Jak =?windows-1250?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl>
Subject: Jak =?windows-1250?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Tue, 14 Mar 2006 18:51:31 +0000 (UTC)


Witam,
Kupiłem miesišc temu bardzo dobry telewizor firmy Philips 100Hz
(gwarancja Philips Polska). Po tygodniu testów i zabawy okazało się że
telewizor po rozgrzaniu się zaczyna migotać.

Zadzwoniłem do serwisu, przyjechał serwisant i ... należy zabrać tv na
warsztat gdyz prawdopodobnie nawaliła elektronika. Po poworcie tv z
serwisu okazkuje się że ... jest to samo :-( W karcie gwarancyjnej
wpisane jest że został lepiej wytłumiona maska CRT.

Dzwonie więc znowu do serwisu i człowiek mi mówi że "uzyskali z
Warszawy odpowiedz że ten tym może tak niekiedy migotać". Potem dodał
że oni nic już więcej z tym nie zrobi" i że "te typy tak majš i mogę
już tylko dzwonić na obsługę klienta do Warszawy" Wg mnie to migotanie
jest zależne od głośników które sa prowdopodobnie Ÿle ekranowane.

Co mam robić jeśli uzyskam w Wwie informacje że "te typy tak majš"? Jak
można się bronić przed tego typu spychologiš ? Czy Kientowi przysługuje
wymiana na nowy lub zwrot pieniędzy ? Co robić ?

--
Pozdrawiam
Max Wolf


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: =?windows-1250?Q?Krzysztof_Szmur=B3o?= <ks123_at_nospam_tlen.do.wyciecia.pl>
Subject: Re: Jak =?windows-1250?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Tue, 14 Mar 2006 20:00:28 +0100


Max Wolf napisał(a):
Witam,
Kupiłem miesišc temu bardzo dobry telewizor firmy Philips 100Hz
(gwarancja Philips Polska). Po tygodniu testów i zabawy okazało się że
telewizor po rozgrzaniu się zaczyna migotać.

Zadzwoniłem do serwisu, przyjechał serwisant i ... należy zabrać tv na
warsztat gdyz prawdopodobnie nawaliła elektronika. Po poworcie tv z
serwisu okazkuje się że ... jest to samo :-( W karcie gwarancyjnej
wpisane jest że został lepiej wytłumiona maska CRT.

Dzwonie więc znowu do serwisu i człowiek mi mówi że "uzyskali z
Warszawy odpowiedz że ten tym może tak niekiedy migotać". Potem dodał
że oni nic już więcej z tym nie zrobi" i że "te typy tak majš i mogę
już tylko dzwonić na obsługę klienta do Warszawy" Wg mnie to migotanie
jest zależne od głośników które sa prowdopodobnie Ÿle ekranowane.

Co mam robić jeśli uzyskam w Wwie informacje że "te typy tak majš"? Jak
można się bronić przed tego typu spychologiš ? Czy Kientowi przysługuje
wymiana na nowy lub zwrot pieniędzy ? Co robić ?

Udaj się raczej na pl.misc.konsumenci. tam pewniej dokładniej Ci
powiedzš. Możesz też zadzwonić do organizacji konsumentów - powinni
pomóc. Ja ze swojej strony mogę Ci powiedzieć, że możesz walczyć ze
gwarantem (philips), lub ze sklepem (niezgodność produktu z umowš).
Popatrz jeszcze: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

ps. Wyglšda na to że Ciebie zbywajš. Nie daj się

Pozdrawiam
Krzysztof Szmurło

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: MAc <mac_dx_at_nospam_tosiewytnie.poczta.onet.pl>
Subject: Re: Jak =?windows-1250?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Tue, 14 Mar 2006 21:56:29 +0100


Max Wolf napisał(a):
.... Potem dodał
że oni nic już więcej z tym nie zrobi" i że "te typy tak majš i mogę
już tylko dzwonić na obsługę klienta do Warszawy"
1. zdobyć to na piśmie

MAc

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl>
Subject: Re: Jak =?windows-1250?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Wed, 15 Mar 2006 10:44:19 +0000 (UTC)


MAc wrote:

Max Wolf napisał(a):
.... Potem dodał
że oni nic już więcej z tym nie zrobi" i że "te typy tak majš i mogę
już tylko dzwonić na obsługę klienta do Warszawy"
1. zdobyć to na piśmie

MAc

Nie da się:-( Dzwoniłem do człowieka do serwisu ponownie i stwierdził
że "jest to cecha charakterystyczna dla tych telewizorów" i "że tv
spełnia parametry producenta". Gdy poporosiłem o to samo na piśmie
swietdził ze może mi jedynie wpisać w kartę gwarancyjnš że "telewizor
jest sprawny" i tylko tyle. Musze sobie jednak po to jechać do serwisu.

