Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl
From: "Mes" <adramelech[]_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Fri, 14 Jan 2005 13:10:52 +0100
Czy wam rowniez jako indywiduwalnym odbiorcom zdaza sie byc ignorowanym
przez firmy z branzy elekronicznej?
Od 2 miesiecy proboje zamowic liniowe matryce CMOS w dwoch firmach i trace
juz sily.
Najpierw witam...potem spoko przeslemy probki... potem cisza. Pismo do
glownego producenta w Niemczech czy w Stanach daje poprawe tylko na 2, 3
maile z kolejnymi obietnicami. Dla mnie to zenujace pytac po raz 10 kiedy
przyslecie i dostac odpowiedz ze w tym albo w przyszlym tygodniu i tak od
miesiaca, albo wogole nie dostac odpowedzi.
Radzicie sobie jakos z takim problemem? Mozecie cos poradzic?
Pozdrawiam
Mesayah
From: "Marcin Łukasik" <user_at_nospam_email.invalid>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Fri, 14 Jan 2005 16:28:20 +0100
Czy wam rowniez jako indywiduwalnym odbiorcom zdaza sie byc ignorowanym
przez firmy z branzy elekronicznej?
Od 2 miesiecy proboje zamowic liniowe matryce CMOS w dwoch firmach i trace
juz sily.
Najpierw witam...potem spoko przeslemy probki... potem cisza. Pismo do
glownego producenta w Niemczech czy w Stanach daje poprawe tylko na 2, 3
maile z kolejnymi obietnicami. Dla mnie to zenujace pytac po raz 10 kiedy
przyslecie i dostac odpowiedz ze w tym albo w przyszlym tygodniu i tak od
miesiaca, albo wogole nie dostac odpowedzi.
Radzicie sobie jakos z takim problemem? Mozecie cos poradzic?
No niestety. Zamów 10 000szt, to na następny dzień zapukają do Twych drzwi.
Jak chcesz sztukę czy dwie - spadaj na drzewo.
m.
From: "Marek Dzwonnik" <mdz_at_nospam_WIADOMO_PO_CO_TO.message.pl>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Fri, 14 Jan 2005 16:56:39 +0100
Użytkownik "Mes" <adramelech[]_at_nospam_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cs8cs5$llb$1_at_nospam_news.onet.pl
Od 2 miesiecy proboje zamowic liniowe matryce CMOS w dwoch firmach i
trace juz sily.
Nie wiem jakie fotolinijki chcesz kupić, ale dwa typy Hamamatsu (512px i
1024px) są do kupienia w Elfie. Tam przynajmniej nikt Ci nie będzie robił
łaski.
Radzicie sobie jakos z takim problemem? Mozecie cos poradzic?
Mesayah
Co najwyżej możesz postraszyć zaostrzeniem wyroku na Sądzie Ostatecznym.
( bp mspanc ;-)
--
Marek Dzwonnik, GG: #2061027 - zwykle jako 'niewidoczny'
(Uwaga Gadu-Gadulcowicze: Nie odpowiadam na anonimy.)
From: "Andy Niemczuk" <long.joe_at_nospam_comp-sale.de>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Fri, 14 Jan 2005 22:36:39 +0100
Mes wrote:
Czy wam rowniez jako indywiduwalnym odbiorcom zdaza sie byc
ignorowanym przez firmy z branzy elekronicznej?
Od 2 miesiecy proboje zamowic liniowe matryce CMOS w dwoch firmach i
trace juz sily.
Najpierw witam...potem spoko przeslemy probki... potem cisza. Pismo do
glownego producenta w Niemczech czy w Stanach daje poprawe tylko na
2, 3 maile z kolejnymi obietnicami. Dla mnie to zenujace pytac po raz
10 kiedy przyslecie i dostac odpowiedz ze w tym albo w przyszlym
tygodniu i tak od miesiaca, albo wogole nie dostac odpowedzi.
Radzicie sobie jakos z takim problemem? Mozecie cos poradzic?
Pozdrawiam
Mesayah
Podrzuc dane. Zamowie Ci i podesle do Polski. Mieszkam w Germanii, wiec z
probkami problemow nie mam.
