Jak zapewnić szczelność komory silnika przy użyciu łożysk i simeringów?
=?ISO-8859-2?B?UmU6IHNpbG5payBlbGVrdHJ5Y3pueSB3IHCzeW5pZS4=?=
Użytkownik "Łukasz" <czarodz_at_nospam_o2.pl> napisał w wiadomości
news:dttf8q$7cu$1_at_nospam_atlantis.news.tpi.pl...
przewodność elektryczną. Wtedy jak komora z silnikiem bedzie zalana to
woda
z zewnątrz nie bedzie sie dostawala do środka..
Trochę to inaczej się robi.
Wał ----- łożysko ślizgowe + simering ----- komora ----- łożysko ślizgowe +
simering ---- wał (śruba).
Komora ma być szczelna pomiędzy łożyskami i połączona z pompką.
Jeśli coś przecieknie do komory to zostaje wypompowane...
--
M.P.
GG 1119311
Subject: =?ISO-8859-2?B?UmU6IHNpbG5payBlbGVrdHJ5Y3pueSB3IHCzeW5pZS4=?=
Hello shreek,
Monday, February 27, 2006, 1:12:15 PM, you wrote:
przewodność elektryczną. Wtedy jak komora z silnikiem bedzie zalana
to woda z zewnątrz nie bedzie sie dostawala do środka..
Trochę to inaczej się robi.
Wał ----- łożysko ślizgowe + simering ----- komora ----- łożysko ślizgowe +
simering ---- wał (śruba).
A robią tak małe simeringi, że da się zastosować w małym modelu?
Komora ma być szczelna pomiędzy łożyskami i połączona z pompką.
Jeśli coś przecieknie do komory to zostaje wypompowane...
W miniaturowym modelu?
--
Best regards,
RoMan mailto:roman_at_nospam_pik-net.pl
========
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.laczpol.net.pl!not-for-mail
From: "Karolek" <drag_at_nospam_o2.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_silnik_elektryczny_w_p=B3yn