Na razie zadzwoniłe do Serwisu Centralnego, zostawiłem swoje dane i
czekam na odpowiedz...

--
Pozdr.
M.Wolf


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Albert Bartoszko <albertb_at_nospam_nt.kegel.com.pl>
Subject: Re: Jak =?windows-1250?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Wed, 15 Mar 2006 07:23:06 +0100


Max Wolf napisał(a):
Witam,
Kupiłem miesišc temu bardzo dobry telewizor firmy Philips 100Hz
(gwarancja Philips Polska). Po tygodniu testów i zabawy okazało się że
telewizor po rozgrzaniu się zaczyna migotać.

Zadzwoniłem do serwisu, przyjechał serwisant i ... należy zabrać tv na
warsztat gdyz prawdopodobnie nawaliła elektronika. Po poworcie tv z
serwisu okazkuje się że ... jest to samo :-( W karcie gwarancyjnej
wpisane jest że został lepiej wytłumiona maska CRT.

Dzwonie więc znowu do serwisu i człowiek mi mówi że "uzyskali z
Warszawy odpowiedz że ten tym może tak niekiedy migotać". Potem dodał
że oni nic już więcej z tym nie zrobi" i że "te typy tak majš i mogę
już tylko dzwonić na obsługę klienta do Warszawy" Wg mnie to migotanie
jest zależne od głośników które sa prowdopodobnie Ÿle ekranowane.

Co mam robić jeśli uzyskam w Wwie informacje że "te typy tak majš"? Jak
można się bronić przed tego typu spychologiš ? Czy Kientowi przysługuje
wymiana na nowy lub zwrot pieniędzy ? Co robić ?


Zadzwoń do Warszawy. Mnie przy podobnym problemie, tylko z opiekaczem
(jak autoryzowany serwis może mieć problem z opiekaczem??? )
potraktowali elegancko, i po rozmowie serwis grzecznie zrealizował to
co należało.

Albert

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl>
Subject: Re: Jak =?windows-1250?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Wed, 15 Mar 2006 11:16:53 +0000 (UTC)


Albert Bartoszko wrote:

Max Wolf napisał(a):
Witam,
Kupiłem miesišc temu bardzo dobry telewizor firmy Philips 100Hz
(gwarancja Philips Polska). Po tygodniu testów i zabawy okazało się
że telewizor po rozgrzaniu się zaczyna migotać.

Zadzwoniłem do serwisu, przyjechał serwisant i ... należy zabrać tv
na warsztat gdyz prawdopodobnie nawaliła elektronika. Po poworcie
tv z serwisu okazkuje się że ... jest to samo :-( W karcie
gwarancyjnej wpisane jest że został lepiej wytłumiona maska CRT.

Dzwonie więc znowu do serwisu i człowiek mi mówi że "uzyskali z
Warszawy odpowiedz że ten tym może tak niekiedy migotać". Potem
dodał że oni nic już więcej z tym nie zrobi" i że "te typy tak majš
i mogę już tylko dzwonić na obsługę klienta do Warszawy" Wg mnie to
migotanie jest zależne od głośników które sa prowdopodobnie Ÿle
ekranowane.

Co mam robić jeśli uzyskam w Wwie informacje że "te typy tak majš"?
Jak można się bronić przed tego typu spychologiš ? Czy Kientowi
przysługuje wymiana na nowy lub zwrot pieniędzy ? Co robić ?


Zadzwoń do Warszawy. Mnie przy podobnym problemie, tylko z opiekaczem
(jak autoryzowany serwis może mieć problem z opiekaczem??? )
potraktowali elegancko, i po rozmowie serwis grzecznie zrealizował to
co należało.

Albert

Zgłosiłem do serwisu centralnego, po 2h serwis do mnie dzwoni i jest
tak:
taki stan rzeczy majš Ÿle ekranowane głośniki gdyż zwiększajšc głośność
obraz zaczyna bardziej podskakiwac)
klientów jest zadowolona
experta....

Stek bzdur!!! Czyli generalnie PHILIPS postawił na swoim a ja się mam
bujać się teraz z rzeczoznawcami/expertami/federacjami aby cokolwiek
uzyskać. Aż człowiekowi się nic nie chce ... sam nie wiem co już o tym
sšdzić i gdzie tu pukac dalej ....

