosc taka oferat pomocy.

Mesayah



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Andy Niemczuk" <long.joe_at_nospam_comp-sale.de>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Sat, 15 Jan 2005 17:06:39 +0100



Czesc,
nie bardzo wiem co napisac bo mnie zaskoczyles. To jakis zart czy
mowisz powaznie?
No rozumiesz, to raczej zadkosc taka oferat pomocy.

Mesayah

A czemu ? Napisz na priva co potrzebujesz najlepiej z linkiem do producenta.
Ja czesto zamawiam sample, wiec problem to dla mnie zadny. A list do Polski
(bo raczej "sampla" Telewizora nie potrzebujesz) majatku nie kosztuje. A
moze ja bede cos z Polski potrzebowal to mnie Ty wspomozesz ?

Andy



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "józek" <rk68_at_nospam_vp.pl>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Sat, 15 Jan 2005 10:37:17 +0100



Firmy bardzo niechetnie od pewnego czasu wysylaja probki do Polski.

Andy


...cóż zrobić Polakowi, kiedy ryba psuje się od głowy.........uciąć głowę?




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Włodzimierz Wojtiu|<" <wwojtiu|<_at_nospam_wp.pl>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Sat, 15 Jan 2005 11:19:49 +0100



Użytkownik "józek" <rk68_at_nospam_vp.pl> napisał w wiadomości
news:csao7d$med$1_at_nospam_news.onet.pl...

Firmy bardzo niechetnie od pewnego czasu wysylaja probki do Polski.

Andy


...cóż zrobić Polakowi, kiedy ryba psuje się od głowy.........uciąć
głowę?

Ci co mieliby ucinać, też mają ciekawe teczki ...
Włodek



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: kaczy96 <kaczy96_at_nospam_o2.pl>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Sun, 16 Jan 2005 01:35:48 +0100


Czy wam rowniez jako indywiduwalnym odbiorcom zdaza sie byc
ignorowanym przez firmy z branzy elekronicznej?
Bywają lepsze numery. W marcu tego roku Analog Devices organizuje
seminarium. Na wzór tego co było w 2003 r.
Od ponad dwóch miesięcy usiłuję zapisać się na listę chętnych.
W W-wie organizuje to Spoerle. Olewanie totalne. Żadnej odpowiedzi,
tak na maile jak i telefony!
Z mojej strony skutkuje to tym, że jak idą zamówienia, to Spoerle
omijam. Jak są tacy zajęci, to i na realizację zamówienia nie znajdą czasu!
K.


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Tawez <tawezBEZTEGO_at_nospam_IBEZTEGOop.pl>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Sun, 16 Jan 2005 11:41:23 +0100


kaczy96 napisał(a):
Czy wam rowniez jako indywiduwalnym odbiorcom zdaza sie byc
ignorowanym przez firmy z branzy elekronicznej?

Bywają lepsze numery. W marcu tego roku Analog Devices organizuje
seminarium. Na wzór tego co było w 2003 r.
Od ponad dwóch miesięcy usiłuję zapisać się na listę chętnych.
W W-wie organizuje to Spoerle. Olewanie totalne. Żadnej odpowiedzi,
tak na maile jak i telefony!
Z mojej strony skutkuje to tym, że jak idą zamówienia, to Spoerle
omijam. Jak są tacy zajęci, to i na realizację zamówienia nie znajdą czasu!

może wysyłaj również kopie faktur do nich,
niech wiedzą co tracą ;>


--
Tawez