Firmy bardzo niechetnie od pewnego czasu wysylaja probki do Polski.
Andy
From: "Mes" <adramelech[]_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Sat, 15 Jan 2005 00:27:02 +0100
W swoim poscie Andy Niemczuk pado:
Podrzuc dane. Zamowie Ci i podesle do Polski. Mieszkam w Germanii,
wiec z probkami problemow nie mam.
Firmy bardzo niechetnie od pewnego czasu wysylaja probki do Polski.
Andy
Czesc,
nie bardzo wiem co napisac bo mnie zaskoczyles. To jakis zart czy mowisz
powaznie?
No rozumiesz, to raczej zadkosc taka oferat pomocy.
Mesayah
From: "Andy Niemczuk" <long.joe_at_nospam_comp-sale.de>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Sat, 15 Jan 2005 17:06:39 +0100
Czesc,
nie bardzo wiem co napisac bo mnie zaskoczyles. To jakis zart czy
mowisz powaznie?
No rozumiesz, to raczej zadkosc taka oferat pomocy.
Mesayah
A czemu ? Napisz na priva co potrzebujesz najlepiej z linkiem do producenta.
Ja czesto zamawiam sample, wiec problem to dla mnie zadny. A list do Polski
(bo raczej "sampla" Telewizora nie potrzebujesz) majatku nie kosztuje. A
moze ja bede cos z Polski potrzebowal to mnie Ty wspomozesz ?
Andy
From: "józek" <rk68_at_nospam_vp.pl>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Sat, 15 Jan 2005 10:37:17 +0100
Firmy bardzo niechetnie od pewnego czasu wysylaja probki do Polski.
Andy
...cóż zrobić Polakowi, kiedy ryba psuje się od głowy.........uciąć głowę?
From: "Włodzimierz Wojtiu|<" <wwojtiu|<_at_nospam_wp.pl>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Sat, 15 Jan 2005 11:19:49 +0100
Użytkownik "józek" <rk68_at_nospam_vp.pl> napisał w wiadomości
news:csao7d$med$1_at_nospam_news.onet.pl...
Firmy bardzo niechetnie od pewnego czasu wysylaja probki do Polski.
Andy
...cóż zrobić Polakowi, kiedy ryba psuje się od głowy.........uciąć
głowę?
Ci co mieliby ucinać, też mają ciekawe teczki ...
Włodek
From: kaczy96 <kaczy96_at_nospam_o2.pl>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Sun, 16 Jan 2005 01:35:48 +0100
Czy wam rowniez jako indywiduwalnym odbiorcom zdaza sie byc
ignorowanym przez firmy z branzy elekronicznej?
Bywają lepsze numery. W marcu tego roku Analog Devices organizuje
seminarium. Na wzór tego co było w 2003 r.
Od ponad dwóch miesięcy usiłuję zapisać się na listę chętnych.
W W-wie organizuje to Spoerle. Olewanie totalne. Żadnej odpowiedzi,
tak na maile jak i telefony!
Z mojej strony skutkuje to tym, że jak idą zamówienia, to Spoerle
omijam. Jak są tacy zajęci, to i na realizację zamówienia nie znajdą czasu!
K.
From: Tawez <tawezBEZTEGO_at_nospam_IBEZTEGOop.pl>
Subject: Re: Gdy firma elektroniczna olewa klienta
Date: Sun, 16 Jan 2005 11:41:23 +0100
kaczy96 napisał(a):
Czy wam rowniez jako indywiduwalnym odbiorcom zdaza sie byc
ignorowanym przez firmy z branzy elekronicznej?
Bywają lepsze numery. W marcu tego roku Analog Devices organizuje
seminarium. Na wzór tego co było w 2003 r.
Od ponad dwóch miesięcy usiłuję zapisać się na listę chętnych.
W W-wie organizuje to Spoerle. Olewanie totalne. Żadnej odpowiedzi,
tak na maile jak i telefony!
Z mojej strony skutkuje to tym, że jak idą zamówienia, to Spoerle
omijam. Jak są tacy zajęci, to i na realizację zamówienia nie znajdą czasu!
może wysyłaj również kopie faktur do nich,
niech wiedzą co tracą ;>
--
Tawez