--
Pozdrawiam
M.Wolf

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: MAc <mac_dx_at_nospam_tosiewytnie.poczta.onet.pl>
Subject: Re: Jak =?windows-1250?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Wed, 15 Mar 2006 14:12:16 +0100


Max Wolf napisał(a):

- serwis wystawi mi expertyzę z którš mogę do udac się do dowolnego
experta....


Niech ci najpierw jš wystawi, potem, majšc jš w ręce możesz spróbować
porozmawiać z kimś nie w serwisie centralnym, tylko w samym philipsie,
delikatnie sugerujšc zainteresowanie prasy brukowej kuriozalnym
dokumentem autorstwa serwisu Philipsa sugerujšcym, że wyroby Philipsa sš
z założenia niesprawne (po rozgrzaniu :-) ).
I nie uwzględniajš pola magnetycznego ziemi ;-)

Może to pomoże i nacisnš na serwis. A jak nie pomoże to federacja
konsumentów.
A tak na serio to kolejny produkt Philipsa nie nadajšcy się do użytku.
Dużym łukiem omijać...

MAc




Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl>
Subject: Re: Jak =?windows-1250?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Wed, 15 Mar 2006 13:44:44 +0000 (UTC)


MAc wrote:

Max Wolf napisał(a):

- serwis wystawi mi expertyzę z którš mogę do udac się do dowolnego
experta....


Niech ci najpierw jš wystawi, potem, majšc jš w ręce możesz spróbować
porozmawiać z kimś nie w serwisie centralnym, tylko w samym
philipsie (...)

Serwis Centralny = Philips = Dział Obsługi Klienta
Tak więc rozmawiałem juz z "samš górš".

I nie uwzględniajš pola magnetycznego ziemi ;-)

To nic nie ma wspólnego z polem magnetycznym ziemi tylko konstrukcja
głośników jest wadliwa. No chyba że w Philips produkuje te produkty na
potrzeby kosmonautów i nie nadajš się do użytku na naszej planecie...

Może to pomoże i nacisnš na serwis. A jak nie pomoże to federacja
konsumentów.

Dzwoniłem do Federacji Konsumentów, skierowano mnie do Sšdu
Konsumenckiego i jutro tam jadę pokazac wszystkie dokumenty i zobaczymy
co dalej ... (aż mi się już naprawde nic nie chce ...)


--
Pozdrawiam
Max Wolf

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: BLE_Maciek <i80c586_at_nospam_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Subject: Re: =?ISO-8859-2?Q?Jak_walczy=E6_z_serwi?=
Date: Wed, 15 Mar 2006 18:03:49 +0100


Wed, 15 Mar 2006 13:44:44 +0000 (UTC) jednostka biologiczna o nazwie
"Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

Serwis Centralny = Philips = Dział Obsługi Klienta
Tak więc rozmawiałem juz z "samą górą".

To teraz postrasz "samą górę" pismakami. :-)


I nie uwzględniają pola magnetycznego ziemi ;-)

Taaak, a w ogóle to pole magnetyczne ziemi tak szybko się zmienia że
od niego obraz drga, ale to nic, zapewne następne telewizory Philipsa
zamiast w przewód sieciowy, będą wyposażane w specjalną cewkę która te
drgania pola zamieni w energię do zasilania telewizora ;-)

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Marcin E. Hamerla <Xmeh4njusy_at_nospam_Xpoczta.Xonet.Xpl.removeX>
Subject: Re: =?ISO-8859-2?Q?Jak_walczy=E6_z_serwi?=
Date: Wed, 15 Mar 2006 18:10:08 +0100


BLE_Maciek napisal(a):

Taaak, a w ogóle to pole magnetyczne ziemi tak szybko się zmienia że
od niego obraz drga, ale to nic, zapewne następne telewizory Philipsa
zamiast w przewód sieciowy, będą wyposażane w specjalną cewkę która te
drgania pola zamieni w energię do zasilania telewizora ;-)

No to fajnie, ze bedzie tak wygodnie. Ale czy przypadkiem te
telewizory nie zatrzymaja w koncu Ziemi, ktora odtad przestanie sie
krecic?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Every day I make the world a little bit worse."

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl>
Subject: Re: Jak =?iso-8859-2?Q?walczy=E6_z_serwi_sem_TV_=3F?=
Date: Wed, 15 Mar 2006 18:15:51 +0000 (UTC)


Marcin E. Hamerla wrote:

No to fajnie, ze bedzie tak wygodnie. Ale czy przypadkiem te
telewizory nie zatrzymaja w koncu Ziemi, ktora odtad przestanie sie
krecic?

