Otwory w padach w plikach gerbera?



Masz problem? Zapytaj na forum elektroda.pl

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: BartekK <sibi_at_nospam_drut.org>
Subject: Otwory w padach w plikach gerbera?
Date: Sun, 09 Jul 2006 22:17:22 +0200


Jest sobie pcb zrobione w protelu...
Gdy robi sie print/print preview i odpowiednia warstwe (np bottom layer)
i zaznaczy sie 'holes' to w padach sa dziurki - wydruk idealnie nadaje
sie do termotransferu.
Gdy chce zrobic 'formatke' albo wygnerowac 'negatyw' danej warstwy (np
soldermask) to jedyne wyjscie to wygnenerowanie plikow gerbera - i tam z
kazdej warstwy zrobi sie co sie chce... Ale nie do konca. Warstwy Top
layer i bottom layer sa 'pelne' bez otworow. Wiercenie w takich padach
to koszmar, a protelowy edytor gerberow nie wie za bardzo jak polaczyc
plik wiercen z warstwami...
Da sie jakos zrobic by warstwy generowane w gerberze/cam mialy w padach
dziurki ? (juz nie mowie zeby mialy otworki zgodne z wielkosciami z
pliku wiercen - nawet zwykle 0.5 wystarczylyby do poprawnego wiercenia)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| sibi_at_nospam_drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

Poprzedni Następny
Wiadomość
Spis treści
From: "Greg\(G.Kasprowicz\)" <gkasprow_at_nospam_gmail.com>
Subject: Re: Otwory w padach w plikach gerbera?
Date: Sun, 9 Jul 2006 23:21:37 +0200


Jest sobie pcb zrobione w protelu...
Gdy robi sie print/print preview i odpowiednia warstwe (np bottom layer) i
zaznaczy sie 'holes' to w padach sa dziurki - wydruk idealnie nadaje sie
do termotransferu.
Gdy chce zrobic 'formatke' albo wygnerowac 'negatyw' danej warstwy (np
soldermask) to jedyne wyjscie to wygnenerowanie plikow gerbera - i tam z
kazdej warstwy zrobi sie co sie chce... Ale nie do konca. Warstwy Top
layer i bottom layer sa 'pelne' bez otworow. Wiercenie w takich padach to
koszmar, a protelowy edytor gerberow nie wie za bardzo jak polaczyc plik
wiercen z warstwami...
Da sie jakos zrobic by warstwy generowane w gerberze/cam mialy w padach
dziurki ? (juz nie mowie zeby mialy otworki zgodne z wielkosciami z pliku
wiercen - nawet zwykle 0.5 wystarczylyby do poprawnego wiercenia)

nie wiem czy to rozwiazuje twoj problem, ale zaintaluj sobie hole size
editor - ustawiasz wszystkim padom dziurki po 0.5mm i pieknie sie wierci po
termotransferze
mozesz tez ustawic w innej kolejnosci warstwy przy wydrukku, podobnoc
dziala, nei testowalem, bo 1 opcja dziala git.