Nie... zapewne wtedy będzie drgać dzwięk w głośnikach Philipsa aby
poruszać Ziemie ... Bo inaczej doprowadzili by do braku drgań i braku
zasilania dla telewizorów :-)

Choć mi nie jest tak całkiem wesoło....

--
M.Wolf


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: Paweł Pawłowicz <paw-p_at_nospam_ozi.ar.wroc[kropka]pl>
Subject: Re: Jak walczyć z serwisem TV ?
Date: Thu, 16 Mar 2006 09:57:24 +0100


On Wed, 15 Mar 2006 13:44:44 +0000 (UTC), "Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl>
wrote:

MAc wrote:

Max Wolf napisał(a):

- serwis wystawi mi expertyzę z którą mogę do udac się do dowolnego
experta....


Niech ci najpierw ją wystawi, potem, mając ją w ręce możesz spróbować
porozmawiać z kimś nie w serwisie centralnym, tylko w samym
philipsie (...)

Serwis Centralny = Philips = Dział Obsługi Klienta
Tak więc rozmawiałem juz z "samą górą".

Napisz do kwatery glownej. Zdaje mi sie w Eindhoven, ale sprawdz.
Zrobilem tak z HP, efekt byl szokujacy, przyjechal facet z Wiednia
przepraszac.

Pozdrawiam,
Pawel

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Jak walczyć z serwisem TV ?
Date: Thu, 16 Mar 2006 14:44:54 +0100


Witam

Paweł Pawłowicz napisał(a) :

Napisz do kwatery glownej. Zdaje mi sie w Eindhoven, ale sprawdz.
Zrobilem tak z HP, efekt byl szokujacy, przyjechal facet z Wiednia
przepraszac.

Łał! :-)
Napisz coś więcej.

--
Pozdrawiam
Zbyszek
PGP key: 0xBA6D33B6
Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: J.F. <jfox_xnospamx_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Jak walczyć z serwisem TV ?
Date: Wed, 15 Mar 2006 17:40:18 +0100


On Wed, 15 Mar 2006 14:12:16 +0100, MAc wrote:
Może to pomoże i nacisną na serwis. A jak nie pomoże to federacja
konsumentów.

Tak apropos niedawnej dyskusji - FK nadaje wlasnie kolejna reklamowke
z serii "dobrze znac swoje prawa". Klient reklamuje telefon,
a gwarancja byla roczna i sie skonczyla.

Oczywiscie sprzedawca odpowiada przez dwa lata, ale .. starannie
omineli dyskutowany problem i "telefon mi sie zawiesza przy wysylania
SMS. Ja jestem przekonany ze wada tkwi w telefonie od samego poczatku,
ja tylko nigdy wczesniej nie wysylalem SMS" ..

No i nadal nie wiem czy jak sie towar zepsuje po wydaniu ze sklepu
to problem sprzedawcy czy producenta [gwarancja jest nieobowiazkowa].
Bo sprzedawca wydal towar zgodny z umowa: sprawny ..

J.


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Jak walczyć z serwisem TV ?
Date: Thu, 16 Mar 2006 14:53:31 +0100


Witam

J.F. napisał(a) :

Tak apropos niedawnej dyskusji - FK nadaje wlasnie kolejna reklamowke
>
SMS. Ja jestem przekonany ze wada tkwi w telefonie od samego poczatku,
ja tylko nigdy wczesniej nie wysylalem SMS" ..

No i nadal nie wiem czy jak sie towar zepsuje po wydaniu ze sklepu
to problem sprzedawcy czy producenta [gwarancja jest nieobowiazkowa].
Bo sprzedawca wydal towar zgodny z umowa: sprawny ..

Kwestia bardzo problematyczna. Chociaż ze zdroworozsądkowego
punktu widzenia, skoro nie działa, to miał wadę ukrytą.
Warto się czasem zapytać na grupie o prawie. Wprawdzie nie zawsze
dostanie się oczekiwaną odpowiedź, ale dyskusja może nasunąć pomysły.
Nie zawsze też wizyta u Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta może
dać zadowalającą nas odpowiedź. W moim przypadku odniosłem
wrażenie, że pani była Rzecznikiem Praw Producenta:-(
Ale i tak nie dałem wiary tej pani i złożyłem pozew i wygrałem:-)
Walczyłem z badziewiem Siemensa. Komórką.

--
Pozdrawiam
Zbyszek
PGP key: 0xBA6D33B6
Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: J.F. <jfox_xnospamx_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Jak walczyć z serwisem TV ?
Date: Thu, 16 Mar 2006 16:20:25 +0100


On Thu, 16 Mar 2006 14:53:31 +0100, Zbynek Ltd. wrote:
J.F. napisał(a) :
No i nadal nie wiem czy jak sie towar zepsuje po wydaniu ze sklepu
to problem sprzedawcy czy producenta [gwarancja jest nieobowiazkowa].
Bo sprzedawca wydal towar zgodny z umowa: sprawny ..

Kwestia bardzo problematyczna. Chociaż ze zdroworozsądkowego
punktu widzenia, skoro nie działa, to miał wadę ukrytą.

Ale od wad ukrytych byla rekojmia.
A odpowiedzialnosc sprzedawcy jest od "niezgodnosci z umowa" :-)

Nie zawsze też wizyta u Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta może
dać zadowalającą nas odpowiedź. W moim przypadku odniosłem
wrażenie, że pani była Rzecznikiem Praw Producenta:-(
Ale i tak nie dałem wiary tej pani i złożyłem pozew i wygrałem:-)
Walczyłem z badziewiem Siemensa. Komórką.

I co - wada ukryta wygrala ?

J.



Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Jak walczyć z serwisem TV ?
Date: Fri, 17 Mar 2006 13:39:13 +0100


Witam

J.F. napisał(a) :
Ale i tak nie dałem wiary tej pani i złożyłem pozew i wygrałem:-)
Walczyłem z badziewiem Siemensa. Komórką.

I co - wada ukryta wygrala ?

Nie. Wygrała sprawiedliwość:-)
Po ponad roku przepychanek sprzedawca zaproponował ugodę, zwrot
kosztów i dostałem w zamian troszkę nowocześniejszy badziew tegoż
samego producenta Sciemensa.

--
Pozdrawiam
Zbyszek
PGP key: 0xBA6D33B6
Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "PAndy" <pandrw_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: =?windows-1250?Q?Re:_Jak_walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Thu, 16 Mar 2006 18:09:19 +0100



"Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl> wrote in message
news:dv8t33$q7q$1_at_nospam_atlantis.news.tpi.pl...

Zgłosiłem do serwisu centralnego, po 2h serwis do mnie dzwoni i jest
tak:
- wg serwisu tv jest całkowicie sprawny

Ty uwazasz ze tak nie jest

- tv spełnia parametry producenta

Byc moze...

- wpływ na drgania obrazu na pole magnetyczne ziemi (wg mnie wpływ na

Pierwsze slysze zeby pole magnetyczne ziemi mialo zminy objawiajace sie
drganiem obrazu - zapewne Philips Polska dopusci porownanie innego TV w
ktorym mimo zastoswania podobnych rozwiazan konstrukcyjnych obrazz nie
bedzie drgal

taki stan rzeczy majš Ÿle ekranowane głośniki gdyż zwiększajšc głośność
obraz zaczyna bardziej podskakiwac)

Bardzo prawdopodobne

- mam zbyt wysokie wymagania w stusunku do tego produktu gdyż większość
klientów jest zadowolona

Tak juz masz i nic innego nei poradzisz - marka Philips kojarzyla Ci sie
dotad z prduktami wysokiej jakosci - teraz sie to zmieni...

- serwis wystawi mi expertyzę z którš mogę do udac się do dowolnego
experta....

Do sadu chyba a nie do ekpserta... -

Stek bzdur!!! Czyli generalnie PHILIPS postawił na swoim a ja się mam
bujać się teraz z rzeczoznawcami/expertami/federacjami aby cokolwiek
uzyskać. Aż człowiekowi się nic nie chce ... sam nie wiem co już o tym
sšdzić i gdzie tu pukac dalej ....

Nie, Philips po prostu zastosowal spychologie... po prostu sie nie daj... a
z Philipsem korependencje zalatwiaj pisemnie...
Na Twoim miejscu poinformowalbym centrale Philipsa... Holandia?


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl>
Subject: Re: Jak =?windows-1250?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Fri, 17 Mar 2006 09:37:25 +0000 (UTC)


PAndy wrote:


- mam zbyt wysokie wymagania w stusunku do tego produktu gdyż
większość klientów jest zadowolona

Tak juz masz i nic innego nei poradzisz - marka Philips kojarzyla Ci
sie dotad z prduktami wysokiej jakosci - teraz sie to zmieni...

- serwis wystawi mi expertyzę z którš mogę do udac się do dowolnego
experta....

Do sadu chyba a nie do ekpserta... -


Dzwoniłem do Federacji Konsumentów, tam skierowano mnie do Sšdu
Konsumenckiego, wczoraj spotkałem się z prawnikiem i poradził mi
właśnie napisanie pisma do sprzedawcy. Przed chwilš wysłałem poleconym
pismo w sprawie odstšpienia od umowy sprzedaży powołujšc się na art. 10
par. 2 ustawy z dnia 2.03.2000
(http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0271.htm). Wg prawnika mam
klarownš sytuację gdyż ani na fakturze, ani w naszej korespondencji,
ani w gwarancji ani też na stronie "o mnie" na allegro, ani też w
opisie aukcji nie ma nic o terminie 10 dni na zwrot towaru.
Taraz pozostaje czekać mi na odpowiedz sprzedawcy. Napiszę jak coś
więcej będzie się działo w tej sprawie.

--
Pozdr.
M.Wolf

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "PAndy" <pandrw_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: =?windows-1250?Q?Re:_Jak_walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Fri, 17 Mar 2006 11:06:36 +0100



"Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl> wrote in message
news:dve00j$sqj$1_at_nospam_atlantis.news.tpi.pl...

Dzwoniłem do Federacji Konsumentów, tam skierowano mnie do Sšdu
Konsumenckiego, wczoraj spotkałem się z prawnikiem i poradził mi
właśnie napisanie pisma do sprzedawcy. Przed chwilš wysłałem poleconym
pismo w sprawie odstšpienia od umowy sprzedaży powołujšc się na art. 10
par. 2 ustawy z dnia 2.03.2000
(http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0271.htm). Wg prawnika mam
klarownš sytuację gdyż ani na fakturze, ani w naszej korespondencji,
ani w gwarancji ani też na stronie "o mnie" na allegro, ani też w
opisie aukcji nie ma nic o terminie 10 dni na zwrot towaru.
Taraz pozostaje czekać mi na odpowiedz sprzedawcy. Napiszę jak coś
więcej będzie się działo w tej sprawie.

Ale polecony za zwrotnym poswiadczeniem odbioru.... mam nadzieje ze taki
wyslales - a to bylo kupowane ze sklepu internetowego? i miales TV mniej niz
3 miesiace - e to nie ma klopotu...


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl>
Subject: Re: Jak =?windows-1250?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Fri, 17 Mar 2006 10:27:43 +0000 (UTC)


PAndy wrote:
Ale polecony za zwrotnym poswiadczeniem odbioru.... mam nadzieje ze
taki wyslales - a to bylo kupowane ze sklepu internetowego? i miales
TV mniej niz 3 miesiace - e to nie ma klopotu...

Oczywiście poszedł polecony ze zwrotnym poleceniem odbioru. Kupowane
było "na odległość", kontakt przez allegro, sprzedajš wyłšcznie w
normalnym sklepie oraz na allegro, nie majš swojego sklepu
internetowego. Data zakupu 9 luty więc minęło trochę powyżej miesišca..

--
M.Wolf


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Jak walczyć z serwisem TV ?
Date: Fri, 17 Mar 2006 13:52:02 +0100


Witam

Max Wolf napisał(a) :

(ciach śmieci w charset=windows-1250)

Jak byś zmienił kodowanie wysyłanej poczty to bym Ci
odpowiedział. Bo wprowadzasz straszny zamęt w kodowaniu. Np. mój
czytnik to pokaleczy przy wysyłaniu. Obowiazuje ISO 8859-2.

Niech stracę.

Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw
konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez
produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)

Tam znajddziesz, że:
Jeśli na stronie sklepu internetowego nie zostały podane
informacje o:
to termin, w którym możesz zrezygnować z zakupu wynosi trzy miesiące.

Były te informacje? Jeśli nie, to możesz oddać "sprawny" TV bez
ceregieli.

--
Pozdrawiam
Zbyszek
PGP key: 0xBA6D33B6
Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl>
Subject: Re: Jak =?iso-8859-2?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Fri, 17 Mar 2006 13:18:35 +0000 (UTC)


Zbynek Ltd. wrote:

Witam

Max Wolf napisał(a) :

(ciach śmieci w charset=windows-1250)

Jak byś zmienił kodowanie wysyłanej poczty to bym Ci odpowiedział. Bo
wprowadzasz straszny zamęt w kodowaniu. Np. mój czytnik to pokaleczy
przy wysyłaniu. Obowiazuje ISO 8859-2.


Sorki za czytnik ... ale jak ktoś napisze w Win1250 to potem mój
czytnik (XanaNews) pisze dokładnie w tym samym kodowaniu i nie można
włączyć na stałe aby tylko ISO8859-2

Niech stracę.

Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów
oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)

Tak, tak podawałem:
http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0271.htm

Tam znajddziesz, że:
Jeśli na stronie sklepu internetowego nie zostały podane informacje o:
- nazwie i siedzibie sklepu,
- cenie obejmującej także cło i podatki,
- zasadach zapłaty,
- kosztach, terminie i sposobie dostawy,
- prawie do odstąpienia od umowy w przeciągu 10 dni,

Tego na pewno nie ma !!!

- miejscu i sposobie składania reklamacji
to termin, w którym możesz zrezygnować z zakupu wynosi trzy miesiące.

Były te informacje? Jeśli nie, to możesz oddać "sprawny" TV bez
ceregieli.

Właśnie wysłałem polecony z info o odstąpieniu od umowy sprzedaży i
czekam na reakcję sprzedawcy.

--
Pozdrawiam
M.Wolf

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Jak walczyć z serwisem TV ?
Date: Fri, 17 Mar 2006 15:14:03 +0100


Witam

Max Wolf napisał(a) :

Jeśli na stronie sklepu internetowego nie zostały podane informacje o:
- nazwie i siedzibie sklepu,
- cenie obejmującej także cło i podatki,
- zasadach zapłaty,
- kosztach, terminie i sposobie dostawy,
- prawie do odstąpienia od umowy w przeciągu 10 dni,

Tego na pewno nie ma !!!

Widać tu zdecydowanie złą wolę sprzedawcy. Taka brakująca
informacja może pojawić się wkrótce.
Ja Ci wierzę. Ale czy zrobiłeś coś by sąd Ci uwierzył? Słowo
mówione nie istnieje.

--
Pozdrawiam
Zbyszek
PGP key: 0xBA6D33B6
Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl>
Subject: Re: Jak =?iso-8859-2?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Fri, 17 Mar 2006 14:51:05 +0000 (UTC)


Zbynek Ltd. wrote:

Widać tu zdecydowanie złą wolę sprzedawcy.

Sądzę że nie była to przemyślana strategia sprzedaży ale po prostu
niewiedza sprzedawcy.

Taka brakująca informacja może pojawić się wkrótce.

? Nie rozumiem...

Ja Ci wierzę. Ale czy zrobiłeś coś by sąd
Ci uwierzył? Słowo mówione nie istnieje.

Nie wiem. Mam nadzieję że po sądach nie bedę musiał biegać gdyż firma
odda mi pieniądze. Jest tak:
terminie 10 dni,

Skoro nie było (a tak naprawdę o tej możliwości dowiedziałem się 3 dni
temu) to wg mnie sprawa jest czysta. Chyba że o czymś jeszcze
zapomiałem...

--
Pozdrawiam
max Wolf


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Jak walczyć z serwisem TV ?
Date: Fri, 17 Mar 2006 23:25:54 +0100


Witam

Max Wolf napisał(a) :
Taka brakująca informacja może pojawić się wkrótce.

? Nie rozumiem...

Informacja, że jest 10 dni, itd.
Można zarchiwizować na niezależnej stronie
http://www.archiwizator.pl/
treść aukcji. Jednakże strony "o mnie" nie da się tam. Można ją
na Allegro łatwo zmienić bez pozostawienia jakiegokolwiek śladu i
daty zmian.

Skoro nie było (a tak naprawdę o tej możliwości dowiedziałem się 3 dni
temu) to wg mnie sprawa jest czysta. Chyba że o czymś jeszcze
zapomiałem...

Zapomniałeś. O tym, że są też tacy bezczelni sprzedawcy, którzy
będą twierdzić, że nie, bo nie.
Takim to Inspekcja Handlowa (dawniej PIH) może skoczyć. Mogą ich
prosić o zastosowanie się. Nie mogą nakazać i wyegzekwować.
Oczywiście w kontaktach sprzedawca - konsument.
W moim przypadku telefonu Sciemensa było właśnie wg tego
scenariusza. Pozostał mi wtedy sąd powszechny, bo dobrowolny sąd
konsumencki sprzedawca dosłownie olał.

--
Pozdrawiam
Zbyszek
PGP key: 0xBA6D33B6
Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl>
Subject: Re: Jak =?iso-8859-2?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Sat, 18 Mar 2006 10:39:12 +0000 (UTC)


Zbynek Ltd. wrote:

Zapomniałeś. O tym, że są też tacy bezczelni sprzedawcy, którzy będą
twierdzić, że nie, bo nie. Takim to Inspekcja Handlowa (dawniej PIH)
może skoczyć. Mogą ich prosić o zastosowanie się. Nie mogą nakazać i
wyegzekwować. Oczywiście w kontaktach sprzedawca - konsument. W moim
przypadku telefonu Sciemensa było właśnie wg tego scenariusza.
Pozostał mi wtedy sąd powszechny, bo dobrowolny sąd konsumencki
sprzedawca dosłownie olał.

Liczę się z tym że w przypadku braku zwrotu pieniędzy sprawę skieruję
do sądu. A w twoim przypadku jak skończyła się rozprawa sądowa ?

--
M.Wolf


Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Jak walczyć z serwisem TV ?
Date: Sat, 18 Mar 2006 17:29:10 +0100


Max Wolf napisał(a) :

Liczę się z tym że w przypadku braku zwrotu pieniędzy sprawę skieruję
do sądu. A w twoim przypadku jak skończyła się rozprawa sądowa ?

Kilka postów wyżej w tym wątku już pisałem.

--
Pozdrawiam
Zbyszek
PGP key: 0xBA6D33B6
Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl>
Subject: Re: Jak =?iso-8859-2?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Sun, 19 Mar 2006 12:43:54 +0000 (UTC)


Zbynek Ltd. wrote:

Informacja, że jest 10 dni, itd.
Można zarchiwizować na niezależnej stronie
http://www.archiwizator.pl/
treść aukcji. Jednakże strony "o mnie" nie da się tam.

W serwisie są zarchiwizowane są także strony "o mnie" ale nie wiem jak
się do tego dobrać .... Ktoś zna dokładny link do tego aby podac stronę
"o mnie" ?

--
M.Wolf

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper_at_nospam_poczta.onet.pl>
Subject: Re: Jak walczyć z serwisem TV ?
Date: Sun, 19 Mar 2006 23:43:54 +0100


Witam

Max Wolf napisał(a) :

treść aukcji. Jednakże strony "o mnie" nie da się tam.

W serwisie są zarchiwizowane są także strony "o mnie"

Niesamowite.
To ja chyba o czymś nie wiem. Np.
http://www.archiwizator.pl/a92312124.php
Strona "o mnie" prowadzi do ... dokąd, he?

--
Pozdrawiam
Zbyszek
PGP key: 0xBA6D33B6
Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl>
Subject: Re: Jak =?iso-8859-2?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Mon, 20 Mar 2006 08:01:42 +0000 (UTC)


Zbynek Ltd. wrote:

Witam

Max Wolf napisał(a) :

treść aukcji. Jednakże strony "o mnie" nie da się tam.

W serwisie są zarchiwizowane są także strony "o mnie"

Niesamowite.
To ja chyba o czymś nie wiem. Np.
http://www.archiwizator.pl/a92312124.php
Strona "o mnie" prowadzi do ... dokąd, he?

Do allegro ! Więc rozumiem że nie ma obecnie możliwości zarchiwzowania
strony "o mnie" (chociaż o góry w archiwzatorze jest info "210 Stron O
Mnie")

--
Max Wolf

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Max Wolf" <maxwolf_at_nospam_vp.pl>
Subject: Re: Jak =?iso-8859-2?Q?walczy=E6_z_serwisem_TV_=3F?=
Date: Mon, 10 Apr 2006 11:03:16 +0000 (UTC)


Witam ponownie,
Chciałem podziękować za wszelkie odpowiedzi w tym wątku. Sprawa dla
mnie zakończyła się kilka dni temu pozytywnie. Po wysłaniu mojego pisma
do sprzedawcy o odstąpieniu od umowy zadzwoniłem tam tydzień później i
sprzedawca potraktował mnie bardzo dobrze, coś próbował wyjaśniać że są
chętni do tego aby się dogadać i oczywiście przyjmą mój telewizor i
stolik (byle by stolik nie był sklejony). Nie wiedział że można zwrócić
towar i że należy powiadamiac klientów o teminie 10 dni. Od tego czasu
mówił mi że do każdej faktury dokłada zdanie o możliwości zwrotu towaru
do 10 dni. Odesłałem wiec do niech fakturę korygującą, tv i stolik (na
własny koszt) a sprzedawca oddał mi całość pieniędzy za tv i stolik
(trochę to w ciemno ale najpierw wysłałem a dopiero potem dostałem
kase). Tak więc kosztowała mnie ta cała zabawa koszty przesyłki w dwie
strony. Więc jestem jak najbardziej zadowolony z takiego rozwiązania,
teraz musze rozejrzeć się za innym dobrym telewizorem:-)

Jeszcze raz wszystkim dziękuję.

--
Pozdr.
M. Wolf